Ja, precies, mijn idee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is ook niet netjes om te praten met je mond vol
Ik was gewoon te lui om haar laatste bijdrage in het vorige topic hier te quoten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
"Wat zei je, Claudia?"
Het voelt zo leeg.
Met lui-zijn is niks misquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik was gewoon te lui om haar laatste bijdrage in het vorige topic hier te quoten.
Maar zo geplaatst lijkt het net of jij in stilte verkeerde en iemand dacht je te horen. Prachtig!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Claudia_x het volgende:
Poëtisch, hmm, daarvoor hoor ik het net iets te vaak, wat zei je?
Ik ben amper in staat om een normale zin te schrijven.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het wel een heel erg poëtische OP![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Maar zo geplaatst lijkt het net of jij in stilte verkeerde en iemand dacht je te horen. Prachtig!
Wanneer is dat? Hoeveel kost het? En hebben ze er bier?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
Is er nog iemand van plan naar dat gedichtgedoe in Carré te gaan?
Heb je er ook zo'n onbruikbaar zakdoekje bij gekregen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Claudia_x het volgende:
ik kon het niet laten bij Athenaeum een bundeltje van Menno Wigman mee te nemen.
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Heb je er ook zo'n onbruikbaar zakdoekje bij gekregen?
Gelukkig maar, ik houd niet van onbruikbare dingen. Als ik het niet gebruik, dan mot ik het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Je mist er niks aan. Het is onbruikbaar.
Maandag 27 februari 2006. Aanvang 19.30 uur.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wanneer is dat?
Geen idee. Het is vast prijzig.quote:Hoeveel kost het?
Geen idee, maar elders in Amsterdam wel.quote:En hebben ze er bier?
Ik moest onder de warme deken vandaan om de flyer te pakken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Claudia?
Haar moeder is haar naam vergeten, he.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heet ze echt zo?
quote:Mijn moeder is mijn naam vergeten
Mijn moeder is mijn naam vergeten.
Mijn kind weet nog niet hoe ik heet.
Hoe moet ik mij geborgen weten?
Noem mij, bevestig mijn bestaan,
Laat mijn naam zijn als een keten.
Noem mij, noem mij, spreek mij aan,
o, noem mij bij mijn diepste naam.
Voor wie ik liefheb, wil ik heten.
Neeltje Maria Min
Het is heel romantisch, op een maandag. Dichten op zaterdag is zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wil dat best meemaken.
Maar op een maandag, man.
Wat is er mis met dichten op een zaterdag?
Dat gedicht hing vroeger in een lokaal op mijn middelbare school. Ik dacht toen dat de naam bij het gedicht hoorde. (Of is dat ook zo bedoeld?quote:
quote:'Awater'
Binnen de traditionele poëziewereld heeft de Poëzieclub in haar korte bestaan een aardig positie verworven. Want ook de andere hoofdactiviteit, het clubtijdschrift 'Awater', doet het goed: het is het grootste geheel aan poëzie gewijde tijdschrift van Nederland. Ondanks deze positieve effecten voor de poëzie in Nederland, is het hoofddoel van de club, het bereiken van een nieuw poëzieminnend publiek, nog niet bereikt.
Stilte - Rinkelend belletje - Leegtequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Claudia_x het volgende:
'Awater'
Ik denk het niet. En nu een mooi gedicht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Dat gedicht hing vroeger in een lokaal op mijn middelbare school. Ik dacht toen dat de naam bij het gedicht hoorde. (Of is dat ook zo bedoeld?)
Het gedverderrie, een clubtijdschrift over poëzie. En dan willen ze ook nog een nieuw publiek bereiken. Waarom? Waarom niet gewoon het oude publiek?quote:
Claudia, wellicht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef wyccie het volgende:
Kennen jullie gedichten uit je hoofd?
Het tijdschrift wordt nauwelijks verkocht. Alles blijft bij het oude. Oud publiek ook ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het gedverderrie, een clubtijdschrift over poëzie. En dan willen ze ook nog een nieuw publiek bereiken. Waarom? Waarom niet gewoon het oude publiek?
Sommige. De Dapperstraat natuurlijk wel. En November. En Het Einde, Tuinfeest, Het Derde Land, No Second Troy en Le jet d'eau.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef wyccie het volgende:
Kennen jullie gedichten uit je hoofd?
Ik alleen hele korte. Meer one liners eigenlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sommige. De Dapperstraat natuurlijk wel. En November. En Het Einde, Tuinfeest, Het Derde Land, No Second Troy en Le jet d'eau.
Heb je er ook iets aan? Versier je er mannen mee?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
Ik alleen hele korte. Meer one liners eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je er ook iets aan? Versier je er mannen mee?
Nee, gedichten zijn er toch niet om toe te passen? Hoe pas jij je gedichten toe? Die je uit je hoofd kent bedoel ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedoel, pas je het ook toe? Wat doe je ermee? Niets?
Oh...ik schrok even van die namen.... maar na even nadenken heb ik door dat je Sex & the city bedoelt. Ik kijk niet naar die series. Maar ik weet wel wat je bedoeltquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ken je die scene waarin Petrovsky Carrie Russische poëzie voor gaat lezen?
Poëzie is zo eenzaam. Je zit in de bus, je legt je hoofd tegen het raam, altijd november, altijd regen, altijd dit lege hart, altijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
Nee, gedichten zijn er toch niet om toe te passen? Hoe pas jij je gedichten toe? Die je uit je hoofd kent bedoel ik.
Hier moest ik eventjes aan Harry Coninck jr. denken in de bewuste aflevering van Will & Grace. Misschien weet je wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Poëzie is zo eenzaam. Je zit in de bus, je legt je hoofd tegen het raam, altijd november, altijd regen, altijd dit lege hart, altijd.
Wat is het alternatief? Leesclubjes? Dat moet toch anders kunnen? Je rent door het veld, je verstuikt je enkel, toevallig rijdt er net een spetter op zijn paard, hij redt je en leest ook nog even wat Shakespeare voor, love is not love which alters when it alteration finds, or bends with with the remover to remove: oh no! it is an ever-fixed mark that looks on tempests and is never shaken. Dat gaat er tegenwoordig niet meer in. Dan ben je sneu, "".
Nee, ik kijk weer geen Will & Grace. Zo is er, juist als er niets is, altijd wat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef wyccie het volgende:
Hier moest ik eventjes aan Harry Coninck jr. denken in de bewuste aflevering van Will & Grace. Misschien weet je wat ik bedoel?
Dat is een mooie gedachte. Daar wil ik wel mee naar bed gaan. Welterusten.quote:Poëzie vind ik niet eenzaam. Het maakt me blij. Goede poëzie bedoel ik dan.
Kan dat?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je er ook iets aan? Versier je er mannen mee?
Vrouwen die ervoor vallen wel, anders niet. Dan word je uitgelachen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef broer het volgende:
[..]
Kan dat?
En dan meer vanuit mijn eigen gezichtspunt: kun je er ook vrouwen mee versieren?
Die plaatsen we in dezelfde categorie als:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:03 schreef wyccie het volgende:
Vrouwen die ervoor vallen wel, anders niet. Dan word je uitgelachen.
Geen idee.... ik heb alleen de Slinger van Foucault, maar ben er nog niet aan begonnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef broer het volgende:
O, en om ook de proza-kant niet onbelicht te laten: ik ben voor de tweede keer begonnen in 'De naam van de roos' van Umberto Eco. Op pure wilskracht heb ik het inmiddels tot iets van pagina 70 gebracht. Iemand enig idee bij welke pagina het eigenlijk dat beloofde meesterwerk wordt?
Met een beetje wilskracht kan bijna alles. Dus ook vrouwen versieren met poëtische one liners. En schaamhaar verwijderen met een pincet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef broer het volgende:
[..]
Die plaatsen we in dezelfde categorie als:
"Vinden vrouwen het leuk om pincetgewijs van hun schaamhaar bevrijd te worden?"
"Alleen vrouwen die dat leuk vinden."
Bijvoorbeeld 'De naam van de roos' uitlezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Met een beetje wilskracht kan bijna alles.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welk opzicht De naam van de roos zo moeilijk te lezen is. Staan er veel moeilijke, onbegrijpelijke woorden in. Zijn de zinnen moeilijk te begrijpen. Gaat het verhaal nergens over. Is er geen spanning. Of wijdt hij te veel uit?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld 'De naam van de roos' uitlezen.
Laat ik dat maar doen, dan.
Nee, maar het klinkt wel heel interessant. Eerst maar eens Auster uitlezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:18 schreef LXIV het volgende:
Er wordt behoorlijk wat in uitgewijd. Dat is Eco eigen natuurlijk. Verder is het op zich goed leesbaar.
Heb je trouwens "Het eiland van de vorige dag" gelezen? Dat vond ik dan wél weer een leuk boek van hem.
Staat ook vol met wetenschappelijke/filosofische beschouwingen. Maar dan helemaal vanuit het perspectief van een middeleeuwer.
Dat laatste. Ik heb inmiddels al vreselijk veel gelezen over allerlei verschillende kloosterordes, abdijen, pausen, vetes, ketters, heidenen, heiligen en weet-ik-wat-allemaal in die tijd. Over de abdij waar de hoofdpersoon verblijft en wat daar is gebeurd (het 'spannende verhaal', zeg maar) weet ik nog vrijwel niets...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welk opzicht De naam van de roos zo moeilijk te lezen is. Staan er veel moeilijke, onbegrijpelijke woorden in. Zijn de zinnen moeilijk te begrijpen. Gaat het verhaal nergens over. Is er geen spanning. Of wijdt hij te veel uit?
Geen idee. Ik ken de film niet. En ik heb het boek nog niet uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:15 schreef LXIV het volgende:
De naam van de roos is toch een van die boeken waarvan je net zo goed de film kunt zien.
Klopt. Slecht leesbaar is het geenszins. Op zinsniveau dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:18 schreef LXIV het volgende:
Er wordt behoorlijk wat in uitgewijd. Dat is Eco eigen natuurlijk. Verder is het op zich goed leesbaar.
Die vond ik juist niet door te komen, maar dat komt misschien omdat in het begin van het boek heel erg veel scheepstermen staan en die zeggen me allemaal niets.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:18 schreef LXIV het volgende:
Heb je trouwens "Het eiland van de vorige dag" gelezen? Dat vond ik dan wél weer een leuk boek van hem.
Staat ook vol met wetenschappelijke/filosofische beschouwingen. Maar dan helemaal vanuit het perspectief van een middeleeuwer.
Oh, dan heb ik het dus toch te snel opgegeven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen idee, Biancavia, maar in het Nederlands heb ik hem uitgelezen. Het eerste hoofdstuk is inderdaad amper door te komenMaar daarna wordt het een vrij normaal leesbaar boek hoor!
Door de dag, die nu mijn nacht gaat wordenquote:
openingenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja, er is een opening.
En mensen hebben een zwak voor openingen. Da's waar ook.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik wou dat ik twee hondjes was...
Dan kon ik samen spelenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik wou dat ik twee hondjes was...
Daar moet je ook helemaal niet naar luisteren. Da's niet gezond voor een mens.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag me af waarom de muziek van Nick Drake zoveel pijn doet.
Daar moet je héél veel naar luisteren, maar niet zo vroeg op dinsdagochtend. Dan moet je koffie zetten, een peuk draaien en Goedemorgen Nederland kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:54 schreef Lienekien het volgende:
Daar moet je ook helemaal niet naar luisteren. Da's niet gezond voor een mens.
Luister ook nog even naar The thoughts of Mary Jane.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik luister er nu weer naar, na een paar bakken koffie en een aantal sigaretten,
en - het moet gezegd - de scherpe kantjes zijn er vanaf.
Ja, ik denk dat ik vandaag wel aankan.
Ik voel me ook altijd beter als ik iets gekocht heb. Wat dan ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een mp3 - speler gekocht.
Ik koop ook nooit zomaar iets, hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd beter als ik iets gekocht heb. Wat dan ook.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je gedegen research gedaan?
Een broek kan ik me wel voorstellen, een broek verandert het verhaal daarentegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik zit er over te denken om komend weekend een broek kopen, Claudia.
Ik! Een broek! Kan je het je voorstellen?
Is dat niet die mevrouw die ooit een Mars in een markant lichaamsdeel heeft laten inbrengen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Goede werk - muziek...Hmz...
Nou, ik luister momenteel naar 'Before the Poison' van Marianne Faithfull ...
En ik krijg er energie van.
Ik heb enig muziekonderricht mogen ontvangen, en ik kan me duidelijk herinneren dat Mick een Mars uit de kut van Marianne at.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar weet ik niets van. Het zou me ook verbazen.
Ze lijkt me niet het type dat een Mars laat inbrengen - in wat voor lichaamsdeel dan ook.
Ik weet niet zo goed wat je wilt. Je adviseert mensen geen Nick Drake op te zetten, niet te roken, en dan wens je hartelijk begroet te worden?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik wou al bijna een Nick Drake CD opzetten en een overdosis nemen.![]()
Dat spreekt voor zich. Die andere zijn gewoon Smarties.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
En alléén met de pinda's, he...
Die zonder pinda's zijn ook niet te vreten.
Die is er niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef Gellius het volgende:
Leg me nog even het nuanceverschil in de smaak tussen de Twix en de Raiders uit, OE2.
Nee hoor, hartelijk begroet worden was geen wens.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je wilt. Je adviseert mensen geen Nick Drake op te zetten, niet te roken, en dan wens je hartelijk begroet te worden?
Nou ja, dat kan natuurlijk. 'Hoi' is effectiever.
Tube...Heel goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Er bestaat een autisme-test met zo'n Smartiestube.
Ik heb hier eigenlijk niks op te zeggen, maar ik durf ook niet niet te reageren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef Lienekien het volgende:
Nee hoor, hartelijk begroet worden was geen wens.
Maar dat er niet op me gereageerd werd vond ik weer het andere uiterste.
Ik kan hem wel afnemen.quote:
Smarties, zou je bijna denken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan hem wel afnemen.
Stel ik heb hier een Smartiestube liggen, wat denk je dat erin zit?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Smarties, zou je bijna denken.
Maar omdat jij die natuurlijk allang op hebt; niets!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat Lienekien geen spoiler tags kan lezen, wat denkt Lienekien dat er in de Smartiestube zit?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Deed ik dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
Wel grappig dat mensen altijd meer zoeken achter simpele testjes. Doodzonde, want ze verpesten er onderzoeksresultaten mee.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]Lienekien heeft de spoilertag niet gelezen en denkt dat er wiet in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat Lienekien geen spoiler tags kan lezen, wat denkt Lienekien dat er in de Smartiestube zit?
The love you take is equal to the love you make.
Nou ja, veel testen voorzien in enkele antwoorden. Deze test zou bv. kunnen voorzien in de antwoorden 'Smarties' en 'pennen'. Maarja, jij zoekt er weer meer achter, en dan blijkt 'niets' ineens ook een optie te zijn. Uit veel testen wordt dan de conclusie getrokken dat je verzuimd hebt het 'goede' antwoord te geven, en dat je dus slecht bent in redeneren.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Lienekien heeft de spoilertag niet gelezen en denkt dat er wiet in zit.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moest opeens aan een Herman Finkers grapje denken:
Ik haalde mijn zakken leeg en er kwam een aansteker van Yab Yum tevoorschijn.
Mijn vrouw werd ontzettend kwaad: "Jij rookt weer!"
Als er op het bord staat dat de trein die je moet hebben vertrekt om 4 uur en om kwart over 4, houd je er dan werkelijk rekening mee dat er ook een om 5 over 4 vertrekt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik houd gewoon graag rekening met meerdere mogelijkheden.
Ik voel me weer echt een juf. Maar goed. Een autist zou antwoorden dat Lienekien denkt dat er pennen in zitten, en hij zou ook antwoorden dat hij dácht dat er pennen in zaten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ik vraag me nu wel af wat een autist zou antwoorden op die vragen.
Die discussie hebben we al eens gevoerd,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als er op het bord staat dat de trein die je moet hebben vertrekt om 4 uur en om kwart over 4, houd je er dan werkelijk rekening mee dat er ook een om 5 over 4 vertrekt?
Precies.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voel me weer echt een juf. Maar goed. Een autist zou antwoorden dat Lienekien denkt dat er pennen in zitten, en hij zou ook antwoorden dat hij dácht dat er pennen in zaten.
Ik heb wel meegemaakt dat er werd omgeroepen dat de trein 10 minuten vertraging had. Maar hij kwam wel op tijd. En zou ook op tijd vertrekken. Mijn bijdehante broer meldde dit bij de conducteur. Die gaf het even door aan de machinist: "Hé, had jij in de gaten dat we te laat waren?!" "Wat nou als mensen dachten 'in die 10 minuten kan ik nog wel even koffie halen?'" (weer mijn bijdehante broer tegen de conducteur). "Ik zwaai wel even naar ze", antwoordde de conducteur, voegde de daad bij het woord en blies op zijn fluit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als er op het bord staat dat de trein die je moet hebben vertrekt om 4 uur en om kwart over 4, houd je er dan werkelijk rekening mee dat er ook een om 5 over 4 vertrekt?
Het was een vrij zinloze vraag om stellen, want wat je doet en zegt te doen zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die discussie hebben we al eens gevoerd,
en het antwoord was, is en blijft:
Ja, daar houd ik rekening mee.
Maar dat ik daar rekening mee houd, wil weer niet zeggen dat ik er verder iets mee doe.
Ik pak dus, naar alle waarschijnlijkheid, gewoon de trein van kwart over 4.
Ik had eigenlijk al antwoord gegeven voor je de vraag stelde.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bedoel je daarmee te zeggen dat je me niet op mijn woord gelooft, Claudia?
Of dat je denkt dat ik mezelf goed voor de gek kan houden?
Of, wat bedoel je, eigenlijk?
Heel goed, Claudia.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet er nog even aan toevoegen dat je natuurlijk niet alle autisten over één kam mag scheren.
Net als ik denk: nú is het gesprek rond, nú kan ik koffie zetten en aan het werk, dan breng je weer een onderwerp ter sprake dat in mijn hoofd zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
I go with the flow...
Ja, dat is een goed idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Had ik al gezegd dat je niet naar mij moet luisteren?
Er is nog hoop voor je, want je merkwaardige gebruik van 'je' en ík' kan duiden op schizofrenie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Denk je een leuk gezellig topic te lezen, kom je er ineens achter dat ook ik verre van een autist ben...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor je, want je merkwaardige gebruik van 'je' en ík' kan duiden op schizofrenie.
Die past volgens mij beter in 'zinnen die je nooit meer wilt horen'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:39 schreef Gellius het volgende:
Hm, ben jij nu ook al een "best wel gek mens", AR..
Ook voor de niet-autisten geldt nog altijd dat je ze niet over één kam moet scheren, he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Klinkt opzich als goed nieuws, maar aan de andere kant; ik lijk dus op Do2
En chocomel dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef Gellius het volgende:
Ik lust cola noch koffie. Ik ben verdoemd tot eeuwige lethargie.
Interessant..... Je kunt een boel doen. Je zou hard weg kunnen rennen, de politie halen en gelijk een lijkschouwer erbij. Je kunt ook gewoon wegrennen en thuis even uitpuffen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:48 schreef HijoDeDios het volgende:
Daar ben ik nu over aan het nadenken. Stel, je bent een Koreaanse uitwisselingsstudente en iemand verkracht je en krijgt gelijktijdig een hartaanval. Wat doe je dan? Wat kan je dan?
En wanneer ga je daar es naar laten kijken door een dierenarts?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Twee weken geleden had mijn kat een dik oog, nu is het een dik wangetje.
Ik ben met het dikke oog naar de dierenarts geweest: oorontsteking. Nou zeg ik je! Vorige week nog ter controle: oortjes schoon.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef Lienekien het volgende:
En wanneer ga je daar es naar laten kijken door een dierenarts?![]()
Poezen doen ook weleens gek, en dan lopen ze blessures op. En dan vind je ergens een hoektand ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb niet zulke prettige associaties met dikke wangetjes bij poezen.
Daar ga ik overmorgen achterkomen, want dan moet ze met 2 mannetjes gaan samenleven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:50 schreef Lienekien het volgende:
Ja, is dit een vechtersbaasje?
Nou, maak je borsten maar vast nat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar ga ik overmorgen achterkomen, want dan moet ze met 2 mannetjes gaan samenleven.(...)
De gecastreerde mannetjes blijven op hun ouwe plek, dus zij kom hun territorium binnen. Heb je nog tips?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:04 schreef Lienekien het volgende:
Nou, maak je borsten maar vast nat.
Moet zij naar een nieuwe omgeving, komen de katers bij jou of is het straks voor allemaal nieuw?
Ga je verhuizen Claudia??quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er maar een topic voor gemaakt: Hoe zorg ik dat mijn poesje niet wordt opgegeten?
Het is wel de bedoeling dat ik meega met de kat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ga je verhuizen Claudia??
Trek je bij je vriend in?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat ik meega met de kat.
Ik zat net te bedenken hoe ik die vraag moest omzeilen, want ik hoor al: "Dat gaat ze niks aan."quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef Lienekien het volgende:
Trek je bij je vriend in?
Of is die vraag te persoonlijk?![]()
Oooh, ik snap het al. 't Is je vriendin.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken hoe ik die vraag moest omzeilen, want ik hoor al: "Dat gaat ze niks aan."
Met uitjes?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede middag! ik heb net een broodje haring op en een kop koffie.
Natuurlijkquote:
Niet expres, nee.quote:
Zoals dit topic onder andere.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:09 schreef Biancavia het volgende:
Wonderbaarlijk hoe snel dingen gedateerd kunnen raken.
STILTE ALSTUBLIEFT!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:00 schreef boypdo het volgende:
iemand al de nieuwe snickers site gezien? Lekker! ook gamen en vette filmpjes van mad skaters
Het zit al in mijn maagquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het is verboden etenswaren mee naar binnen te smokkelen.
Slechts bij de daarvoor bestemde rokerspalen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef LXIV het volgende:
mag er wel gerookt worden?
Zolang je het boek niet bezoedelt mag je het overal mee naar toe nemen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef LXIV het volgende:
![]()
Een topic waar gerookt mag worden.
Mag ik ook een boek naar de daartoe bestemde rokerspalen meenemen? Of moeten die op hun plek blijven?
Dank je wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef LXIV het volgende:
Trouwens nog gefeliciteert met je publicatie, Biancavia. Heb je er verder nog iets van gehoord?
Dat lijkt me de juiste volgorde!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
In mijn topics wordt gegeten, gezopen en gerookt.
Tot de dood erop volgt!
Nou ja, je bent tenminste geinterviewd. Dat is mij met betrekking tot mijn schrijfvaardigheid nog nooit voorgekomen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dank je wel.
Het was natuurlijk niet echt een publicatie, alleen een interview in de Spits. Wel jammer dat ze de verhalen zelf er niet bij hebben gezet.
En ik heb niet gewonnen helaas.
Uiteraard!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou ja, je bent tenminste geinterviewd. Dat is mij met betrekking tot mijn schrijfvaardigheid nog nooit voorgekomen.
Je had stiekum ook nog wat reclame voor FOK! gemaakt, las ik!![]()
Bezoedelen! Dat is een van die mooie woorden die je helaas veel te weinig hoort!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zolang je het boek niet bezoedelt mag je het overal mee naar toe nemen.
Het klinkt zo...ondeugend ...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bezoedelen! Dat is een van die mooie woorden die je helaas veel te weinig hoort!![]()
Zoals Maria?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:43 schreef LXIV het volgende:
Net als Immaculata. Maar dat is dan weer onbezoedeld. Of onbevlekt.
Men kan immers niet twee keer onbevlekt ontvangen raken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:47 schreef LXIV het volgende:
Ja!
Onder andere past hier niet, want het was een eenmalige gebeurtenis.
Hele scherpe opmerkingquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef Biancavia het volgende:
Men kan immers niet twee keer onbevlekt ontvangen raken.
Nee, ik ben gewoon altijd moequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb de laatste tijd ontzettend veel moeite met 't vinden van de ( juiste ) woorden.
Er zijn er ook zo ontzettend veel.
Soms kan ik amper 't onderscheid maken tussen 'zoeken' en 'vinden'.
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je door de bloemen het graf niet meer ziet?
Zeer beslist!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb de laatste tijd ontzettend veel moeite met 't vinden van de ( juiste ) woorden.
Er zijn er ook zo ontzettend veel.
Soms kan ik amper 't onderscheid maken tussen 'zoeken' en 'vinden'.
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je door de bloemen het graf niet meer ziet?
Dan doe je het toch niet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk wil ik helemaal niet dichten.
Da's allemaal druk van buitenaf.
velle-plotenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet!
Ga iets heel anders doen, zoals stratenmaken, hamburgers bakken of velleploten. Allemaal uitermate nuttig en tot heil van de maatschappij en jezelf in het bijzonder.
onrustquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat maakt dat je niet kan rusten?
Wil je jezelf soms bekwamen in de psychotherapie, DO2?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan weet ik 't goed gemaakt:
Wat maakt dat je zo onrustig bent?
Weet ik niet....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan weet ik 't goed gemaakt:
Wat maakt dat je zo onrustig bent?
Koude frieten zijn ondermijnend. Dat is een ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet ik niet....
misschien de koude frieten... of het geluid van Nederland 2
*zucht*
Stel je voor dat we dit werkwoord niet zouden hebben! Leiden zou in last zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het werkwoord 'maken' is een uiterst bruikbaar werkwoord.
Ja, ik zie het al... uit de komquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe maakt u het?
Ben jij ook al zo onrustig?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik had een uur geleden al op bed moeten liggen.
Wat dacht je daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |