Heb je hard moeten rennen dan??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat ik de laatste jaren veel plezier heb beleefd aan de wedstrijden tegen de matjes.
Het gaat er toch om of het onder andere wiskundematig mogelijk is? Niet je of met Paint een paar mooie letters op een foto kan kwakken. Bovendien is het een beetje moeilijk om een foto te hebben waar je alle stoeltjes stuk voor stuk daadwerkelijk ziet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet met photoshop oid kunnen doen? >:O
Waarom zou je Perez vergooien aan de linkerbuitenzijde?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Perez kan volgend seizoen mooi linksbuiten spelen (als ie de concurrentiestrijd van Mitea kan winnen!) totdat Boerrigter of Goossens klaar zijn voor eerste.
Dit seizoen maakt Ajax lekker af met Rosenberg linksvoor, en binnen een paar weken is Mitea weer terug.
Ik vind een rechterspits veel meer prioriteit hebben, eigenlijk.
Inderdaad. Wat een klaplonglijer met z'n populistisch geleuter.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:04 schreef Radegast het volgende:
Jaja, kan die Molenaar niet effe z'n muil houden? Wat een slecht verliezer zeg!
Waar anders aan? Op tien zetten? Dan 'vergooi' je Sneijder.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom zou je Perez vergooien aan de linkerbuitenzijde?
Vergooien? Dat is z'n beste positie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom zou je Perez vergooien aan de linkerbuitenzijde?
Wat bedoel je wiskundematig? Je kan toch gewoon een foto met hoge resolutie, waarop de stoeltjes individueel te herkennen zijn, als kleurplaat gebruiken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om of het onder andere wiskundematig mogelijk is? Niet je of met Paint een paar mooie letters op een foto kan kwakken. Bovendien is het een beetje moeilijk om een foto te hebben waar je alle stoeltjes stuk voor stuk daadwerkelijk ziet.
Het aantal stoeltjes per van (breedte maal hoogte) is al meer dan genoeg hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat bedoel je wiskundematig? Je kan toch gewoon een foto met hoge resolutie, waarop de stoeltjes individueel te herkennen zijn, als kleurplaat gebruiken.
Dat zeg ik, volgens mij is het te moeilijk om zo'n foto te verkrijgen of te maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat bedoel je wiskundematig? Je kan toch gewoon een foto met hoge resolutie, waarop de stoeltjes individueel te herkennen zijn, als kleurplaat gebruiken.
idd, had heel wat tijd bespaard. Ach, het houdt je van de straat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het aantal stoeltjes per van (breedte maal hoogte) is al meer dan genoeg hoor.
Tja, of je moet af willen stappen van de vaste spelpatronen binnen ajax (de nummers), maar dat zal inderdaad wel niet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waar anders aan? Op tien zetten? Dan 'vergooi' je Sneijder.
Volgens mij heeft hij vaak genoeg gezegd dat de 10 uit een betere positie voor hem is en dat hij daar beter uit de voeten kan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:50 schreef gras het volgende:
[..]
Vergooien? Dat is z'n beste positie.
Daarnaast hebben we een nummer 10 die beter is én in potentie zelfs velen malen beter...
Ik heb er geen verstand van, maar als je de pixels/stoeltjes kan tellen, lijkt het mij niet al te moeilijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, volgens mij is het te moeilijk om zo'n foto te verkrijgen of te maken.
Wat spelers zeggen is totaal onbelangrijk, vind ik. Die hebben oogkleppen op waar Keje zelfs een puntje aan kan zuigen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij vaak genoeg gezegd dat de 10 uit een betere positie voor hem is en dat hij daar beter uit de voeten kan.
Ik ben eigenlijk niet zo onder de indruk van Wesley, een jaar of wat geleden was hij zo goed omdat je hem bekeek met de gedachte dat het nog maar om een jong ventje ging, hij heeft nu de status van talent-af.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:50 schreef gras het volgende:
[..]
Vergooien? Dat is z'n beste positie.
Daarnaast hebben we een nummer 10 die beter is én in potentie zelfs velen malen beter...
Wesley aub dr in houden. Die jongen is over 3 jaar pleitte, een supertalent die tweebenig is met een goeie snelheid en veel creativiteit. Wesley zou ik als trainer als eerste in het elftal zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo onder de indruk van Wesley, een jaar of wat geleden was hij zo goed omdat je hem bekeek met de gedachte dat het nog maar om een jong ventje ging, hij heeft nu de status van talent-af.
Nu het elftal slecht draait, draait ook hij niet echt goed.
Als zijn talenten omschreven worden begint men ook gelijk met het feit dat hij tweebenig is, voor een prof lijkt me zoiets vrijwel verplicht, hoewel de praktijk me anders leert.
Ik vind dat hij nog wat body nodig heeft om ook goed uit de voeten te kunnen op fysiek slechte matten, met slecht weer en tegen fysiek sterke tegenstanders.
Gronkjaer was dan zelf wel weer snel natuurlijk en Ronald de Boer heb ik niet in het rijtje beste buitenspelers van Ajax staan eerlijk gezegd, maar die was gezegend met een ultieme controle over het spel en de bal waardoor zijn passjes altijd aankwamen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:09 schreef gras het volgende:
Elgigante, een Ajax-linksbuiten hoeft niet snel te zijn hoor! Da's een groot misverstand. Traptechniek is veel belangrijker. Een snelle passeerbeweging is ook niet nodig, zie bv. Gronkjaer en Ronald de Boer.
Zo kijk ik er nu niet helemaal meer tegenaan. Daar heeft hij toch wel beperkingen voor, hij moet het maar weer eens gaan laten zien om me te overtuigen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:15 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wesley aub dr in houden. Die jongen is over 3 jaar pleitte, een supertalent die tweebenig is met een goeie snelheid en veel creativiteit. Wesley zou ik als trainer als eerste in het elftal zetten.
In dit elftal wel ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:15 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wesley aub dr in houden. Die jongen is over 3 jaar pleitte, een supertalent die tweebenig is met een goeie snelheid en veel creativiteit. Wesley zou ik als trainer als eerste in het elftal zetten.
Verleden jaar heeft hij een periode gehad dat hij onmisbaar was voor Ajax, ik meen de tweede helft van het seizoen ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:32 schreef Jasza het volgende:
Sneijder in vorm is uitstekend, begin van dit seizoen was hij echt wel lekker aan het spelen
Vaart was op 10 een stuk beter vind ik. maarja die raakte ook geen bal meer. Niemand eigenlijk. Ze moeten is beginnen meyt simpel positiespel. Zelf dat is klote. Rondotjes de hele dag.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Verleden jaar heeft hij een periode gehad dat hij onmisbaar was voor Ajax, ik meen de tweede helft van het seizoen ofzo.
Alleen die perdiode heeft hij mij eigenlijk kunnen overtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |