Morgen wordt een gevalletje CAPTAIN OBVIOUS STRRRIKES AGAIN.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef Shirley het volgende:
Het was zeker een goeie aflevering. Morgen sla ik denk ik maar over met dat Charlie/Nick en Dennis/Daantje gezeik...
Lijkt er niet echt op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat het vrieskistengebouw??
quote:
quote:A03. What is Credit Dauphine?
Credit Dauphine is a front organization for SD-6.
Sydney was approached on campus by a stranger, which resulted in her accepting a position as an office assistant at Credit Dauphine, a corporate bank in Downtown L.A.
When Sydney began her work, she believed herself to be affiliated with the CIA. After she completed the initial, six-month "Evaluation Phase," she was prepared for a secondary "Transition," and was eventually introduced to Arvin Sloane, which resulted in eight months of tests, physical training, and SD-6 propaganda. Her transfer into SD-6, located on the sub-level 6 of the Credit Dauphine building, coincided with that move.
BRON: Alias FAQ
Misschien de kantine van de GTST-crew.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
een andere link kan ik niet bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:12 schreef Frey het volgende:
Alles gaat de komende weken helemaal uitkomen
dat werd me ook wel 'n partij tijd zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles?! Gaat Frits ook uit z'n vriezer komen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:12 schreef Frey het volgende:
Alles gaat de komende weken helemaal uitkomen![]()
Zeker als haar atletische tweelingzus Fannie, want Hannie is dood.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Komt Hannie nou nog een keer terug?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat werd me ook wel 'n partij tijd zeg
Lijkt me niet. Een vage gast die verteld dat ze zelfmoord gepleegd heeft en dan de begrafenis die zogenaamd vroeger plaatsvond dan gepland. Misschien heeft Hans haar gewoon opgesloten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zeker als haar atletische tweelingzus Fannie, want Hannie is dood.![]()
Maar ze werd wel echt begravenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Een vage gast die verteld dat ze zelfmoord gepleegd heeft en dan de begrafenis die zogenaamd vroeger plaatsvond dan gepland. Misschien heeft Hans haar gewoon opgesloten.
ja hallo, heeft iemand haar dood gezien dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar ze werd wel echt begraven
Verschil is alleen dat we de dood van Frits zagen en die van Hannie niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja hallo, heeft iemand haar dood gezien dan?
misschien hebben ze met een lege kist lopen sjouwen. daar hebben ze in gtst wel meer een handje van gehad.
maar aangezien hans zijn eigen broer het hoekje om heeft geholpen, zou ik me zo voorstellen dat hij ook hannie een handje geholpen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |