amai, brol tekst !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef Heddy het volgende:
Je mist vrienden in je leven, je mist contact met je familie.... contact me de wereld....
Ik ben samen met Nell aan het researchen voor een documentaire over de positieve kanten van internet, want er is al genoeg negatiefs gezegd.... Wie durft het zonder schaamte te zeggen "Ik ben eenzaam en ik vind via het chatten warmte, tegensprak en vrienden, ook ken ik ze nog niet irl?"
ik durf zonder schaamte te zeggen dat ik eenzaam was en via het chatten warmte tegenspraak en vrienden heb gevonden. In de tijd dat het internet zo'n speciale rol in mn leven vervulde heb ik het ook gezegd, dan niet in die bewoording, maar ik heb het nooit onder stoelen of banken geschoven. Geen schaamte, nooit gehad ook. Ik zal ook nooit op iemand neerkijken omdat ze zich zo (kunnen) voelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef Heddy het volgende:
Je mist vrienden in je leven, je mist contact met je familie.... contact me de wereld....
Ik ben samen met Nell aan het researchen voor een documentaire over de positieve kanten van internet, want er is al genoeg negatiefs gezegd.... Wie durft het zonder schaamte te zeggen "Ik ben eenzaam en ik vind via het chatten warmte, tegensprak en vrienden, ook ken ik ze nog niet irl?"
Nee, dát is een lekkere positieve insteek.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef Heddy het volgende:
want er is al genoeg negatiefs gezegd.... Wie durft het zonder schaamte te zeggen "Ik ben eenzaam
Daar heb ik geen probleem meequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik durf te zeggen dat ik verslaafd ben aan de computer.
Eenzaam ben ik absoluut niet. Maar mocht er een vriendschap ontstaan via internet is daar toch niks mee?
Misschen dat sommige mensen juist door internet eenzaam zijn geworden.
Omdat ze almaar met de computer bezig willen zijn en geen aandacht meer hebben voor andere dingen.
ik ga ook een beetje die kant op![]()
.
Inderdaad. Tijd voor een positieve noot: "Ik ben verdomde eenzaam"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:30 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dát is een lekkere positieve insteek.
dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef heiden6 het volgende:
Tyf op met je jankerige spamtopic.
en ik al die jaren maar denken dat jij een geil wijf was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef Blue_IJs het volgende:
Ik was eenzaam en ik vond via het chatten warmte, tegensprak en vrienden, ook kende ik ze toen nog niet irl.
Helaas je bent net te laat! Ik heb ondertussen een lekkere internet chick gevonden!![]()
Volgens Google: deze slet..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef nozem het volgende:
Wellicht kan Heddy zich ook even voorstellen inderdaad. Waarom doet ze er onderzoek naar en wie is Nell?
nell is een fotostudio in amsterdam. voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef nozem het volgende:
Wellicht kan Heddy zich ook even voorstellen inderdaad. Voor welk onderzoeksbureau doet ze onderzoek en wie is Nell?
Over dat ze 'm dat nooit verteld heeft?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Heddy is door haar vader verkracht. Ze vond het prettig en daar voelt ze zich nu schuldig over.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Heddy is door haar vader verkracht. Ze vond het prettig en daar voelt ze zich nu schuldig over.
Ze heeft z'n penis vrijwillig in de mond genomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Over dat ze 'm dat nooit verteld heeft?
En haar bruine aarsring ontving op eenzelfde wijze papa's genotsgummi.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ze heeft z'n penis vrijwillig in de mond genomen.
Opa naam haar van achteren. Ze fantasteert er nog graag over. Daar wil ze over praten op het anonieme internet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En haar bruine aarsring ontving op eenzelfde wijze papa's genotsgummi.
Ik stem tegen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Opa naam haar van achteren. Ze fantasteert er nog graag over. Daar wil ze over praten op het anonieme internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |