Zie correctie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef Tafkahs het volgende:
Ik haal de picornies vast uit het vet
Zo, Floripas, van wie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Iblardi het volgende:
Zo, Johan de With, ik moest je nog iets laten zien.
weet je ook hoeveel notes je nu hebt?quote:
En ik, als Floripas? (Die pverigens nog steeds geen antwoord heeftquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
weet je ook hoeveel notes je nu hebt?
Ik bedoelde: van wie krijg ik foto's te zien?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Van mijzelve. Van anderen neem ik geen orders aan.
Je moet even een mailtje sturen aan de Fa's, je e-mail is gebounced namelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef Iblardi het volgende:
[..]
En ik, als Floripas? (Die pverigens nog steeds geen antwoord heeft)
Het was een grappige nep-filmposter!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde: van wie krijg ik foto's te zien?
Geweldig, http://i.somethingawful.com/inserts/articlepics/photoshop/02-25-05-boring/GorillaSalad.jpgquote:
Heb ik gedaan, maar geen sigaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je moet even een mailtje sturen aan de Fa's, je e-mail is gebounced namelijk
shmoopy@fok.nl of een andere fa naar keuze
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Het was een grappige nep-filmposter!
Hoera!!!!
Ik denk dat ze het dan gewoon niet interessant genoeg vinden. Heb je je aanmeldadres gebruikt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar geen sigaar.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geweldig, http://i.somethingawful.com/inserts/articlepics/photoshop/02-25-05-boring/GorillaSalad.jpg
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het dan gewoon niet interessant genoeg vinden.
Ja.quote:Heb je je aanmeldadres gebruikt?
Ja, maar dan zegt hij 1 zinnetje en is weer weg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:47 schreef Tafkahs het volgende:
gister was ie er nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |