Nee dan kwamen ze erachter dat ze eigenlijk familie zijn, om vervolgens met een nieuwe relatie te beginnen dan met de schoonmoeder/vader het bed in te duiken, daar een kind van krijgen enz enzquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:20 schreef nyny83 het volgende:
edit: nu ik dit lees lijkt het net een soort Bold & The Beautiful ofzo...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee dan kwamen ze erachter dat ze eigenlijk familie zijn, om vervolgens met een nieuwe relatie te beginnen dan met de schoonmoeder/vader het bed in te duiken, daar een kind van krijgen enz enz
oh mijn god.. je kijkt het?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Bold & The Beautiful in een notendop idd
Nee mijn moeder welquote:
goeie smoes 14.gifquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee mijn moeder welEn als ik dan wel eens de afwas doe dan kan ik het niet helpen en opzij kijken naar de TV waar ze B&B op kijkt
Slimer! WHO YOU GONNA CALL?! GHOSTBUSTERS!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef Quatertemper het volgende:
Roep de ghostbusters, slimey is terug!
Voorbeeld doet volgen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:21 schreef Stofje het volgende:
Chowi? "Users" verbaggeren ons topic.
Ja, ik deed het nog subtielquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:21 schreef Stofje het volgende:
Zeker wel! Dat is juist heel subtielquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een klein lettertype is niet per definitie 'subtiel'
laat die jongen nou ook eens proberen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
En tevens jeukopwekkendquote:
Waarom heten de tags dan subquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
had dat gelijk gezegd, nu heb ik al dat gezwets voor nietst gelezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:20 schreef nyny83 het volgende:
Het gaat erover dat Stofje vooral keiharde sex wil, maar dat Chowi bemind wil worden. Stofje kan echter niet aan haar en zijn eigen verwachtingen voldoen en raakt Chowi daardoor kwijt. Zoiets?
edit: nu ik dit lees lijkt het net een soort Bold & The Beautiful ofzo...
Daar moet je overheen lezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:21 schreef Stofje het volgende:
Daar ben je weer. Wat zie je er goed uit. Je straalt levenslust uit, een mij nog onbekend beeld van je. Maar het is mooi. Toch doet het me niets. Goed, we hebben een verleden, dat is zo, maar het lijkt zo lang geleden. Het komt me ook niet voor als de realiteit. De wereld was zo anders, toen. Ik ben een nieuw leven begonnen, maar ik neem je mee. In mijn ervaring, in mijn levensverhaal. Je hoort erbij, maar bent slechts een klein hoofdstuk in het midden van het boek.quote:
ja en nee, 3 jaarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:11 schreef Roöaän het volgende:
Zijn naam-topics weer toegestaan? Of is dat alweer 1,5 jaar zo?
Whats that supposed to mean?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja en nee, 3 jaar
bovendien is TS blauw
Dat komt omdat je een newbie bent die eigenlijk gewoon heel weinig toevoegt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:24 schreef Rekkie het volgende:
Ik dacht altijd dat Stofje een bitch was.....
Hoewel dat niet te zien is aan je user-IDquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een newbie user bent die al wat langer geregistreerd staat maar eigenlijk gewoon heel weinig toevoegt.
Het was ook eigenlijk om je naam!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoewel dat niet te zien is aan je user-ID![]()
Goeie vraagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:34 schreef mazaru het volgende:
Waarom worden 'lesbiennes' eigenlijk geen 'neven' genoemd?
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:34 schreef mazaru het volgende:
Waarom worden 'lesbiennes' eigenlijk geen 'neven' genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |