quote:
Zie je, daar gaan we weer; je haalt wederom van alles doorelkaar.
Niet overdrijven dus en typisch een gevalletje klok/klepel. Ik heb je ooit eens een JD gestuurd (in 2001 was dat) omdat je geen hol begreep van wat ik nou eigenlijk deed. En om je geheugen op te frissen: dat was niet met betrekking tot mijn positie in Frankfurt maar van een equivalent in geloof ik Ierland.
quote:
jij post dat je vakantiehuisjes van je werkgever kreeg in het Caribische gebied,
En weer ga je de fout in, ik heb inderdaad een huisje gekregen om te verblijven in Trinidad; hoe jij er nu bijkomt dat het een vakantiehuisje betreft is me een raadsel; ik heb er notabene nog wat foto's van geplaats met tekst en uitleg.
quote:
jij roept altijd dat elk zichzelf respecterend ICT bedrijf je naam kent.
Nog een voorbeeld waarvan blijkt dat er ergens in je koppie iets rondzwerft maar waarvan je eigenlijk niet weet wat het ook alweer is en je dus maar zelf ridicule verbanden gaat leggen - al dan niet met betrekking tot mijn posts of die van iemand die je met mij verwart.
Ik heb gezegd dat dit wereldje klein is, that's all.
quote:
Als ik dan naar aanleiding van je eigen schrijfsels vragen stel moet je niet boos worden, duw je niet in een hoek o.i.d., ben alleen belangstellend en heb hier en daar wat vraagtekens.
Je stelt geen vragen, je post pertinente onwaarheden.
Maar goed, kan me herinneren dat je twijfels had aan mijn visum; als laatste ben ik best bereid om het factuur hier te plaatsen, voor de rest moet je dit topic nog maar eens lezen want geen enkel plaatje is fake, nog dat ik hier voor vakantie zou zijn (vakantie in Nigeria/Lagos, heb je enig idee waar je het over hebt?).
Voor de rest ben ik wel klaar met je.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]