tis nog een oude, die 2de versie die al wel een touch wieltje had ipv mechanisch draai wieltje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef lipje het volgende:
wie teuer?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:05 schreef lipje het volgende:
ik vroeg een prijs, geen extra info![]()
Bel Sjoewe maar
ik weet nog wel een leuk kadoquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Hugster het volgende:
ik kom er net achter dat m'n moeder morgen jarig is
wat is het formaat van dat ding???quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef BoJo het volgende:
oh je vroeg de prijs![]()
errmm geeeeen ideeee, ff kijken wat ze op marktplaats opbrengen en hoeveel de nieuwe zijn.![]()
hij is best beefyquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat is het formaat van dat ding???
prijs en hoe ziet dat model eruit of is het gewoon het normale model van ipod???
* ThaFreak ipodn00b![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat is het formaat van dat ding???
prijs en hoe ziet dat model eruit of is het gewoon het normale model van ipod???
* ThaFreak ipodn00b![]()
quote:
classic oude model dusquote:
Zekerquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
vergeleken met de huidige generatie is hij net een hugo vergeleken met een TF![]()
en daar vraag je 100-150¤ voorquote:
oja nu zie ik het ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt toch alleen een iPod nano?
Dit is een 5G 30GB iPod video..
ey daar staan ze ook voor op mp. En de mijne is maximaal 5x uit de kast geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en daar vraag je 100-150¤ voor![]()
![]()
loop morgen wel naar de apple center voor een nano.....
1gb heeft me mams toch wel genoeg aan![]()
ik maak net een foutje, ik heb een 3G, die je ook in het groot op die pic ziet. 4G is met dat grijze clickwheel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef BoJo het volgende:
wat was het verschil tussen de 2G en de 3G ?
Je had hem even te leen bedoel je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef ook_gek het volgende:
ik heb die video 2 weken gehad maar ik vind het niks
ahaa, enne tussen 1G en de 2G voornamelijk het touchpad ipv wieltje toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik maak net een foutje, ik heb een 3G, die je ook in het groot op die pic ziet. 4G is met dat grijze clickwheel.
Verschil tussen 2G en 3G is dus touchpad met 4 losse touchknoppen erboven, dunner, frissere display en meer GB's.
dan vragen ze teveel op mpquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef Hugster het volgende:
¤150 is wel heftig hoor
Dat zou ik voor mijn 3G 20GB nog amper kunnen krijgen volgens mij...
Hij is pas 2 dagen uit, haastige klus geweest bij de update van de storequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:25 schreef ThaFreak het volgende:
wtf is gevelerd![]()
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/90804/wo/mJ2MU3fh4X033tQiu2fZlDg86AG/0.SLID?nclm=iPodnano&mco=1852AD34
[afbeelding]
Net zoveel als met je 300D?quote:
jawelquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Net zoveel als met je 300D? [afbeelding]
Je hebt er géén een toch?Je bent toch niet aan het rondkijken voor een exemplaar eh?
check de gerse hardware eens uit van het stijlvolle bedrijf aan de andere kant van die grote plasquote:
ik snap het nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
check de gerse hardware eens uit van het stijlvolle bedrijf aan de andere kant van die grote plas [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef BoJo het volgende:
mjah heel mooi en cheil maar buiten mijn koopziekte budget![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo net mn nieuwe autoradio ingebouwd
[afbeelding]
neh da's niks, komt zowiso binnen enkele maanden een intel versie van.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
een mac mini kan nog ja maar dat is het dan ook gelijk![]()
ben niet gekquote:
ik ga pas weg als jullie uitleggen wat er mis is met mijn autoradioquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
paultjuhhh wat doe je hier?En waarom heb je mn Pools-Joegaslavisch-Fryske naamgenoot zn avatar gejat?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
neh da's niks, komt zowiso binnen enkele maanden een intel versie van.
NIETquote:
oooow ouwe lurkertquote:
nee, 2 plugjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
oooow ouwer lurkert![]()
Je zit echt op het puntje van je stoel te wachten op reply's
Okay vooruit: was het vet om al die draden aan te sluiten? [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee, 2 plugjes
Was dat nou zo lachen ?
Kap nou, ik ga dood hierquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAT IS ER NOU!!!!!!!!!!!!!!!
Ja gewoonweg een groot spektakel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Het was trouwens deze, is het dan minder lachen
[afbeelding]
WAAAROMquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja gewoonweg een groot spektakel.
Jezus man wat doe je me aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
gleden de stekkers er soepeltjes in trouwensquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAAAROM
VERDULLE WAT IS ER NOU ZO TE LACHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
gleden de stekkers er soepeltjes in trouwens?
Best veel kleurtjesquote:
toch niet zo'n UEBER geile ISO stekker hequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Best veel kleurtjes
maar ze gaan naar zo'n pluggie he , plug and play![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Je bent yvonne nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
ALEXXXXXXXXX KOM NU ONLINE OP MSN
NC8MXquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef Hugster het volgende:
wat voor soort plastic waren ze trouwens van gemaakt?
Een beetje buigzaam? Of waren het de standaard NC8MX eurostekkers voor autoradio's?
iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef Hugster het volgende:
ik heb net een beautycentrum hier in de buurt gevonden, geef ik me ma wel een compleet dagprogramma voor daar
ff een soort tegoedbon uitprinten maar, ook zo lullig om met helemaal niks aan te komen natuurlijk
gelukkig is ze niet elke 2 weken al in zo'n gebeuren te vindenquote:
ik heb nog wel een force feedback stuurtje boven op mijn befaamde kast liggen voor je ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
gelukkig is ze niet elke 2 weken al in zo'n gebeuren te vinden![]()
![]()
maarja, ik zou echt even niets anders weten
Wat een kermisding.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
ik doe het niet meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent yvonne niet
en:
Je bent BoJo niet
en:
Je bent Hugster niet
en:
je bent geblokt omdat je me telkens in groepsgesprekken smijt sinds ik blauw ben
Opa's kunnen ook nix hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat een kermisding.Is dat dat model van sony waar je zo'n
speciale bril bijkrijgt omdat er een gigantische bak licht uitkomt?![]()
[afbeelding]
Ik heb al een Momo Forcequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb nog wel een force feedback stuurtje boven op mijn befaamde kast liggen voor je ?![]()
jij hebt ook alles al (gehad) ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb al een Momo Force![]()
[afbeelding]
aan mij kan je niet zoveel gadget spul slijten ben ik bang
latersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
we gaan een stukje wandelen![]()
(helaas is het tankstation dicht, anders wist ik wel waarlangs)
in een echte stad zijn die wel openquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
we gaan een stukje wandelen![]()
(helaas is het tankstation dicht, anders wist ik wel waarlangs)
Hey hey, deze opa is nog van de ouwe garde!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Opa's kunnen ook nix hebben
Er komt geen bak licht uit btw gewoon wat rode lampjes onder de knoppen is wel zo handig in de nacht![]()
pff en dan mij uitlachenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hey hey, deze opa is nog van de ouwe garde!![]()
Opa heeft deze in zijn automobiel:
[afbeelding]
(garpje, ik heb deze. Heb ik niet zelf gekocht hoor, zat al in mijn auto ingebouwd.)
Die sony's hebben trouwens altijd wel een beste bak vermogen is mij ooit eens verteld, klopt dat?
Kon niet. Ik had al mijn geld al verbrast aan vrouwen en ijsthee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
had je maar een andere radio moeten kopen
ja maar ik moet er morgen vroeg uitquote:
ijstheequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kon niet. Ik had al mijn geld al verbrast aan vrouwen en ijsthee.![]()
Whahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ik moet er morgen vroeg uit
zeker kutquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahaha
ahahahahahahahahahahahahahah
hahahahahahahahahahahahahaha!
erm..
Da's dan best kut![]()
jij vind het ook kut hequote:
490 inwoners hierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in een echte stad zijn die wel open![]()
quote:Gegevens omtrent Den Haag:
(Stand: februari 2005)
Provincie Zuid-Holland
Aantal inwoners 468.754
Oppervlakte 86 km2
Water-Oppervlakte 5 km2
Cornjumquote:
JA !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, daar zijn jullie stil van he?!
Enorm tekort aan huizen hier. Er is nu zlefs een rgeel dat er geen mensen van buiten het dorp meer bij mogenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef ook_gek het volgende:
ja. Ik kan me niet indenken dat er elke jaar meer en meer mensen daar willen gaan wonen
dacht je dan dat ik een geintje maakte?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Best ernstig dat slaapprobleem van je
Nee, maar ik vind dat het erg lang duurt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dacht je dan dat ik een geintje maakte?
Is niet erg hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:17 schreef ook_gek het volgende:
ja kap nou!!! Want ik ben het weer eens eens met je
fotoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:31 schreef Hugster het volgende:
Ik ben er ook nog![]()
Net een mooie tegoedbon gefabriceerd voor mijn moeder
http://hugo.1k.nl/tegoedbon.pngquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is op de computer gefabriceerd, aap
Ik zie bij de oudere mevrouw familietrekjes met jou, ik neem aan dat dat je moeder is?quote:
Nee, maar wel bepaalde trekjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef Hugster het volgende:
tnx
En ter informatie, ik lijk niet echt op m'n moeder hoor
ga jij maar eens ff proberen te pitten ja!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:46 schreef ook_gek het volgende:
zo zo netjes hoor knul![]()
Maar goed ik ga de flaptop uit doen![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie worden de nieuwe modjes?!
Heerlijk van die mensen die niet weten dat Dangel een kloontje van me is
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie worden de nieuwe modjes?!
Heerlijk van die mensen die niet weten dat Dangel een kloontje van me is
Ze staat ff met haar bek vol tanden daar jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die laatste reactie van T_T... priceless
Semtexquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik was op de één of andere manier in de war met semtex![]()
![]()
![]()
exactquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Semtex![]()
Tsja, dat krijg je met al die standaard blonde-plamuur-avatars
wacht maarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:48 schreef Alexxxxx het volgende:![]()
Aantal posts: 28000 (gemiddeld 34 per dag)
Aantal posts: 47301 (gemiddeld 30 per dag)quote:
-edit-quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aantal posts: 47301 (gemiddeld 30 per dag)
Waar heb je het over![]()
iets voor jouquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:51 schreef Klonk het volgende:
ik ga me ff douchen enzo, beetje toonbaar maken
dat zijn goeie vergaderingenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:04 schreef vlad het volgende:
vergadering afgelopen![]()
wat heb ik een gruwelijke hekel aan die geheimhoudingsplicht![]()
![]()
binnen een bedrijf kan je toch wel gewoon openheid van zaken geven?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zijn goeie vergaderingen![]()
ik kan nog anderhalf uur nietsen fokken en mag dan weer aan de bak nietsen
wij zijn ook sc'ersquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:37 schreef Klonk het volgende:
geen echte, wij zijn wannananananabee's
daar hebben ze fwnk voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:40 schreef vlad het volgende:
en zolang de echte ons niet gaan "FWNK'en"![]()
juistquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar hebben ze fwnk voor(en wij trouwens ook
)
nee. 16:00 tot 24:00 vandaagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:52 schreef Klonk het volgende:
ha die M5, dagje vrij ?
't zou qua weer toch meevallen vandaag ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:55 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. gezien het weer hier nu en de vooruitzichten vind ik het niet zo erg
was het niet gezellig met mij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:58 schreef Klonk het volgende:
en Hugster is er ook weer
net nu het gezellig word moet ik bijna weg
juist, en dan moet je zelf wegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:01 schreef Klonk het volgende:
jawel, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd
nog 20 minuten zo snel ben je niet van me afquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:02 schreef vlad het volgende:
[..]
juist, en dan moet je zelf weg![]()
werk ze alvast![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog 20 minuten zo snel ben je niet van me af![]()
ik hoop het ook, maar sinds vanochtend vroeg zijn hier al een paar flinke hagelbuien gevallen met flinke steentjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
't zou qua weer toch meevallen vandaag ?
dat hoop ik tenminste, mag weer de hele middag buiten spelen![]()
stuur maar deze kant op, gister en eergister was het kutweer...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ik hoop het ook, maar sinds vanochtend vroeg zijn hier al een paar flinke hagelbuien gevallen met flinke steentjes![]()
nu zie ik echter blauwe lucht
echt niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:03 schreef Klonk het volgende:
ik heb al een goeie voor 804
[afbeelding]
je bent wel bij de tijd wou je zeggen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
a: ik ben Klo[b]Nk[/b]
b: ik ben nog niet weg
ik ben een man van de klok, ik ben altijd op tijd en haat het als mensen te laat komenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:06 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent wel bij de tijd wou je zeggen?
1: typ fout kan gebeurenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
a: ik ben KloNk
b: ik ben nog niet weg
moet je eerst 92 sc volbaggerenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:06 schreef Klonk het volgende:
voor 901 komt er maar eentje in aanmerking:
[afbeelding]
dan is het goedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:07 schreef M5 het volgende:
[..]
1: typ fout kan gebeuren
2: je kon er nog alvast aan toevoegen
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:18 schreef Klonk het volgende:
ik ben werken
Iedereen veel plezier met wat ie nog moet/wil gaan doen vandaag
De-Iceing.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:31 schreef Xtreem het volgende:
Hoi![]()
Ik kwam alleen een tvp'tje zetten
Wat de neuk is er met die cityhopper?!
Jezus, hebben die lui iedere week een nieuw model tegenwoordigquote:
mee eensquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:41 schreef M5 het volgende:
[..]
een 550 Maranello of 575M zag er ook niet echt super spannend uit vond ik.
nou. echt wel, de vorige is toch al weer 2 jaar terugquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jezus, hebben die lui iedere week een nieuw model tegenwoordig
F430 is 2 jaar, de 612 al weer 3 jaar terug. De 550 Maranello is 10 jaar terug en de 575M 4 jaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:49 schreef Xtreem het volgende:
is de 612 of de F430 al 2 jaar oud?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |