abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34968118
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:12 schreef djenneke het volgende:

[..]

Maar zo is het nu dus wel. Over de rest doorleuteren is dus behoorlijk nutteloos.
Nutteloos of confronterend? Wij voeren hier gewoon een discussie over de aard van verkrachtingsgedrag hoor. Net zoals zovelen praten over verklaringen voor allerlei gedragsvormen. Ik denk eerder dat dit specifieke onderwerp voor sommigen te shockerend is en het liefst onbespreekbaar zou moeten blijven.
quote:
EN het betekent dus ook dat een verkrachter zijn daad niet doet uit voortplantingsdrift. Het betekent dat hij een afwijking heeft.
Hij heeft, binnen de context van onze huidige samenleving, een afwijkende methode om gehoor te geven aan zijn voortplantingsdrift. Zo zie ik het vooral.
pi_34968125
Dat hele samen-gezeik is overigens één van de mooiste voorbeelden van psychologische manipulatie door vrouwen. De man krijgt zijn zin als hij zich conformeert naar het denkbeeld dat vrouwen hebben. De wereld van samen.

Vrouwen móéten het samendoen ook wel promoten, omdat dat de enige manier is die perspectief voor ze biedt. Ze kunnen moeilijk zeggen: nu maken wij de dienst uit. Dat kunnen ze fysiek immers niet ondersteunen. Samendoen is dan the next best thing.

Het is het principe van genoegen nemen met wat je kunt krijgen, in tegenstelling tot helemaal niks hebben.
pi_34968142
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:12 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wil je nu serieus beweren dat het alleen aan die vrouwenacties heeft gelegen? De man heeft langzaam aan plaats gemaakt voor de vrouw. Maar alleen maar omdat de man het heeft laten en laat gebeuren.
En als de vrouw niks had gedaan, was er ook niks gebeurd he? Moeilijk hoor. Wat begrijp jij niet aan het woord samen?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_34968149
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:15 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat jij dat erin wil lezen zegt meer over jou, dan over mij. Ik heb het over jullie (fuifduif en jou) ware aard, die je wat betreft jezelf, zojuist in een aantal posts hiervoor aardig hebt neergepost. Maar als jij mijn opmerkingen over 2 aanwezige manspersonen in dit topic wil doortrekken naar alle mannen, dan kan ik daar weinig aan doen, niet?
Ware aard? Ware aard? Ik doe geen vlieg kwaad! Ik geef alleen mijn visie op het leven en in het bijzonder seksueel gedrag op het abstracte niveau.
pi_34968175
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:13 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Is recht wel zo statisch als jij wil doen geloven?
Nee, dat is het niet. Maar voor ieder humanitair mens, is dat het wel. There is a difference.
pi_34968176
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:15 schreef Bombie het volgende:
Dat hele samen-gezeik is overigens één van de mooiste voorbeelden van psychologische manipulatie door vrouwen. De man krijgt zijn zin als hij zich conformeert naar het denkbeeld dat vrouwen hebben. De wereld van samen.

Vrouwen móéten het samendoen ook wel promoten, omdat dat de enige manier is die perspectief voor ze biedt. Ze kunnen moeilijk zeggen: nu maken wij de dienst uit. Dat kunnen ze fysiek immers niet ondersteunen. Samendoen is dan the next best thing.

Het is het principe van genoegen nemen met wat je kunt krijgen, in tegenstelling tot helemaal niks hebben.
Dit is de keiharde waarheid in mijn ogen. Ik begrijp dat dit niet prettig is voor de vrouw, maar ik zou mij niet voor kunnen stellen hoe het anders is.
pi_34968188
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:15 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nutteloos of confronterend? Wij voeren hier gewoon een discussie over de aard van verkrachtingsgedrag hoor. Net zoals zovelen praten over verklaringen voor allerlei gedragsvormen. Ik denk eerder dat dit specifieke onderwerp voor sommigen te shockerend is en het liefst onbespreekbaar zou moeten blijven.
Ik heb er gvd al uren ingestoken, in die discussie
quote:
Hij heeft, binnen de context van onze huidige samenleving, een afwijkende methode om gehoor te geven aan zijn voortplantingsdrift. Zo zie ik het vooral.
Maar zo is het dus niet.
pi_34968196
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:17 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Maar voor ieder humanitair mens, is dat het wel. There is a difference.
Humanitair is een waarde en is relatief.
pi_34968215
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef djenneke het volgende:
Maar zo is het dus niet.
goede argumentatie!
pi_34968244
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:15 schreef Bombie het volgende:

Zolang mannen er maar intrappen, vind ik het prima
Bedenk ook dat moraliteit en humaniteit een mannenverzinsel is, geen vrouwenverzinsel. En daar is het uiteindelijk toch allemaal mee begonnen.
pi_34968245
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:15 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat jij dat erin wil lezen zegt meer over jou, dan over mij. Ik heb het over jullie (fuifduif en jou) ware aard, die je wat betreft jezelf, zojuist in een aantal posts hiervoor aardig hebt neergepost. Maar als jij mijn opmerkingen over 2 aanwezige manspersonen in dit topic wil doortrekken naar alle mannen, dan kan ik daar weinig aan doen, niet?
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken of hij zich kan vinden in bepaalde gedachten. De één zal inderdaad vinden dat hij nooit in staat zou zijn om te verkrachten en de ander weer wél. Ik heb vrede met beide. Je kunt er nog zoveel maatschappelijke ideologieën op afvuren; dat doet niets af aan de naakte waarheid.
pi_34968249
Ah, ik zie dat dit topic is verworden tot een samenkomst van enkele gefrustreerde mannen, die bevestiging zoeken bij elkaar als een stel ouwe wijven.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_34968259
quote:

[..]

Maar zo is het nu dus wel. Over de rest doorleuteren is dus behoorlijk nutteloos. EN het betekent dus ook dat een verkrachter zijn daad niet doet uit voortplantingsdrift. Het betekent dat hij een afwijking heeft.
Jij denkt dat primaire driften door de normen en waarden van een samenleving fundamenteel wijzigen? Dat geloof ik niet.
pi_34968276
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:19 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

goede argumentatie!
Ik heb al posts vol argumentatie gegeven, waarop vervolgens niemand reageerde, dus ik ga dat niet nog eens overdoen, als je het niet erg vindt.
pi_34968290
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:21 schreef RaisinGirl het volgende:
Ah, ik zie dat dit topic is verworden tot een samenkomst van enkele gefrustreerde mannen, die bevestiging zoeken bij elkaar als een stel ouwe wijven.
Met alle respect, maar dit soort reacties is typerend voor vrouwen in dit soort discussies.
pi_34968295
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:17 schreef djenneke het volgende:

[..]

Jij hangt dus het natuurrecht aan? Waar zou je dat recht kunnen vinden, waar is de bron?
pi_34968313
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:21 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Jij denkt dat primaire driften door de normen en waarden van een samenleving fundamenteel wijzigen? Dat geloof ik niet.
Driften niet, wel de manier waarop ermee omgegaan wordt.
pi_34968323
RaisinGirl, ik ben trouwens totaal niet gefrustreerd ! Ik heb de zaak nog nooit zo helder gezien. Het geeft juist een zeer vrij en bevredigend gevoel.
pi_34968327
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:21 schreef djenneke het volgende:

[..]

Zolang mannen er maar intrappen, vind ik het prima
Ik bewonder je eerlijkheid. Vooral ook omdat het mijn punt zo verdomd goed bekrachtigd.

Het is meer dan ik had durven dromen.
pi_34968342
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:22 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dit soort reacties is typerend voor vrouwen in dit soort discussies.
Er was anders ook een post van bombie, iets over hysterici....
pi_34968346
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:23 schreef djenneke het volgende:

[..]

Driften niet, wel de manier waarop ermee omgegaan wordt.
Precies, maar niet iedereen wordt er kennelijk dus door beperkt. De meerderheid wel, maar niet iedereen.
pi_34968359
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:23 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ik bewonder je eerlijkheid. Vooral ook omdat het mijn punt zo verdomd goed bekrachtigd.

Ik had niet anders van je verwacht. Iedereen roeit met de riemen die die heeft, dus al zou ik het nog zo willen ontkennen, ik ben het wat dat betreft wel met je eens.
pi_34968364
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:24 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Precies, maar niet iedereen wordt er kennelijk dus door beperkt. De meerderheid wel, maar niet iedereen.
En zulke mensen hebben dus een afwijking.
pi_34968365
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:23 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ja, het is best fijn om veel inzicht te hebben inderdaad . Die uitspraak van Djenneke bevestigt inderdaad het idee, dat vrouwen op een slinkse en onnatuurlijke wijze hun veiligheid moeten waarborgen.
pi_34968388
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:22 schreef FuifDuif het volgende:

Djenneke probeert hier nog een soort van discussie te voeren, maar ook daar heb jij kennelijk weinig respect voor.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')