Dan laat je er toch eentje in je rugzak glijden bij de Ikea!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het matras kost het meest altijd, daar verkijk je je altijd op. Het is net als een printer met zijn inkt...![]()
doen we, top ideequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dan laat je er toch eentje in je rugzak glijden bij de Ikea!
Dat had ik ook. Jarenlang een brak matras gehad, dus nu, met een nieuw bed, moest er ook een goed matras komen. Bed was 70 euro, matras was (uit m'n hoofd) 250 euro. Dat hakt er behoorlijk inquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het matras kost het meest altijd, daar verkijk je je altijd op. Het is net als een printer met zijn inkt...![]()
Ikea is stom. Ze hebben niet eens twijfelaars.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dan laat je er toch eentje in je rugzak glijden bij de Ikea!
Ik heb net een bed gekocht van 25 euro, maar ik vrees dat het matras inderdaad niet onder de 250 zal komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Jarenlang een brak matras gehad, dus nu, met een nieuw bed, moest er ook een goed matras komen. Bed was 70 euro, matras was (uit m'n hoofd) 250 euro. Dat hakt er behoorlijk in
bed van 25 euro? Je oude was kapot gegaan neem ik aan dan? Aangezien je niet veel meer 'basic' kan gaan, en ik ervanuit ga dat je niet zomaar van een luxe bed naar een 'basic' bed gaat, en je waarschijnlijk ook alwel een bed zal hebben gehadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik heb net een bed gekocht van 25 euro, maar ik vrees dat het matras inderdaad niet onder de 250 zal komen.
binnenkort foto's neem ik aanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:11 schreef Nuna het volgende:
Ik heb vandaag al mn spulletjes naar mijn kamer gebracht! Ook hoog IKEA gehalte, maar dat vind ik niet erg.
Zelf twee matrassen gekregen van mijn opa & oma, omdat de nieuw gekochte matras niet op hun bed pastte. Toen mocht ik ze hebben
.
Ziet er heel leuk uit zegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:38 schreef snkr-xxx het volgende:
Mijn kamer in Utrecht..
ca. 16m2, kale huur: ¤250-
[afbeelding]
Mijn computer/studeer hoek, met koelkast met lekkers binnen handbereik!![]()
[afbeelding]
Mijn uitelkaarvallende Ikea-kastjes...Met daarachter een glimps van mijn heerlijke balkon, waar het zonnetje altijd schijnt tussen 11 en 15u!
[afbeelding]
Mijn krakende, slechtslapende slaapbank.
De wijk is wat minder (Overvecht, niet direct binnenstad dus), wel een giga winkelcentrum pal voor de deur!
Het probleem was dat Ikea Nederland geen twijfelaars verkoopt. Een éénpersoonsbed is max. 100 cm breed en een tweepersoons min. 140. Er is maar één model van 120 en die kost 25 euro.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bed van 25 euro? Je oude was kapot gegaan neem ik aan dan? Aangezien je niet veel meer 'basic' kan gaan, en ik ervanuit ga dat je niet zomaar van een luxe bed naar een 'basic' bed gaat, en je waarschijnlijk ook alwel een bed zal hebben gehad
Nouja, het verschuift steeds een beetje. 'Vroeger' was een bed van 120 cm al een tweepersoonsbed, nu is 140 cm standaard, maar 160 ook al heel gebruikelijk. Ik heb niet zo'n grote kamer, dus 120 is meer dan zat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:29 schreef Grumpey het volgende:
ik ging er altijd vanuit dat een twijfelaar 140 cm was, maar dat is dus niet zo
Het ziet er (nog) niet uit, maar het is wel functioneel. Hoop ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vind 25 euro nog duur betaald voor zo'n hoopje hout...
Een matras moet ook lucht van onder krijgen. Anders wordt het echt eh... heel vies.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Jamaar. Als je er een dekbed overheen gooit, zoals jij zegt, dan zie je er Inderdaad niets meer van. Dan kan je dat bed zelf ook wel achterwege laten?
Das mooi, was al gaan kijken en had ook wel de indruk daar relaxed te zitten. Heb dan ook al ja gezegd. Halverwege of eind augustus kan ik er in.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:40 schreef BalLon het volgende:
[..]
2e Daalsedijk is in Ondiep, prima wijk om te wonen. Ik heb er ook gewoond. Lekker dicht bij het centrum, hooguit 5 min. fietsen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:24 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Een matras moet ook lucht van onder krijgen. Anders wordt het echt eh... heel vies.
Een slaapbank hoeft echt niet kut te zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:40 schreef Kindervriend het volgende:
Slaapbanken zijn sowieso kut.
Pleur er een tweepersoonsbed neer joh... daar kun je ook op zitten. Zo heb ik 't ook.
En waar is die koelkast waar je het over hebt?
Stoelen heb ik 2e hands via Fok gekocht. Het waren er 6, maar ik heb er twee aan de buren gegeven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:22 schreef PeuRac het volgende:
heb je die tafel en stoelen nieuw gekocht? En zo ja; waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |