Je vergat de 'quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:41 schreef Cairon het volgende:
*giegel*, ik heb zin in Chinees, mijn god ik kan niet meer lopen mijn anus is helemaal uitgescheurd *giegel*
oh jee, wat klink ik nu als Rocky!
Inderdaad Markie-Mark, dat heb je goed opgemerkt. De literaire inslag van dit topic en het vorige topic zijn met opzet tot stand gekomen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:47 schreef Markie-Mark het volgende:
mmmzz
nee het is echt...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan iemand mij dit uitleggen, is dit goochelaarij?
jij?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Wie zit er te wachten op een literaire inslag in een homotopic
Vooral veel oppervlakkigheidquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:10 schreef Cairon het volgende:
jij hebt al mannenvlees EN oppervlakkigheid thuis
Het is mijn nieuwe portable lampjequote:
En hij komt bij Ikea vandaan? (die hebben toch altijd van die leuke Scandinavische namen voor hun producten?)quote:
Kankerlijende nep-emo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:25 schreef Cairon het volgende:
ikea-hoer
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:25 schreef LuQas het volgende:
[..]
En hij komt bij Ikea vandaan? (die hebben toch altijd van die leuke Scandinavische namen voor hun producten?)
quote:
Krijg je daar over een tijdje geen spijt van, modekleuren?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:31 schreef Ang3l het volgende:
donkerpaarse
(ja tis bij mij OF limoengroen, OF donkerpaars he)
Ja, maar dan ken je Archilochus niet zoals ik hem ken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
Antieke wapenwedloop, bedoel je?
Gewoon een nieuw wapen kopen, dat nog beter is.
Neuh. Aangezien ik al erg lang gek ben van die 2 kleuren en het dus voor mij niet een modekleur is. Ik was al verliefd op die kleurgroen voordat je'm overal zag (en da's nu idd echt ooooveral, hema, ikea, blokker, etc)quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Krijg je daar over een tijdje geen spijt van, modekleuren?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:35 schreef LuQas het volgende:
Ik vind de shuffle-stand soms zo irritant.
Ik hoor achtereenvolgens Beyonce, Vrouwtje Theelepel, Beethoven, Tori Amos en the Beatles.
Omdat het nauwelijks genoeg is om boven je pretentieuze bullshit uit te komenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:35 schreef Cairon het volgende:
waarom zegt niemand iets over de man-candy die ik heb gepost.
Een oprechte reden om te giechelen. Nu zal ik mij terugtrekken in mijn hol.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef error het volgende:
[..]
Omdat het nauwelijks genoeg is om boven je pretentieuze bullshit uit te komen
je lijkt mij wel...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:28 schreef LuQas het volgende:
Ik heb vanavond eten gekocht bij een hele hippe Aziatische to-go-dinges voor zeven euro maar het was zooo vies. Er zaten halve komkommers in, halfgare vis en het was lauw. Ik was bijna terug gegaan, maar dan is het hele gemaks-idee er wel heel erg af.
En nu heb ik honger
Ja, lekker hé?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
*bored*
Af en toe welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De slaapkamer is eindelijk af.Ik wist niet dat je er mee bezig was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Pas een paar weken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er mee bezig was..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De slaapkamer is eindelijk af.Kom je nu die van mij schilderen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Sweet Dreams Jerruhquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:49 schreef Jerruh het volgende:
ik ga slapen... druk weekend voor de boeg.
Is dat nodig dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je nu die van mij schilderen dan?
Had jij niet de hoogste prioriteit bij de keuken liggen dan ??quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je nu die van mij schilderen dan?
Ja dat kan SAJ toch nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had jij niet de hoogste prioriteit bij de keuken liggen dan ??
Ik wil geen blauwe murenquote:
De slaapkamer is eindelijk af.Ik vind het wel flauw van je dat je dit uitgerekend vanavond nu CDP vertrokken is hier komt meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had volgens mij echt graag je de helpende hand willen toesteken![]()
Wit. 1 muur evt paarsig, met letters er opquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welke kleur heb je dan in gedachten?
Als je gaat klussen dan moet je dat of alleen doen of het met iemand doen die volledig op je ingespeeld is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vind het wel flauw van je dat je dit uitgerekend vanavond nu CDP vertrokken is hier komt melden
Hij had volgens mij echt graag je de helpende hand willen toesteken![]()
Orgineel, niks voor mij, maar wel mooi bij anderen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wit. 1 muur evt paarsig, met letters er op
Ik zat te denken aan een gedicht, of aan heel groot SSSSSHHHHHT ..... en dan in het wit, langzaam vervagend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Orgineel, niks voor mij, maar wel mooi bij anderen.
Is het nieuwbouw met supergladde muren?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een gedicht, of aan heel groot SSSSSHHHHHT ..... en dan in het wit, langzaam vervagend.
Het is uit 1995.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is het nieuwbouw met supergladde muren?
Nou ik neem aan dat het wel eens geschilderd is jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
voorstrijken?
of is het al eens geschilderdtttdtddtt?
donker? licht?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat het wel eens geschilderd is jaknalblauw.....
Je zult wel met een hamerboor/hilti aan de slag moeten om gaten in de muur te krijgenquote:
Dan zal het wel strak zijn, heel wat anders dan mijn muren.quote:
van dat felle blauw, dus middenin.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
donker? licht?
( anders eerst een laag grondverf eroverheen..
Ik had hier muren uit 1900quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan zal het wel strak zijn, heel wat anders dan mijn muren.
Ohquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat het wel eens geschilderd is jaknalblauw.....
Dus jij komt de schilderijen ophangen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zult wel met een hamerboor/hilti aan de slag moeten om gaten in de muur te krijgen
hier bij mij zijn de wanden van die prefab elemelten wel zo verschikkelijk hard, daar heb je een industriemachine voor nodig om er een gaatje ingeboord te krijgen. Dus af en toe moet ik weer eens naar de Bo Rent toe
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
dus met die opmerkingen over het blauw van de Cinematheek, of hoe jij die winkel ook noemt zat die ik vrijdag dus niet gezien heb, zat ik er nog niet zo heel ver naast.
Ik heb geen timmermansoog dus de waterpas zul je zelf vast moeten houden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij komt de schilderijen ophangen?
volgens mij zit er op 1 kamer behang... blech, behang krabbenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan zal het wel strak zijn, heel wat anders dan mijn muren.
Gewoon bij de Japanner gaan eten, en dan aan de kok die de maaltijd aan je tafel komt bereiden na afloop gewoon zo'n mega plamuurmes vragenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
volgens mij zit er op 1 kamer behang... blech, behang krabben
Ja ik zat laatst nbij de oriental greenhouse. Had ik 't toen maar gewetenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon bij de Japanner gaan eten, en dan aan de kok die de maaltijd aan je tafel komt bereiden na afloop gewoon zo'n mega plamuurmes vragen![]()
anders verzamel je toch een paar van die klusjes bij elkaar en nodig je Thomas een middag uitquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij komt de schilderijen ophangen?
wie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
anders verzamel je toch een paar van die klusjes bij elkaar en nodig je Thomas een middag uit![]()
Ga gewoon terug met een of andere smoes dat je wat vergeten bent/de vorige keer hebt laten liggen en dan gezellig babbeltje maken en dat je het niet hebt kunnen vinden, dat het wellicht toch eergens anders is. Maar nu ik hier toch ben.. bla bla blaquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zat laatst nbij de oriental greenhouse. Had ik 't toen maar geweten
wat is een vakgroep?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:21 schreef Weemz het volgende:
Probleem:
Ik moet de laatste 10 weken van dit collegejaar een onderzoek doen, maar ik kan geen leuke en/of interessante vakgroep vinden. Wat nu?
Oooooo diequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die nieuwe Nico heet toch Thomas, is 40 jaar jonger en toch ook in de heren??
en dan stiekum de thermosthaat hoger zettenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooooo die
Ja die mafg wel ff komen plamuren en boren
En dan een bordje op de deur met "Niet storen, Ang3l is aan het boren" ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooooo die
Ja die mafg wel ff komen plamuren en boren
Dan staat toch meestal op een spandoek voor het raam ???? bij pasgetrouwde stelletjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan een bordje op de deur met "Niet storen, Ang3l is aan het boren" ?.
Ik blijf er bij dat dat mannetje de layout verpest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef Vlarp het volgende:
Betere preview van de nieuwe layout van m'n site:
http://new.vlarp.nl/preview.html
Zonder dat mannetje wordt het te tam..quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat dat mannetje de layout verpest.
Veels te druk
ik vin drukke mannetjes wel lekkerquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat dat mannetje de layout verpest.
Veels te druk
Maar wel stijlvoller. Strakker.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zonder dat mannetje wordt het te tam..
en als ie links een menu creëerd met daarin verwerkt dat manneke?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vin drukke mannetjes wel lekker
niet zulke moeilijke woorden gebruiken vlak voor 12 uur hequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef Weemz het volgende:
vakgroep is een een groep die zich bezig houdt met 1 bepaald vakgebied binnen de scheikunde, interesse licht bij fluorescentie/luminescentie, maar daar is dan weer niet echt een vakgroep voor.
Zelf onderwerpen aandragen is vrij lastig, omdat je onderdeel wordt van een al lopend onderzoek...
Sweet Dreams Techquote:
Nerd..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef petre86 het volgende:![]()
[nerd modus]
ik heb mijn laptop van 663MHZ naar 1,66 GHZ gepimptnaja.. ff ander powerschema en hij deet het.. maargoed.. kennelijk heeft mijn laptops processor een powersave modus..
maar nu issie weer supersnel
bij sommige wel.. bij anderen.. geen idee.. ik denk dat het ligt aan wat de interesse's zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoe zit dat nou met homo-relaties?
Is er altijd een soort van 'mannetje/vrouwtje'-relatie offuh?![]()
Is niet flauw/raar bedoeld ofzo, ik vroeg het me gewoon af.
(ivm dit topic trouwens)
Net als bij een hetero-relatie dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij sommige wel.. bij anderen.. geen idee.. ik denk dat het ligt aan wat de interesse's zijn
als er 1 is die van koken houdt.. onderop ligt.. van de bloemetjesgordijnen houdt etc.. en de ander doet stoer werk, voetbalt, kijkt discovery en sleutelt aan auto's.. tja..![]()
Was ook niet nodig, bedankt voor je reactiequote:en ik zeg niks over inhoudelijk hoe het bij mij zit
Ja, zelfs in een homo-relatie kunnen sommigen rokken dragen i.p.v. broeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Net als bij een hetero-relatie dus.
Je weet maar nooit wie de broek aan heeft in sommige relaties![]()
Ik kijk toch ook Discovery Channel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij sommige wel.. bij anderen.. geen idee.. ik denk dat het ligt aan wat de interesse's zijn
als er 1 is die van koken houdt.. onderop ligt.. van de bloemetjesgordijnen houdt etc.. en de ander doet stoer werk, voetbalt, kijkt discovery en sleutelt aan auto's.. tja..
en ik zeg niks over inhoudelijk hoe het bij mij zit
Maar jij bent dan ook weer een bijzonder persoonlijkheid van jezelfquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kijk toch ook Discovery Channel.
Yup.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook weer een bijzonder persoonlijkheid van jezelf![]()
Gezellig...ga je een reunie doen met hem.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:15 schreef Sunjammer het volgende:
Of je komt op gay.nl gewoon iemand waar je 4 jaar mee in de klas gezeten hebt op de middelbare school tegen
Probably... als ie terug is van vakantiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gezellig...ga je een reunie doen met hem.![]()
![]()
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:19 schreef Vlarp het volgende:![]()
'morge
Over iets minder dan 3 uurtjes weg
en nooit het vermoeden gehad bij hem ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:15 schreef Sunjammer het volgende:
Of je komt op gay.nl gewoon iemand waar je 4 jaar mee in de klas gezeten hebt op de middelbare school tegen
En dan hard lachen tijdens het bekijken van de oude school foto's.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Probably... als ie terug is van vakantie
Denk het ook. Hij is wel goed opgedroogdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
En dan hard lachen tijdens het bekijken van de oude school foto's.
Kunnen jullie alsnog samen "huiswerk" maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Denk het ook. Hij is wel goed opgedroogd![]()
Jeez man, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:55 schreef Semisane het volgende:
Mogge.....Ik heb zo totaal geen zin meer in m'n werk...phoe...kan me er niet meer toe brengen om nog enigsins op tijd te komen....niet dat het een bal uit maakt hiero. Oh well...shit happens.
]Wat een ongelovelijke onzin dat van "Het mannetje/vrouwtje" in de relatie....hebben mensen nou echt zo erg hokjes nodig om iets ook maar te kunnen accepteren...snap het echt niet, ik heb ook van die vrienden die dan zeggen "Oh, maar dan ben jij dan het mannetje in de relatie...." Waar ik dan op antwoord "Wat de FUCK, nee douwe drabber....we zijn beide mannetjes....ik ben HOMO...HALLO!!! Als die andere een vrouwtje was dan wat ik niet als jullie hetero"
Gek wordt je ervan.....maar goed...met hun ga ik gelukkig ook niet veel om.
Rare mensen...die hetero's....
Ik denk dat Semisane het verkeerd begreepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jeez man, ik vroeg het me gewoon af.
Is het dan niet beter gewoon wat homo's te vragen dan een verkeerde visie erop te krijgen?
Ik begrijp ook bepaald gedrag niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat Semisane het verkeerd begreep
Meestal worden dat soort vragen door vervelende, lompe hetero's gesteld die er niets van begrijpen..
Ik begrijp niet wat jij hier doet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik begrijp ook bepaald gedrag niet.
Ik denk dat ze gewoon niet weten hoe ze het moeten vragen. Ik denk dat de vraag gewoon inhoudt: "Wie heeft de broek aan in de relatie?"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef Semisane het volgende:
Ik begreep heel goed wat Opa_vertelt bedoelt, maar ik word gewoon een beetje moe van dat soort vragen. Imho komt het een beetje onnozel over...maar wellicht ligt dit aan mij. Ik zal de vraag wel iets te vaak gehoord hebben
Feit is echt wel dat het het af en toe verbazend is hoe bepaalde mensen zich opeens extreem vrouwelijk gaan gedragen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon niet weten hoe ze het moeten vragen. Ik denk dat de vraag gewoon inhoudt: "Wie heeft de broek aan in de relatie?"
Ik ken daar voorbeelden van jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Feit is echt wel dat het het af en toe verbazend is hoe bepaalde mensen zich opeens extreem vrouwelijk gaan gedragen.
Dat de zaken kut gaan is niet ons probleem heh?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar is vandaag meer voor nodig.
Ja, maar het gebeurd niet altijd, dat is nou juist het gekke.quote:
Privé gaan de zaken echter voor de wind. Ze moeten nu ook mijn rekeningafschriften schuin afdrukken, anders past het bedrag er niet meer op.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat de zaken kut gaan is niet ons probleem heh?
ik ben uit bed gevallen... en ik heb een hoogslaper...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar is vandaag meer voor nodig.
Sommigen zullen er gevoelig voor zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar het gebeurd niet altijd, dat is nou juist het gekke.
Ja maar ik snap dus die vraag niet, waarom moet er _iemand_ "de broek" aan hebben in een relatie? Of bestaan er geen gelijkwaardigheid in hetero relaties?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon niet weten hoe ze het moeten vragen. Ik denk dat de vraag gewoon inhoudt: "Wie heeft de broek aan in de relatie?"
Waarom moet je als je naar een verdieping gaat, altijd met een trap omhoog?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben uit bed gevallen... en ik heb een hoogslaper...
Dat is gewoon dom..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Zie de ietwat luchtigere discussie met SAJ.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja maar ik snap dus die vraag niet, waarom moet er _iemand_ "de broek" aan hebben in een relatie? Of bestaan er geen gelijkwaardigheid in hetero relaties?
Ramon kookt meestal, maar ik maak meestal schoon en we doen beide de was....hoe zit dat dan? Wisselt "de broek" dan van eigenaar op het moment dat we iets "vrouwelijks
" doen? En wat is dan mannelijk en dan vrouwelijk? Wanneer is iets "broek" en wanneer iets "rok"?
Maar goed...zoals ik zei...het zal wel aan mij liggen....![]()
verdieping betekent toch dat je je verhoogt met kennis?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom moet je als je naar een verdieping gaat, altijd met een trap omhoog?
Meestal zie je het met echte kasthomootjes, die zijn dan zo blij dat iedereen het weet dat ze het nog eens extra gaan benadrukken. Daarbij zie je het ook vaak als de persoon heel veel vrouwen om zich heen heeft.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zie de ietwat luchtigere discussie met SAJ.
Het zal zijn dat sommige stelletjes er gevoelig voor zijn, en anderen (thank god) niet
Nou ja...dat gaan we ook doen als we gaan samenwonen hoor....want anders redden we het niet....we werken alle twee, hij studeert en ik wil gaan studeren, we houden er van naar de Bios te gaan, we spelen graag computerspelletjes, we kijken graag series op dvd, we gaan graag uiteten en we gaan ook zo nu en dan ook nog uit.....ik zie gewoon niet wanneer we dan kunnen schoonmaken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of je neemt gewoon een huishoudster in dienst.
Da's volgens mij een niet zo'n prettige ervaringquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
In het geval van mijn bovenbuurvrouw zal dat niet kloppen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
verdieping betekent toch dat je je verhoogt met kennis?.
die keldert in jouw bijzijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In het geval van mijn bovenbuurvrouw zal dat niet kloppen.
En natuurlijk een glazenwasser.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja...dat gaan we ook doen als we gaan samenwonen hoor....want anders redden we het niet....we werken alle twee, hij studeert en ik wil gaan studeren, we houden er van naar de Bios te gaan, we spelen graag computerspelletjes, we kijken graag series op dvd, we gaan graag uiteten en we gaan ook zo nu en dan ook nog uit.....ik zie gewoon niet wanneer we dan kunnen schoonmaken.![]()
Als je dat al slapend doet is er niks aan de hand...dan ben je ontspannen en voel je er niks van....ik weet neit hoe vaak ik vroeger uit mijn hoogslaper ben gedonderd, maar het leek op een gegeven moment wel elke week.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ja voor de buitenkant op de hogere verdieping ja, want de binnenkant en begaande grond neemt de schoonmaker maar mee hoor....tsk...ze/hij wordt er voor betaald hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En natuurlijk een glazenwasser.
Kortom, de poten er onderuit gezaagd?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als je dat al slapend doet is er niks aan de hand...dan ben je ontspannen en voel je er niks van....ik weet neit hoe vaak ik vroeger uit mijn hoogslaper ben gedonderd, maar het leek op een gegeven moment wel elke week.Mijn moeder heeft me toen maar een normaal bed gegeven.
![]()
Mogge weemzquote:
Kon nie....het was zo'n ding met een heel buro en kastjes eronder...we waren niet rijk...het leek alleen zo. Ikea roeleerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kortom, de poten er onderuit gezaagd?
Misschien heb ik me wat ongelukkig verwoord, ik bedoelde meer:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb het niet zo op vrouwen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meestal zie je het met echte kasthomootjes, die zijn dan zo blij dat iedereen het weet dat ze het nog eens extra gaan benadrukken. Daarbij zie je het ook vaak als de persoon heel veel vrouwen om zich heen heeft.
Vrouwen zijn niet mijn beste vrienden, vrouwen zijn of een relatie of aanhangels van goede vrienden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb het niet zo op vrouwen..
In m'n vriendenkring that is
Aaargh!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja maar ik snap dus die vraag niet, waarom moet er _iemand_ "de broek" aan hebben in een relatie? Of bestaan er geen gelijkwaardigheid in hetero relaties?
Ramon kookt meestal, maar ik maak meestal schoon en we doen beide de was....hoe zit dat dan? Wisselt "de broek" dan van eigenaar op het moment dat we iets "vrouwelijks
" doen? En wat is dan mannelijk en dan vrouwelijk? Wanneer is iets "broek" en wanneer iets "rok"?
Maar goed...zoals ik zei...het zal wel aan mij liggen....![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet mijn beste vrienden, vrouwen zijn of een relatie of aanhangels van goede vrienden.
Als ik eerder dood ga ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nah, ik kijk vanzelf wel op je neer, hoe je het wendt of keert.
nah, dan verdiep je jezelf alleen maarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik eerder dood ga ja.
Welnee, ik ga in rook op.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nah, dan verdiep je jezelf alleen maar.
Je kon ons niet missen hé?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Groeten, live vanaf Picadilly Circus
I had some time to killquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kon ons niet missen hé?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welnee, ik ga in rook op.
Nou....ze verkopen wel Swedish meatballs....dus tja...het is maar hoe je het bekijkt.quote:
Hello Sirquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Groeten, live vanaf Picadilly Circus
Hoe moeten we dit precies zien?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:02 schreef Cairon het volgende:
mijn tong is vrij!
VERY goodquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hello Sir
and how are you doing this morning![]()
Zeg...ga jij eens ff snel weer shoppen....we verwachten we wat kadootjes hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I had some time to kill
Heb net *toevallig* de Queen gezien van 30 m afstand..
Had Jerruh wat mee? Kdacht t nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zeg...ga jij eens ff snel weer shoppen....we verwachten we wat kadootjes hoor.![]()
Dus het was gezellig in Antwerpen?quote:
Ja maar...ja maar...jij bent niet jerruh.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had Jerruh wat mee? Kdacht t niet
quote:
Zo kwam het op me over, maar ben blij dat je _dat_ niet bedoelde.quote:Ik zeg niet dat iemand "de broek" aan móét hebben in een relatie.
Joh...die homo's he...ze zijn net hetero's.quote:Meeste relaties tegenwoordig zijn gelijkwaardig. Bij Homo's is dat dus ook zo.
Wie had dat nou ooit nog kunnen denken.quote:Weer wat geleerd.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De tussenstop in Antwerpen is bevallen?
SAJ had toch nooit last van overgewicht?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, m'n nieuwe avatar mist overwicht.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:31 schreef Waxxer het volgende:
Open dagZal ik lekker provocerend in het zicht gaan zitten??
Hey, ik ben hetero én moslim.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zo kwam het op me over, maar ben blij dat je _dat_ niet bedoelde.
[..]
Joh...die homo's he...ze zijn net hetero's.
[..]
Wie had dat nou ooit nog kunnen denken.![]()
Is goed hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:00 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ben er
En nu ga ik weer naar college![]()
dus je wil jezelf in een hokje plaatsen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hey, ik ben hetero én moslim.
Ik had ook stenen naar jullie kunnen gooien en rare leuzen kunnen scanderen![]()
In ieder geval bedankt voor de les![]()
Pletten, op elkaar leggen, en dan allebei tegelijk opetenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:05 schreef petre86 het volgende:
chocolade croissantjes of ham/kaas croissantjes?
welke eerst?![]()
zijn er 4 in totaal.. beetje teveel van het goeiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Pletten, op elkaar leggen, en dan allebei tegelijk opeten![]()
Eet smakelijk![]()
Zoet natuurlijk tot het laatste bewarenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:05 schreef petre86 het volgende:
chocolade croissantjes of ham/kaas croissantjes?
welke eerst?![]()
Hey hey, geen baard aan deze kinquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus je wil jezelf in een hokje plaatsen?
"hetero moslim met baard..."
ik begin altijd met het lekkerstequote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zoet natuurlijk tot het laatste bewaren![]()
Ik juist tot het laatstquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik begin altijd met het lekkerste
voorpret om verse warme croissantjes met chocolade of ham/kaas?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik juist tot het laatst
dan wordt het alleen maar beter naar het einde toe n kan ik me er nog langer op verheugen., en me zitten verkneukelen bij de voorpret![]()
Zeg we hebben niet allemaal zo'n bedorven geestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
voorpret om verse warme croissantjes met chocolade of ham/kaas?
nou verwacht je vast dat iemand het volgende vraagt:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:29 schreef Jerruh het volgende:
zo, zo direct naar rotterdam! met erwin filmpje pakken en de euromast bezoeken
als het bedorven is hoef ik het nie meer hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg we hebben niet allemaal zo'n bedorven geest![]()
Een veel voorkomende combinatie heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hey, ik ben hetero én moslim.
Ook goed verder...Dat mensen soms rare leuzen over mij en/of mijn geaardheid maken doet me niks om eerlijk te zijn, het zeg meer over diegene.quote:Ik had ook stenen naar jullie kunnen gooien en rare leuzen kunnen scanderen![]()
Ach ik doe het graag.quote:In ieder geval bedankt voor de les![]()
Lekker stukje kip dan? --> Man eet 50 jaar oude kipquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
als het bedorven is hoef ik het nie meer hoor
Gewoon even met het mes eraf krabben, of wegschijnen, proef je toch nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
als het bedorven is hoef ik het nie meer hoor
Dat heb ik ook gedaan!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:42 schreef Semisane het volgende:
En stenen gooien....laat ik nou heel goed in gooien zijn, ook met stenen.....Oh zucht...jeugdsentiment komt boven drijven....ik en een aantal vriendjes, al rennend tussen de nieuwbouw-bouwput naar elkaar gooiend met kluiten, waar vaker wel dan niet stenen inzaten...en dan allemaal thuis komen met blauweplekken en gaten in ons hoofd.Dus pas maar op...heb jaren lange ervaring met gooien.
![]()
moet 50 moet dat beest toch ondertussen behoorlijk kippig geworden zijn, en hard toe zijn aan een leesbrilquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lekker stukje kip dan? --> Man eet 50 jaar oude kip
Ja ook hallo.quote:
Ach dan zet je Wizzard toch ff aan het werk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef petre86 het volgende:
hallo![]()
mijn wasmachine wil niet aangaan op de normale stand
wizziekissiebissie is in zijn stulpje in a'damquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach dan zet je Wizzard toch ff aan het werk.![]()
Tja...je moet hem ook wel een de ketting leggen he...anders is 'em zo gevlogen naar A'dam.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
wizziekissiebissie is in zijn stulpje in a'dam
en ik in Enschè.. maar hij draait al hoor.. op kort programma nu.. anders kan ik niet optijd weg hier
Niet dat ík weetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
ooow deze erwin?
ERWIN van fok.. esjéé
SJ
dus
maar film??
Ze zijn gewoon een date voor je aan het zoeken....ze willen je koppelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
pff...de meiden moesten van alles checken dus ook GJ zit weer i/d EasyEverything haha
aan de ketting.. hmmmquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...je moet hem ook wel een de ketting leggen he...anders is 'em zo gevlogen naar A'dam.Neuriet "Alle duiven op de Dam"
We gaan 2nite al uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon een date voor je aan het zoeken....ze willen je koppelen.
Dat bedoel ik....je hebt dus ook een date vanaafquote:
Geen dank.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
aan de ketting.. hmmm
zal er aan denken volgende keer
Neeeuuhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat bedoel ik....je hebt dus ook een date vanaaf
Ik weet dat ik een zeur ben af en toe. Maar mijn collega's schrokken zich te pletter vanmorgen van me toen ik enorm uit mijn slof schoot. Dit is de eerste keer in jaren dat ik zo over de zeik was...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:04 schreef Sunjammer het volgende:
Awwwwww....
Mja, dat is wel zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:15 schreef Sunjammer het volgende:
Ik heb het gelezen hoor
Maar ik snap je frustratie. 't Probleem is tegenwoordig dat je geen personeelslid meer bent, maar een kostenpost.
Oh what the hell. Life sucks anyway![]()
Maar vrees voor je dat de werkdruk voorlopig nog niet zal afnemen. Hoe spijtig ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een zeur ben af en toe. Maar mijn collega's schrokken zich te pletter vanmorgen van me toen ik enorm uit mijn slof schoot. Dit is de eerste keer in jaren dat ik zo over de zeik was...
Dat is bij mij niet de oorzaak. Gelukkig niet, want ik heb medelijden met de mensen die op dit moment alles moeten vertellen aan de verzekerden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar vrees voor je dat de werkdruk voorlopig nog niet zal afnemen. Hoe spijtig ook.
Als ik deze week op het journaal zie dat er naar verwachting meer dan 2 miljoen mensen van zorgverzekeraar gaan wisselen., en dat verzekeraars zelf hebben aangegeven dat ze max 800.000 mensen binnen de termijn voor 1 maart verwerkt kunnen krijgen. Dan moeten we toch gaan vrezen dat de administratieve afhandeling wellicht geen gelijke tred weet te houden met het verwachtingspatroon van de clienten.
En dat maakt het werk op een callcenter omgeving er niet leuker op nee.
Misschien moet ik makkelijker ziek zijn. Ik ben alleen ziek als ik kotsend boven de wcpot hang en niet op mijn benen kan staan. Zoals ik me vandaag voelde hadden veel mensen zich ziekgemeld denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:20 schreef Sunjammer het volgende:
I noticed as much.
Hier gaat het ook niet zoals het zou moeten. Waarom denk je dat ik voor de 2e keer in een maand al ziek ben... Soms heb je even pauze nodig
Nou, zo snel doe ik dat ook niet hoor. Eerst een griepje en nu voorhoofdsholte-ontsteking... niet echt geplanned. Maar wel een alarm-signaal van m'n lijf!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:26 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Misschien moet ik makkelijker ziek zijn. Ik ben alleen ziek als ik kotsend boven de wcpot hang en niet op mijn benen kan staan. Zoals ik me vandaag voelde hadden veel mensen zich ziekgemeld denk ik.
Dan ben ik wellicht te snel met mijn conclusies geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet de oorzaak. Gelukkig niet, want ik heb medelijden met de mensen die op dit moment alles moeten vertellen aan de verzekerden.
Callcenterwerk is een klein deel van mijn werk, dus je conclusie is niet zo gek hoor. Normaal gesproken ongeveer 1 dag per week, maar daar ben ik de komende tijd helemaal vanaf gehaald voor andere dingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan ben ik wellicht te snel met mijn conclusies geweest.
Maar dat doet dan niks af aan wat er hier al eerder gezegt is en dat is dat de top down benadering weer brede opgang maakt en inderdaad slecht naar de stem van de mensen uit de praktijk geluisterd word.
Dat is zeker zo. Nou ja, ik heb weer last gekregen van RSI-achtige klachten en zo...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, zo snel doe ik dat ook niet hoor. Eerst een griepje en nu voorhoofdsholte-ontsteking... niet echt geplanned. Maar wel een alarm-signaal van m'n lijf!
en nu dus meer back office activiteiten/administratieve handelingen ??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:28 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Callcenterwerk is een klein deel van mijn werk, dus je conclusie is niet zo gek hoor. Normaal gesproken ongeveer 1 dag per week, maar daar ben ik de komende tijd helemaal vanaf gehaald voor andere dingen.
Dat zijn dus ook signalen die je niet moet ontkennen hoor, maar waar je dus wel werk van moet maken. We zijn maar mensen hoor, en geen machinesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Nou ja, ik heb weer last gekregen van RSI-achtige klachten en zo...
Doe ik ook, ben gisteren weer bij de bedrijfsfysio geweest. Ik krijg Workpace op mijn pc en moet oefeningen doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat zijn dus ook signalen die je niet moet ontkennen hoor, maar waar je dus wel werk van moet maken. We zijn maar mensen hoor, en geen machines![]()
Ook echt doen en gewoon de tijd er voor nemen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Doe ik ook, ben gisteren weer bij de bedrijfsfysio geweest. Ik krijg Workpace op mijn pc en moet oefeningen doen.
Zit ie d'r nog an?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:29 schreef Cairon het volgende:
over precies een uur onderga ik cosmetische chirurgie
Laterquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:42 schreef Stroekie het volgende:
Maar mijn werkweek zit er weer op.
Ik kuier richting het station, maar dompel mezelf eerst nog even onder in de koopavond hier.
Tot straks![]()
Hij heeft z'n tong laten inknippenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:48 schreef Andyvie het volgende:
@Cairon: wat heb je laten doen eigenlijk?
ja en hij is veel bewegelijker dan voorheen. De huisarts had meer bloed verwacht, veel meer bloed, maar er kwam slecht een klein druppeltje uit, niet eens genoeg om het te proeven. Zit ze me te waarschuwen vooraf dat ik een bekertje krijg en dat ik mag spoelen en spugen, en dat ik minstens vijf minuten moest blijven na de ingreep in verband met het bloeden... maar niks dus.quote:
Nu kan ik mijn gehemelte weer aanraken enzo.quote:
En zoenenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:56 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nu kan ik mijn gehemelte weer aanraken enzo.
dat kon ik al, nu kan ik meer kunstjes doen, maar m'n tong is nog steeds niet bepaald lang ofzo hoor.quote:
Ik kan me voorstellen dat je dat wel vervelend vind inderdaad. Maar gelukkig is het nu opgelostquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat kon ik al, nu kan ik meer kunstjes doen, maar m'n tong is nog steeds niet bepaald lang ofzo hoor.![]()
Bij mij heb je nooit het probleem "hij ramt 'em in m'n strot en doet dan een wasmachine na"
ik probeer het wel, maar je merkt het toch niet...![]()
Nou, da's toch niet vervelend, dat je niet extreem goor kan zoenen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dat wel vervelend vind inderdaad. Maar gelukkig is het nu opgelost
Zo bedoelde ik het niet, maar als je niet eens je gehemelte aan kan raken...dat is wel heel erg, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, da's toch niet vervelend, dat je niet extreem goor kan zoenen?
Ja ok, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, maar als je niet eens je gehemelte aan kan raken...dat is wel heel erg, lijkt me.
Nou, doe eens vertellen, dan!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:14 schreef wonderer het volgende:
Gister bij Dick op verjaardagsvisite geweest
Tjonge, wat was dat gezellig
We waren met z'n vieren, van het B&A forum en we hadden een a-4 kaart helemaal volgepend, en theaterbonnen als kado. Hij las die kaart en was helemaal stil (hij is veel te bescheiden) en hij vond de theaterbonnen een erg leuk kado... Van mij wist ie al een en ander, maar hij gingheel geinteresseerd vragen wat de jongens deden voor school en hij deed echt moeite om dingen te weten te komen en te onthouden. Toen ging hij foto's halen en voor iedereen heeft hij een bedankje op zo'n foto gezet, heel persoonlijk, en we hebben lekker zitten praten, en om kwart voor twaalf heeft ie ons afgezet op het station van Utrecht, en hij zei dat als we de trein zouden missen, dat ie ons wel even naar Veenendaal zou brengen (de jongens bleven allemaal bij mij slapen).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:14 schreef wonderer het volgende:
Gister bij Dick op verjaardagsvisite geweest
Tjonge, wat was dat gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |