Je vergat de 'quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:41 schreef Cairon het volgende:
*giegel*, ik heb zin in Chinees, mijn god ik kan niet meer lopen mijn anus is helemaal uitgescheurd *giegel*
oh jee, wat klink ik nu als Rocky!
Inderdaad Markie-Mark, dat heb je goed opgemerkt. De literaire inslag van dit topic en het vorige topic zijn met opzet tot stand gekomen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:47 schreef Markie-Mark het volgende:
mmmzz
nee het is echt...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan iemand mij dit uitleggen, is dit goochelaarij?
jij?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Wie zit er te wachten op een literaire inslag in een homotopic
Vooral veel oppervlakkigheidquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:10 schreef Cairon het volgende:
jij hebt al mannenvlees EN oppervlakkigheid thuis
Het is mijn nieuwe portable lampjequote:
En hij komt bij Ikea vandaan? (die hebben toch altijd van die leuke Scandinavische namen voor hun producten?)quote:
Kankerlijende nep-emo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:25 schreef Cairon het volgende:
ikea-hoer
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:25 schreef LuQas het volgende:
[..]
En hij komt bij Ikea vandaan? (die hebben toch altijd van die leuke Scandinavische namen voor hun producten?)
quote:
Krijg je daar over een tijdje geen spijt van, modekleuren?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:31 schreef Ang3l het volgende:
donkerpaarse
(ja tis bij mij OF limoengroen, OF donkerpaars he)
Ja, maar dan ken je Archilochus niet zoals ik hem ken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
Antieke wapenwedloop, bedoel je?
Gewoon een nieuw wapen kopen, dat nog beter is.
Neuh. Aangezien ik al erg lang gek ben van die 2 kleuren en het dus voor mij niet een modekleur is. Ik was al verliefd op die kleurgroen voordat je'm overal zag (en da's nu idd echt ooooveral, hema, ikea, blokker, etc)quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Krijg je daar over een tijdje geen spijt van, modekleuren?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:35 schreef LuQas het volgende:
Ik vind de shuffle-stand soms zo irritant.
Ik hoor achtereenvolgens Beyonce, Vrouwtje Theelepel, Beethoven, Tori Amos en the Beatles.
Omdat het nauwelijks genoeg is om boven je pretentieuze bullshit uit te komenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:35 schreef Cairon het volgende:
waarom zegt niemand iets over de man-candy die ik heb gepost.
Een oprechte reden om te giechelen. Nu zal ik mij terugtrekken in mijn hol.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef error het volgende:
[..]
Omdat het nauwelijks genoeg is om boven je pretentieuze bullshit uit te komen
je lijkt mij wel...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:28 schreef LuQas het volgende:
Ik heb vanavond eten gekocht bij een hele hippe Aziatische to-go-dinges voor zeven euro maar het was zooo vies. Er zaten halve komkommers in, halfgare vis en het was lauw. Ik was bijna terug gegaan, maar dan is het hele gemaks-idee er wel heel erg af.
En nu heb ik honger
Ja, lekker hé?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
*bored*
Af en toe welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De slaapkamer is eindelijk af.Ik wist niet dat je er mee bezig was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Pas een paar weken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er mee bezig was..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De slaapkamer is eindelijk af.Kom je nu die van mij schilderen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
Sweet Dreams Jerruhquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:49 schreef Jerruh het volgende:
ik ga slapen... druk weekend voor de boeg.
Is dat nodig dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je nu die van mij schilderen dan?
Had jij niet de hoogste prioriteit bij de keuken liggen dan ??quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je nu die van mij schilderen dan?
Ja dat kan SAJ toch nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had jij niet de hoogste prioriteit bij de keuken liggen dan ??
Ik wil geen blauwe murenquote:
De slaapkamer is eindelijk af.Ik vind het wel flauw van je dat je dit uitgerekend vanavond nu CDP vertrokken is hier komt meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had volgens mij echt graag je de helpende hand willen toesteken![]()
Wit. 1 muur evt paarsig, met letters er opquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welke kleur heb je dan in gedachten?
Als je gaat klussen dan moet je dat of alleen doen of het met iemand doen die volledig op je ingespeeld is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vind het wel flauw van je dat je dit uitgerekend vanavond nu CDP vertrokken is hier komt melden
Hij had volgens mij echt graag je de helpende hand willen toesteken![]()
Orgineel, niks voor mij, maar wel mooi bij anderen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wit. 1 muur evt paarsig, met letters er op
Ik zat te denken aan een gedicht, of aan heel groot SSSSSHHHHHT ..... en dan in het wit, langzaam vervagend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Orgineel, niks voor mij, maar wel mooi bij anderen.
Is het nieuwbouw met supergladde muren?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een gedicht, of aan heel groot SSSSSHHHHHT ..... en dan in het wit, langzaam vervagend.
Het is uit 1995.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is het nieuwbouw met supergladde muren?
Nou ik neem aan dat het wel eens geschilderd is jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
voorstrijken?
of is het al eens geschilderdtttdtddtt?
donker? licht?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat het wel eens geschilderd is jaknalblauw.....
Je zult wel met een hamerboor/hilti aan de slag moeten om gaten in de muur te krijgenquote:
Dan zal het wel strak zijn, heel wat anders dan mijn muren.quote:
van dat felle blauw, dus middenin.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
donker? licht?
( anders eerst een laag grondverf eroverheen..
Ik had hier muren uit 1900quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan zal het wel strak zijn, heel wat anders dan mijn muren.
Ohquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat het wel eens geschilderd is jaknalblauw.....
Dus jij komt de schilderijen ophangen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zult wel met een hamerboor/hilti aan de slag moeten om gaten in de muur te krijgen
hier bij mij zijn de wanden van die prefab elemelten wel zo verschikkelijk hard, daar heb je een industriemachine voor nodig om er een gaatje ingeboord te krijgen. Dus af en toe moet ik weer eens naar de Bo Rent toe
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
dus met die opmerkingen over het blauw van de Cinematheek, of hoe jij die winkel ook noemt zat die ik vrijdag dus niet gezien heb, zat ik er nog niet zo heel ver naast.
Ik heb geen timmermansoog dus de waterpas zul je zelf vast moeten houden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij komt de schilderijen ophangen?
volgens mij zit er op 1 kamer behang... blech, behang krabbenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan zal het wel strak zijn, heel wat anders dan mijn muren.
Gewoon bij de Japanner gaan eten, en dan aan de kok die de maaltijd aan je tafel komt bereiden na afloop gewoon zo'n mega plamuurmes vragenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
volgens mij zit er op 1 kamer behang... blech, behang krabben
Ja ik zat laatst nbij de oriental greenhouse. Had ik 't toen maar gewetenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon bij de Japanner gaan eten, en dan aan de kok die de maaltijd aan je tafel komt bereiden na afloop gewoon zo'n mega plamuurmes vragen![]()
anders verzamel je toch een paar van die klusjes bij elkaar en nodig je Thomas een middag uitquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij komt de schilderijen ophangen?
wie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
anders verzamel je toch een paar van die klusjes bij elkaar en nodig je Thomas een middag uit![]()
Ga gewoon terug met een of andere smoes dat je wat vergeten bent/de vorige keer hebt laten liggen en dan gezellig babbeltje maken en dat je het niet hebt kunnen vinden, dat het wellicht toch eergens anders is. Maar nu ik hier toch ben.. bla bla blaquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zat laatst nbij de oriental greenhouse. Had ik 't toen maar geweten
wat is een vakgroep?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:21 schreef Weemz het volgende:
Probleem:
Ik moet de laatste 10 weken van dit collegejaar een onderzoek doen, maar ik kan geen leuke en/of interessante vakgroep vinden. Wat nu?
Oooooo diequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die nieuwe Nico heet toch Thomas, is 40 jaar jonger en toch ook in de heren??
en dan stiekum de thermosthaat hoger zettenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooooo die
Ja die mafg wel ff komen plamuren en boren
En dan een bordje op de deur met "Niet storen, Ang3l is aan het boren" ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooooo die
Ja die mafg wel ff komen plamuren en boren
Dan staat toch meestal op een spandoek voor het raam ???? bij pasgetrouwde stelletjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan een bordje op de deur met "Niet storen, Ang3l is aan het boren" ?.
Ik blijf er bij dat dat mannetje de layout verpest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef Vlarp het volgende:
Betere preview van de nieuwe layout van m'n site:
http://new.vlarp.nl/preview.html
Zonder dat mannetje wordt het te tam..quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat dat mannetje de layout verpest.
Veels te druk
ik vin drukke mannetjes wel lekkerquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat dat mannetje de layout verpest.
Veels te druk
Maar wel stijlvoller. Strakker.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zonder dat mannetje wordt het te tam..
en als ie links een menu creëerd met daarin verwerkt dat manneke?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vin drukke mannetjes wel lekker
niet zulke moeilijke woorden gebruiken vlak voor 12 uur hequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef Weemz het volgende:
vakgroep is een een groep die zich bezig houdt met 1 bepaald vakgebied binnen de scheikunde, interesse licht bij fluorescentie/luminescentie, maar daar is dan weer niet echt een vakgroep voor.
Zelf onderwerpen aandragen is vrij lastig, omdat je onderdeel wordt van een al lopend onderzoek...
Sweet Dreams Techquote:
Nerd..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef petre86 het volgende:![]()
[nerd modus]
ik heb mijn laptop van 663MHZ naar 1,66 GHZ gepimptnaja.. ff ander powerschema en hij deet het.. maargoed.. kennelijk heeft mijn laptops processor een powersave modus..
maar nu issie weer supersnel
bij sommige wel.. bij anderen.. geen idee.. ik denk dat het ligt aan wat de interesse's zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoe zit dat nou met homo-relaties?
Is er altijd een soort van 'mannetje/vrouwtje'-relatie offuh?![]()
Is niet flauw/raar bedoeld ofzo, ik vroeg het me gewoon af.
(ivm dit topic trouwens)
Net als bij een hetero-relatie dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij sommige wel.. bij anderen.. geen idee.. ik denk dat het ligt aan wat de interesse's zijn
als er 1 is die van koken houdt.. onderop ligt.. van de bloemetjesgordijnen houdt etc.. en de ander doet stoer werk, voetbalt, kijkt discovery en sleutelt aan auto's.. tja..![]()
Was ook niet nodig, bedankt voor je reactiequote:en ik zeg niks over inhoudelijk hoe het bij mij zit
Ja, zelfs in een homo-relatie kunnen sommigen rokken dragen i.p.v. broeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Net als bij een hetero-relatie dus.
Je weet maar nooit wie de broek aan heeft in sommige relaties![]()
Ik kijk toch ook Discovery Channel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij sommige wel.. bij anderen.. geen idee.. ik denk dat het ligt aan wat de interesse's zijn
als er 1 is die van koken houdt.. onderop ligt.. van de bloemetjesgordijnen houdt etc.. en de ander doet stoer werk, voetbalt, kijkt discovery en sleutelt aan auto's.. tja..
en ik zeg niks over inhoudelijk hoe het bij mij zit
Maar jij bent dan ook weer een bijzonder persoonlijkheid van jezelfquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kijk toch ook Discovery Channel.
Yup.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook weer een bijzonder persoonlijkheid van jezelf![]()
Gezellig...ga je een reunie doen met hem.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:15 schreef Sunjammer het volgende:
Of je komt op gay.nl gewoon iemand waar je 4 jaar mee in de klas gezeten hebt op de middelbare school tegen
Probably... als ie terug is van vakantiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gezellig...ga je een reunie doen met hem.![]()
![]()
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:19 schreef Vlarp het volgende:![]()
'morge
Over iets minder dan 3 uurtjes weg
en nooit het vermoeden gehad bij hem ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:15 schreef Sunjammer het volgende:
Of je komt op gay.nl gewoon iemand waar je 4 jaar mee in de klas gezeten hebt op de middelbare school tegen
En dan hard lachen tijdens het bekijken van de oude school foto's.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Probably... als ie terug is van vakantie
Denk het ook. Hij is wel goed opgedroogdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
En dan hard lachen tijdens het bekijken van de oude school foto's.
Kunnen jullie alsnog samen "huiswerk" maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Denk het ook. Hij is wel goed opgedroogd![]()
Jeez man, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:55 schreef Semisane het volgende:
Mogge.....Ik heb zo totaal geen zin meer in m'n werk...phoe...kan me er niet meer toe brengen om nog enigsins op tijd te komen....niet dat het een bal uit maakt hiero. Oh well...shit happens.
]Wat een ongelovelijke onzin dat van "Het mannetje/vrouwtje" in de relatie....hebben mensen nou echt zo erg hokjes nodig om iets ook maar te kunnen accepteren...snap het echt niet, ik heb ook van die vrienden die dan zeggen "Oh, maar dan ben jij dan het mannetje in de relatie...." Waar ik dan op antwoord "Wat de FUCK, nee douwe drabber....we zijn beide mannetjes....ik ben HOMO...HALLO!!! Als die andere een vrouwtje was dan wat ik niet als jullie hetero"
Gek wordt je ervan.....maar goed...met hun ga ik gelukkig ook niet veel om.
Rare mensen...die hetero's....
Ik denk dat Semisane het verkeerd begreepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jeez man, ik vroeg het me gewoon af.
Is het dan niet beter gewoon wat homo's te vragen dan een verkeerde visie erop te krijgen?
Ik begrijp ook bepaald gedrag niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat Semisane het verkeerd begreep
Meestal worden dat soort vragen door vervelende, lompe hetero's gesteld die er niets van begrijpen..
Ik begrijp niet wat jij hier doet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik begrijp ook bepaald gedrag niet.
Ik denk dat ze gewoon niet weten hoe ze het moeten vragen. Ik denk dat de vraag gewoon inhoudt: "Wie heeft de broek aan in de relatie?"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef Semisane het volgende:
Ik begreep heel goed wat Opa_vertelt bedoelt, maar ik word gewoon een beetje moe van dat soort vragen. Imho komt het een beetje onnozel over...maar wellicht ligt dit aan mij. Ik zal de vraag wel iets te vaak gehoord hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |