Nope geldrace is gewoon klik-open, klik-weg, afhankelijk hoe snel je klikt dusquote:Op zondag 26 februari 2006 12:41 schreef MissCleo het volgende:
Nee hoor, de pagina's moeten meestal zo'n twintig seconden open blijven staan. Denk je nou echt dat ik naar al die verdomde advertenties ga zitten staren?
Toch wel, ik heb een apart adres voor deze shitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:12 schreef Neuralnet het volgende:
Zijn de mensen in al die tijd niet slimmer geworden?
Ik spam zelf ook niet (buiten mijn sig). Zelf vind ik: "wordt hier lid en help mij aan geld"-mailtjes ook niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:21 schreef Neuralnet het volgende:
Jij wel, maar de mensen die jouw spam ontvangen vast niet.
waar?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:41 schreef sugarnieuws het volgende:
heheheheh. Er zijn op internet ook wel referal ketens te vinden waar je aan kunt sluiten om mensen via jou te laten aanmelden.
Ik ben er al een tijdje lid van. 1x een enquete gehad, maar nog geen enkele keer een product mogen testenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:02 schreef Dandilion het volgende:
test& vote iemand ervaring mee?
Een progje schrijven dat automatisch mail uitleest, moet kunnen. Maar daar hebben ze vast wel wat op gevonden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:24 schreef Esc het volgende:
Kun je dat mailklikken niet automatiseren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |