Doe maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:48 schreef twi het volgende:
Toch wel grappig. Denk dat ik maar eens terug ga lezen wat veel mensen begin september, oktober over Markus postten
Angelos Harry Charisteas is ook zo'n speler die enkel op negen uit de voeten kan, aangezien hij geen snelheid heeft en ook geen actie. Bij gebrek aan Ajax-waardige linksbuitens, krijgt Markus Rosenberg nu de kans en pakt deze met beide handen aan, nette prestatie!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik was idd niet echt overtuigd van Rosenberg, en ben nog steeds geen fan ofzo. Maar hij is wel de enige die scoort, al krijgt Harry gewoon geen kans meer...
Net zo snel als Rosenbergquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef twi het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zegt dat Charisteas niet snel is. Nee, het is geen Owen, maar hij is een stuk sneller dan Huntelaar en misschien net zo snel als Rosenberg (die trouwens ook niet echt noemenswaardig snel is hoor).
Rosenberg zal wat sneller zijn vertrokken, aangezien hij vaak op randje buitenspel speelt en Charisteas niet, maar echt veel verschil zal er tussen die twee niet zitten, nee. Zoals gezegd, Rosenberg is echt geen snelheidswonder.quote:
Nee dat niet maar als je ze een sprint laat doen is Rosenberg toch een stuk sneller hoor neem dat maar van mij aanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Rosenberg zal wat sneller zijn vertrokken, aangezien hij vaak op randje buitenspel speelt en Charisteas niet, maar echt veel verschil zal er tussen die twee niet zitten, nee. Zoals gezegd, Rosenberg is echt geen snelheidswonder.
Spitsen bij Ajax staan momenteel inderdaad op een eiland, met een Marc Overmars en Finidi George op de flanken en Jari Litmanen op [itien[/i] (allen in hun vorm van de periode 1994-1996), knallen zowel Markus Rosenberg, Angelos Harry Charisteas als KJH er minimaal vijfentwintig in per seizoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Toch deed Harry het ook niet heel slecht.
Spitsen staan nu gewoon op een eiland bij Ajax, en dan is het voor niemand makkelijk..
Maar Rosenberg WAS ook hopeloos uit vorm voorheen hoor.. de makkelijkste ballen miste hij nog..
quote:17-10-2005: Markus Rosenberg gaat het maken!
Leuk hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:09 schreef BoNi het volgende:
Ik kan alleen voor mezelf spreken en zeggen dat ik het altijd heb gezien in Rosenberg.
Op een ander forum is dit mijn signature om deze discussie te voorkomen:
[..]
er moet natuurlijk wel een verdediger in als je voor staatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Alleen ziet DB het er nog niet 100% in zitten, want als ie gescoord heeft haalt hij hem er altijd uit.
Johnny Heitinga voor Tomás Galásek, Robbert Schilder voor Jeffrey Sarpong en Juanfran voor Urby Emanuelson, thuis tegen Willem II (de nummer 17 van de eredivisie).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er moet natuurlijk wel een verdediger in als je voor staat
Dat hoop ik dus maar. Het is voor een spits gewoon even niet fijn bij Ajax omdat je gewoon niet genoeg aanvoer krijgt om lekker te scoren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar ben ik niet zo bang voor. Die jongen weet ook wel dat het niet aan hem ligt, en laat zich niet snel gekmaken.
die aanvoer is precies het probleem. Rosenberg komt niet vaak met een voorzet. Rosales wel maar die komen nooit aan. en van Sneijder krijg je meestal ook niet veel hele goede ballen. ik ben blij dat we Emanuelson hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef HeatWave het volgende:
KJH moet het met de juiste aanvoer zeker wel gaan redden bij Ajax. Ik hoop alleen dat hij dit seizoen zonder al te veel verlies aan zelfvertrouwen doorkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |