Ik heb het idee dat we in een impasse zitten waarop de ene de ander te serieus neemt, en ik weet niet wie aan welke kant zit.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je wilt dus beweren dat je ontopic bezig was en aan static vroeg of men daar ook veel last van spinnen en anders geleedpootigden hadden.
Vakantiekiekjes zijn doorgaans wel oké als er meer op staat als een berg of een mooie lucht.quote:
Begin er dan niet over.quote:
Ach, er zat in ieder geval een mooie doodsverwensing in.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:16 schreef Lamon het volgende:
Zelfs static verdient zoveel topicvervuiling niet.
Je geheugen is goed maar de waarheid staat niet altijd in elke posting, 99,9% is pure fantasie.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:13 schreef APK het volgende:
je hebt volgens mij wel eens toegegeven dat je bezopen was.![]()
Jij lalt, ik niet.quote:
onsquote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij lalt, ik niet.
Wie is er dan bezopen?
Fuck op!quote:
ja komaan he, we zijn bezopen, dan gaat dat niet zo snelquote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef Loedertje het volgende:
En toen? Dat kan sneller.. *o*
Da's waar.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:22 schreef APK het volgende:
Ach, er zat in ieder geval een mooie doodsverwensing in.![]()
jquote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef APK het volgende:
Jij zegt dat je niet drinkt en ik heb jou diverse keren -disclaimer- dronken op fok zien posten.![]()
En soms is Dago de volgende dag in een politie-bui en ben je de lul.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
j
JA, dat is een vorm van spiegelen waardoor de dienstdoende FA mij liet gaan.
Ik heb nimmer een posting geplaatst met een doodsverwensing naar een andere user .quote:Op zondag 19 februari 2006 04:26 schreef Lamon het volgende:
kon er zelf
Koekje van eigen deeg gewoon, we zitten op een NL forum nml.quote:poetic justice.
Dan stuur ik hem even een oud mailtje van zichzelf retour met ietwat pikante foto's van zichzelf en hij is weer rustig.quote:
Ik had het enkel over topicvervuiling hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:29 schreef Loedertje het volgende:
Ik heb nimmer een posting geplaatst met een doodsverwensing naar een andere user .
Blijf áltijd correct.
De doodsverwensing kwam van static.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan stuur ik hem even een oud mailtje van zichzelf retour met ietwat pikante foto's van zichzelf en hij is weer rustig.
Loedertje Holleeder.
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:35 schreef APK het volgende:
En -voor de zekerheid- ik hoop dat je niet aan de speed zit, dan ben je tot dinsdag wakker.![]()
Heb idd ook geen goed onderbouwde doodsverwensing gezien met alvast het scenario wat static voor ogen had.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar was static heel goed in, totdat ie ineens het licht zag.
Boze tongen beweren dat het een hoax is!quote:Op zondag 19 februari 2006 04:47 schreef Lamon het volgende:
Maar even samenvattend; static zit dus in Afrika?
Jahahaaaaaaa, hij post zijn dagelijkse toeristische belevnissen toch? Lees dan ook eens zegquote:Op zondag 19 februari 2006 04:47 schreef Lamon het volgende:
Maar even samenvattend; static zit dus in Afrika?
Die boze tongen beweren ook dat de halve wereld vol zit met familie van Tara Singh Varmaquote:Op zondag 19 februari 2006 04:49 schreef APK het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat het een hoax is!![]()
Ik denk dat jij toch drinkt.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die boze tongen beweren ook dat de halve wereld vol zit met familie van Tara Singh Varma
Zou het dan toch misschien enigzins op waarheid berusten dan?
Ik denk idd aan een haf hoaxje, mixje van waarheid en daadwerkelijke reden/
Als je selectief plaatjes schiet, zou je vanuit Schiermonnikoog ook best een overtuigende wildernis kunnen creeren idd.quote:
Een last minute boeken om iets van de cultuur in de verre vreemden op te snuiven waar je iedereen dagelijks deelgenoot van kunt maken of 12 uur per dag met je nieuwe job bezig te zijn met de daarbij behorende sociale contacten..quote:Op zondag 19 februari 2006 04:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je selectief plaatjes schiet, zou je vanuit Schiermonnikoog ook best een overtuigende wildernis kunnen creeren idd.
Ik sla *de* plank mis?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef static het volgende:
je slaat de plank keer op keer mis met je absurditeiten en eigenlijk zet je jezelf steeds meer voor paal vooral omdat je onbegrijpelijke verbanden legt waarvan het tegendeel meerdere malen bewezen is.
Zie je, daar gaan we weer; je haalt wederom van alles doorelkaar.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij stuurde ooit contracten/profielen van je werkzaamheden in Duitsland,
En weer ga je de fout in, ik heb inderdaad een huisje gekregen om te verblijven in Trinidad; hoe jij er nu bijkomt dat het een vakantiehuisje betreft is me een raadsel; ik heb er notabene nog wat foto's van geplaats met tekst en uitleg.quote:jij post dat je vakantiehuisjes van je werkgever kreeg in het Caribische gebied,
Nog een voorbeeld waarvan blijkt dat er ergens in je koppie iets rondzwerft maar waarvan je eigenlijk niet weet wat het ook alweer is en je dus maar zelf ridicule verbanden gaat leggen - al dan niet met betrekking tot mijn posts of die van iemand die je met mij verwart.quote:jij roept altijd dat elk zichzelf respecterend ICT bedrijf je naam kent.
Je stelt geen vragen, je post pertinente onwaarheden.quote:Als ik dan naar aanleiding van je eigen schrijfsels vragen stel moet je niet boos worden, duw je niet in een hoek o.i.d., ben alleen belangstellend en heb hier en daar wat vraagtekens.
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan stuur ik hem even een oud mailtje van zichzelf retour met ietwat pikante foto's van zichzelf en hij is weer rustig.
Loedertje Holleeder.
heb je nog? het is zondag, tijd om te relaxen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |