Ben je aan het overwegen hoe je het beste de eeuwige liefde aan Zhenar kunt verklaren?!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje in een Dizzle-stemming.
Die is niet moeilijk:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je aan het overwegen hoe je het beste de eeuwige liefde aan Zhenar kunt verklaren?!![]()
ja hallo ik moet toch weten wanneer ik je kan verwachten....quote:
Draag anders een week lang geen ondergoedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hallo ik moet toch weten wanneer ik je kan verwachten....
kan ik m'n hema-knickers vervangen voor 'n willekeurig sexy setje![]()
![]()
Nee ik belazer nu zelf iemand eigenlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je weer voor de zoveelste keer belazerd in je leven door de persoon die je het meest vertrouwt?
ondeugend, vast wel .... maar verfrissend?!?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:28 schreef Dizer het volgende:
Draag anders een week lang geen ondergoedLekker ondeugend, verassend, verfrissend en spannend... want je wete nooit wanneer je mij tegenkomt
![]()
Dat heb ik allang gedaan, maar je ging er nooit op inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je aan het overwegen hoe je het beste de eeuwige liefde aan Zhenar kunt verklaren?!![]()
zolang jequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Airelle het volgende:
Nee ik belazer nu zelf iemand eigenlijk.
Das niet zo leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ik belazer nu zelf iemand eigenlijk.
Subtiel werkt bij mij niet hè?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gedaan, maar je ging er nooit op in.
Maar dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
zolang jeons
maar trouw blijft.......
Misschien pas je toch niet zo goed bij mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Subtiel werkt bij mij niet hè?
Dizer begrijpt het: alleen platte, botte boodschappen dringen tot mij door.![]()
![]()
Heerlijk toch.. zo in het open wild zonder ondergoed.. even een briesje eroverheen laten gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ondeugend, vast wel .... maar verfrissend?!?![]()
heb jij The Zhen de eeuwige liefde verklaard?!?!?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Airelle het volgende:
Dat heb ik allang gedaan, maar je ging er nooit op in.
Ook aan Dizzle. En Timbob heb ik twee keer een relatie mee gehad, maarja hij ging steeds vreemdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb jij The Zhen de eeuwige liefde verklaard?!?!?
en weet TB dat wel???
vertel ons alles!!!!!!![]()
![]()
TB? The Bitch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
en weet TB dat wel???
![]()
The Babettequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
en weet TB dat wel???
![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |