Nee, hehe, dan was het topic niet volquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:14 schreef Meiske78 het volgende:
En die twee laatste posts in het vorige topic konden niet in één?
Mijne God zeg, ik word een beetje moe van dat Sergegejubel.quote:
spem je dit deel toch snel ff volquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kut, ik ben vergeten hem negatief in de TT te zetten![]()
misschien is dat zijn kracht welquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijne God zeg, ik word een beetje moe van dat Sergegejubel.
![]()
Dat mag niet van Ayaxolaquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
spem je dit deel toch snel ff vol
ik haat Serge.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zijn er genoeg die serge genoeg haten om je te helpen![]()
* verzint een goede spam-redenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zijn er genoeg die serge genoeg haten om je te helpen![]()
Daar ben ik goed in!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tenzij je telkens op elkaar reageert in rap tempo
Ach, ja, doen! Dan krijg je vast een heleboel support.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
anders open ik wel t volgende deel met een positieve serge-TT
Dat wordt de TT van het volgende deel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:29 schreef Andiyan het volgende:
Had dat niet in één post gekund?![]()
wat origineel!
dat past niet in een TTquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:31 schreef Lynx666 het volgende:
"Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt."
Als je dat maar laat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
anders open ik wel t volgende deel met een positieve serge-TT
helaasquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:29 schreef Andiyan het volgende:
Had dat niet in één post gekund?![]()
wat origineel!
Das lang geleden. Ik ben vóór.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of een enorm negatieve raf - TT
Als je dát maar laat. Doe dan maar een negatieve Harm TT.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of een enorm negatieve raf - TT
quote:
Ja maar dat is niet geloofwaardig meer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Ik ben vóór een negatieve Floortje TT.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:34 schreef dolle_hond het volgende:
harm is zelf al negatief genoeg
en toch voorspel ik m in de finale
En een positieve Serge TT wel dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet geloofwaardig meer..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een positieve Serge TT wel dan?
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een positieve Serge TT wel dan?
Wel iets positiefs, anders is het ook stom.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:39 schreef Andiyan het volgende:
Laten we dan maar iets over Angelique in de TT zetten,
* zoekt de gulden middenweg
![]()
Schaam je!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee.
jezelf quoten is eigenlijk wel erg not done
Uiteraard, wie durft er iets negatiefs over Angelique te zeggen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel iets positiefs, anders is het ook stom.
angeliquequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:39 schreef Andiyan het volgende:
Laten we dan maar iets over Angelique in de TT zetten,
* zoekt de gulden middenweg
![]()
Ja?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:40 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Schaam je!![]()
Ik wilde nog Nee. posten maar een post met één woord is ook zo nietszeggend.![]()
Eerder de moeder.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
angelique
de buurvrouw die iedereen zich wenst?
zoiets
Neuh, ik wens haar niet als buurvrouwquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
angelique
zoiets
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:41 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Uiteraard, wie durft er iets negatiefs over Angelique te zeggen?
Iedereen vind haar "wel leuk", of geweldig. Angeliquehaters zijn er ongeveer niet.
Dus we zijn eruit?![]()
Ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit de stilte voor de storm?
Nah, ik heb nu een dove buurvrouw, daar ben ik eigenlijk wel blij mee, die klaagt nooit enzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
angelique
zoiets
Ik had vroeger een buurvrouw van in de 60 die dacht dat ze een beroemde opera-zangeres wasquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Nah, ik heb nu een dove buurvrouw, daar ben ik eigenlijk wel blij mee, die klaagt nooit enzo.
Welke dan wel?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:10 schreef Black_Tulip het volgende:
Oh en Raf was echt goed, eigenlijk ook al in liveshow 5.
In liveshow 5 was ze eigenlijk zelfs beter dan mijn favoriet Angelique, want die zong toen valsquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk iemand die dat zegt. Amen. A-fucking-men.
quote:
Ik snap het wel, dat van die inkoppertjes. Ik maak ze ook graag. Maar volgens mij ben ik ook iemand die echt hele goede voorzetjes kan geven om vervolgens een inkopper naar mijn hoofd gegooid te krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat doe ik maar al te graag. Ach sommige inkoppertjes kan ik niet laten hé
Daar wen je aan
Ga je gang maar hoor, dan heb ik tenminste een excuus om je een keer niet zo netjes te behandelenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef chansadres het volgende:
Je bent ook zo'n makkelijk prooi om te pakken
Sorry, zal me proberen in te houden
Daarvoor is de woensdag hequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef sbientje het volgende:
ik kan het ALWEER niet zien, verdorie!
ik moet naar een verjaardag in dinxperloof all places
Maar ik heb wel zin in die verjaardag!![]()
ik ben er wel weer bij! Geen kaarten kunnen krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef Yeahinho het volgende:
Zaterdag ben ik er niet bij hier op Fok. Ik kan Idols zelf niet kijken.
Daarom is mijn idee zo goed!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:15 schreef chansadres het volgende:
Volgensmij is Angelique de enige die nog nooit de TT heeft gesierd
Angelique is magnifiquequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:14 schreef superhero87 het volgende:
Gaat de TT nog verandert worden? Dit kan echt niet![]()
Angelique, de moeder die wij allen willen hebben
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:22 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Goed bedacht![]()
en voor haar eigen topic dan Angelique's topique?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ohja, tis laat.![]()
zeker voor iemand die al 6 jaar frans heeft..
Ok, ik heb niks gezegdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:55 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Die hebben toch een blauwe nickname!![]()
![]()
![]()
We vergeven je. Laat Sven maar even langskomenquote:
Wie telt hier af dan? Ik reageer op de zaterdag in de topictitel... Zaterdag komt vanzelf, daar hoef ik echt geen dagen voor af te tellen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, nog 2 dagen
hoe zielig ben je als je de dagen aftelt...
*verstopt zich voor de 2e keer vandaag*
Hij zelf misschien?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie telt hier af dan? Ik reageer op de zaterdag in de topictitel... Zaterdag komt vanzelf, daar hoef ik echt geen dagen voor af te tellen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:21 schreef superhero87 het volgende:
Ik kan niet slapen, moet ff over idols praten. Iemand?![]()
Nee ik wil nog niet slapen, das wat andersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:25 schreef superhero87 het volgende:
Hoi Andiyan, kun jij ook al niet slapen?![]()
Mareschaaaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:26 schreef Andiyan het volgende:
Nou ja,, Raffaëla... die is alleen goed.
Marescha in je dromen is trouwens beter.
Ja, ugh die Serge. I hate himquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja ik ook.![]()
Zullen we dr maar omwisselen voor Serge?![]()
Idd..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, ugh die Serge. I hate him
2 zelfs hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:29 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Idd..
Hij gaat een heel valse lovesong zingen zaterdag.![]()
Ja bij mij kijken helaas meer mensen mee, en mijn moeder vindt Serge wel leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:30 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ohja, wat een straf.![]()
Gelukkig zit er een muteknopje op de TV![]()
Idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh ja TT klopt anders niet,
Nou ja dan gaan we maar verder kletsen over idols
Klopt, maar wat spam je in onze topic!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, er is echt snel een nieuwe TT nodig... nou ja, er gaan er op een zaterdagavond toch wel zo'n 3 of 4 vol, dus...
't is zaterdag
oh ja, en jullie spammen nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:32 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Klopt, maar wat spam je in onze topic!![]()
![]()
maar vort, doe maar gezellig mee, is het topic sneller vol!![]()
Nee, wij zijn over hele belangrijke zaken aan het praten!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh ja, en jullie spammen niet
Één woord.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:32 schreef superhero87 het volgende:
Hee Andiyan, wat vind jij van Lucie silvas![]()
Hoe kom je daar nou weer bij?!!?!?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh ja, en jullie spammen niet
hmmm, Idols, Lucie Silvas, topic volkrijgen...is inderdaad belangrijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, wij zijn over hele belangrijke zaken aan het praten!
Op de 3FM site komen morgen foto's op te staan van Thats Live. daar staat zij opquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:34 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Één woord.
Ge-wel-dig.![]()
Nog meer foto's?![]()
Moet je niet slapen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hmmm, Idols, Lucie Silvas, topic volkrijgen...is inderdaad belangrijk
zal wel meehelpen![]()
jij hebt haar vandaag live gezien he....ik ben jaloers... nou ja, ik moet het maar doen met vanavond, en met de dvd (heb speciaal daarvoor haar cd nog een keer gekochtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Op de 3FM site komen morgen foto's op te staan van Thats Live. daar staat zij op
ikke ook op foto's
oh jawel...maar niet nuquote:
hoezo moet je het maar doen met vanavond?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
jij hebt haar vandaag live gezien he....ik ben jaloers... nou ja, ik moet het maar doen met vanavond, en met de dvd (heb speciaal daarvoor haar cd nog een keer gekocht)
altijd sven, dat weet je tochquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:36 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik ga slapen nu. Hou dit topic een beetje netjes he!
ohja, link posten dan!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Op de 3FM site komen morgen foto's op te staan van Thats Live. daar staat zij op
ikke ook op foto's
TV, wat anders, ik kan haar niet live zien....ik haat een zekere bankquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
hoezo moet je het maar doen met vanavond?
Wat denk je wel niet, van gerespecteerde FOK!kers als wij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:36 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik ga slapen nu. Hou dit topic een beetje netjes he!
Ok, ontopic Idolsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:38 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet, van gerespecteerde FOK!kers als wij.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok, ontopic Idols
ff gedragen jullie![]()
Lucie gaat forget me not en what you're made of zingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..], ga nooit off-topic joh
zou niet eens durven
on-topic, wat denk je dat de kandidaten gaan zingen, en wat gaat Lucie zingen (of wat hoop je)
Lucie gaat What your made of zingen en haar nieuwe single Forget me not. Dit weet ik haast wel zeker...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..], ga nooit off-topic joh
zou niet eens durven
on-topic, wat denk je dat de kandidaten gaan zingen, en wat gaat Lucie zingen (of wat hoop je)
heee na aperquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:41 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Lucie gaat forget me not en what you're made of zingen.![]()
zelf vind ik twisting the chain wat minder. geef mij maar no defence of the game's won. en what your made of lijkt erg voor de hand liggend iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lucie gaat What your made of zingen en haar nieuwe single Forget me not. Dit weet ik haast wel zeker...
Ik had liever Twisting the Chain of The Longer were apart gezien...
Post dan sneller!quote:
Ik vind bijna alle nummers uit haar album goed. Vind Forget me not eigenlijk 1 van de minsten...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
zelf vind ik twisting the chain wat minder. geef mij maar no defence of the game's won. en what your made of lijkt erg voor de hand liggend idd
Je blijft me maar na apen hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Floortje vast en zeker iets van Celine Dion
ja, ik wil angelique I will always love you horen zingen. Floortje en ciline dion, lijkt aan de hand vban het interview met haar moeder logisch...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Post dan sneller!![]()
De kandidaten.. tsja
Serge love boat liedje ofzo? heel ernstig in ieder geval
Floortje vast en zeker iets van Celine Dion en Angelique vast en zeker iets van Whitney.
Raf kan iets in de R&B hoek blijven,, Crazy in love ofzo..
Dat zou ik ook wel willen inderdaad, maar Ik hoop niet dat ze het gaat zingen, omdat het liedje veelste moeilijk is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:47 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, ik wil angelique I will always love you horen zingen.
is ook niet zo'n hele goede, maar haar album als geheel is gewoon goed, ik heb nog niet eerder een CD gehad waarbij er geen nummer was dat ik steeds doorspoeldequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle nummers uit haar album goed. Vind Forget me not eigenlijk 1 van de minsten...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
is ook niet zo'n hele goede, maar haar album als geheel is gewoon goed, ik heb nog niet eerder een CD gehad waarbij er geen nummer was dat ik steeds doorspoelde
tja, maar als ze het goed weet te brengen, laat ze wel ff zien wat ze kanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen inderdaad, maar Ik hoop niet dat ze het gaat zingen, omdat het liedje veelste moeilijk is.
De eerste keer aapte jij mij na!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je blijft me maar na apen he![]()
Ik heb wel vertrouwen in kliek hoor! Hup Hup!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
tja, maar als ze het goed weet te brengen, laat ze wel ff zien wat ze kan
Kom je daar om 2 uur snachts mee Svenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:52 schreef Svensational het volgende:
Damn, ik ben benieuwd wat wij aanmoeten de 4e!
Floortje: ja, heb ik gewoon een zeak voor, ze heeft gewoon iets dat mij heel erg aanspreektquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:50 schreef Andiyan het volgende:
[..]
De eerste keer aapte jij mij na!Want ik was eerder!
Zal ik ff een interessante vraag stellen.. Wat vinden jullie van het uiterlijk van de 4 overgebleven dames? Ik begin:
Floortje - vind ik niet echt knap, heeft iets 'boers.' In ieder geval niet mijn ding, kan me voorstellen dat anderen haar wel leuk vinden. Ze ziet er verder wel uit als een Nederlands idool.
Angelique - Heeft stijl, maar is toch iets te oud om een echt idool te zijn. Voor haar leeftijd ziet ze er wel heel goed uit.
Raffaëla - Niet de knapste, maar wel 100% stylish. Heeft het uiterlijk om internationaal door te breken, dat trekt me wel in haar. Wél mijn ding dus.
Ellen - Van deze 4 vrouwen geef ik de voorkeur aan haar, het meest mijn typ zeg maar. Heeft een eigen stijl, past goed bij haar en is lekker down-to-earth maar niet teveel afgezaagd als Floortje.
Moeten we iets dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:52 schreef Svensational het volgende:
8 voor 2 hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kom je daar om 2 uur snachts mee Sven![]()
![]()
dacht dat jij ging slapen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:52 schreef Svensational het volgende:
Floortje: Standaard Nederlandse uiterlijk, met saaie, niet gewaagde kleding. Niet mijn ding, maar dat vinden Nederlanders wel leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:50 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van het uiterlijk van de 4 overgebleven dames? I
Ja, maar tegenwoordig verteltquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dacht dat jij ging slapen?
ik weet niet of er een dresscode is, die was er tijdens de eerste, tweede en vijde liveshow ook niet.
Als het thema: "keuze van de kijker, keuze van de jury" is, dan lijkt het me dat er geen dresscode is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dacht dat jij ging slapen?
ik weet niet of er een dresscode is, die was er tijdens de eerste, tweede en vijde liveshow ook niet.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:56 schreef Lynx666 het volgende:
Kijk het hier eens druk zijn om 2u 's nachts.
quote:
ben het met je eens wat betreft het lange haar van raffaëla, ze ziet er veel beter uit zo. en marescha's uiterlijk viel mee eerlijk gezegd eerder op dan haar stemquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Floortje: Standaard Nederlandse uiterlijk, met saaie, niet gewaagde kleding. Niet mijn ding, maar dat vinden Nederlanders wel leuk
Raffaela: Met lang haar ziet ze er opeens 10 keer beter uit, houe zo! Heeft een lekker lichaam en ziet er eigenlijk het beste uit van de 4
Angelique: Angelique est chique, klasse met charmes. Meer hoef ik niet te zeggen
Ellen: Niet echt mijn ding, dat zwarte haar vind ik niet geweldig. Als ze het nou bruin had geverfd zou ze veel liefer uitzien (waar ik van hou)
Geef mij maar Marescha![]()
Had je al iets in gedachten Sven?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:57 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Als het thema: "keuze van de kijker, keuze van de jury" is, dan lijkt het me dat er geen dresscode is.
Nu misschien nog wel...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:56 schreef superhero87 het volgende:
Raffaela: (...) Heeft een lekker lichaam
Welkom!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:56 schreef Lynx666 het volgende:
Kijk het hier eens druk zijn om 2u 's nachts.
Daar ben ik het wel 100% mee eens.quote:
positief over Chantal ineens..nou ja, ze verbeterd, en geeft wel iets extra's aan het programma. en tijdens de Rock liveshow(4) zei ze niet dat er de volgende week (nieuw millenium) een dresscode wasquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig verteltChantal
ons elke week wat we aanmoeten als we heengaan
.
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:59 schreef Lynx666 het volgende:
Moet je nou echt om 2u 's nachts nog eens de puntjes op de I zetten?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:59 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hahaha ja inderdaad.![]()
Straks komt ze met dr keizersneelitteken!![]()
Als het zoiets als vorige week is geeft het ons in elk geval de kans om onherkenbaar in beeld te komen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
en het word steeds gezelligerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:59 schreef superhero87 het volgende:
Het is gezelliger op FOK om 2 uur snachts![]()
wil je niet herkenbaar op tv dan WithMe?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als het zoiets als vorige week is geeft het ons in elk geval de kans om onherkenbaar in beeld te komen.
Kijk eens Sven. Om 2u 's nachts open ik een zak Lays. Om 2u he! 's nachts!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:00 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 trekt een zak Lays chips open.
Het maakt mij niet uit, maar ik las in het meet-topic dat er een paar mensen liever niet in beeld komen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wil je niet herkenbaar op tv dan WithMe?
Je kunt er nog wel ff voor gaan zitten inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:00 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 trekt een zak Lays chips open.
Dan schuilen die maar ff als de camera op ons gericht isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, maar ik las in het meet-topic dat er een paar mensen liever niet in beeld komen.
jezelf quotenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kijk eens Sven. Om 2u 's nachts open ik een zak Lays. Om 2u he! 's nachts!
Ik wel hoor (als het een beetje meezit), ik ga gewoon bakvisje spelen. (Jaja, vaktaal!)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, maar ik las in het meet-topic dat er een paar mensen liever niet in beeld komen.
Ik heb ook nog Lay's Chips. Maar ik denk dat ik 'm maar dichtlaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kijk eens Sven. Om 2u 's nachts open ik een zak Lays. Om 2u he! 's nachts!
Ik ben zelf beneden... moet zometeen langzaam omhoog de trap op!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
jezelf quoten![]()
kan geen chips pakken, mijn pa is nog beneden, en vind dat om 2 uur niet goed...ouders![]()
ik duik in ieder geval niet weg. kom op, hoe vaak heb je de kans op tv te komenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dan schuilen die maar ff als de camera op ons gericht isik wil opvallen
![]()
![]()
Whehe.. Ik smokkel het om 11 uur mee naar boven.. ik heb nu nog rantsoen liggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
jezelf quoten![]()
kan geen chips pakken, mijn pa is nog beneden, en vind dat om 2 uur niet goed...ouders![]()
Vind het wel gezellig zoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:02 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Je kunt er nog wel ff voor gaan zitten inderdaad
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Whehe.. Ik smokkel het om 11 uur mee naar boven.. ik heb nu nog rantsoen liggen.![]()
Oh, dat is hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
jezelf quoten![]()
nah, gebruik liever mijn eigen pc, is een stuk beter dan de prehistoische dingen benedenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben zelf beneden... moet zometeen langzaam omhoog de trap op!![]()
ik ben al eens op tv geweest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik duik in ieder geval niet weg. kom op, hoe vaak heb je de kans op tv te komen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat is hier precies hetzelfde. Alleen is mijn vader al naar bed, maar anders
.
mijn ma slaapt altijd vroeg, komt door de pijnstillers/slaappillen die ze in neemtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat is hier precies hetzelfde. Alleen is mijn vader al naar bed, maar anders
.
Je mag wel van mij meesnoepen. ~:)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Lay's Chips. Maar ik denk dat ik 'm maar dichtlaat..
oh ja...when?quote:
Trek jij dan maar iets heel aparts aan. Een teletubbiepak ofzo. Dan kom je zéker een paar seconden in beeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dan schuilen die maar ff als de camera op ons gericht isik wil opvallen
![]()
![]()
Met ZigZag, dat programma voor basisscholen die dan tegen elkaar strijden. Indertijd met Sybrand Niessen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh ja...when?
ff wat drinken halen trouwens, brb
Ja daaaaag, ik wil niet voor gek staan. Moet wel leuk op komen te staanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:06 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Trek jij dan maar iets heel aparts aan. Een teletubbiepak ofzo. Dan kom je zéker een paar seconden in beeld.![]()
Ja, klinkt vaag hequote:
Okquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, klinkt vaag he. Normaal ga ik pas eten halen als het beneden helemaal leeg is
. En het is nu wel leeg, maar omdat ik al een half uur wil gaan slapen, ga ik niet eten
.
Tandjes gepoetst?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, klinkt vaag he. Normaal ga ik pas eten halen als het beneden helemaal leeg is
. En het is nu wel leeg, maar omdat ik al een half uur wil gaan slapen, ga ik niet eten
.
wel eens op regionale tvquote:
Dat is toch leuk?! Dipsy is redelijk hip hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja daaaaag, ik wil niet voor gek staan. Moet wel leuk op komen te staan![]()
Cool,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wel eens op regionale tv(nijmeegse vierdaagse) en verder kranten enzo (vanwege toneel)
Details, details willen we!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:12 schreef Lynx666 het volgende:
Als je gaat eten vlak voor je gaat slapen krijg je de wildste dromenspreek uit ervaring
HmHmquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Jij was ook bij het optreden van Hind hè?
Ik ga donderdag!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Jij was ook bij het optreden van Hind hè?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:13 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Details, details willen we!![]()
Wat gebeurt er als je middernachtelijke schransbuien hebt?
*Geen commentaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..].
Ik wil niet weten waar je op doelt eigenlijk.
Hey, grappig!quote:Die nachtelijke schransbuien heb ik regelmatig(ik kan het hebben
), en de dromen die er op volgen gaan over de meest vage dingen. En op een een of andere manier ben ik er altijd naar iets op zoek, en ik reis me een ongeluk. En volkomen onsamenhangend. (en das de normaalste zaak in de droom
). Soms kom ik terecht in een omgeving die waarover ik overdag een boek of een tijdschrift over heb gelezen, of beland midden in een tv programma. Idols
mwah, dat zijn niet zulke gekke dromen. ik heb ooit eens mezelf uit het raam gegooid (van mijn kamer). en toen bleek ik ineens op de 50e verdieping te ziiten ()ik gooide een andere ik uit het raam)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..].
Ik wil niet weten waar je op doelt eigenlijk. Die nachtelijke schransbuien heb ik regelmatig
(ik kan het hebben
), en de dromen die er op volgen gaan over de meest vage dingen. En op een een of andere manier ben ik er altijd naar iets op zoek, en ik reis me een ongeluk. En volkomen onsamenhangend. (en das de normaalste zaak in de droom
). Soms kom ik terecht in een omgeving die waarover ik overdag een boek of een tijdschrift over heb gelezen, of beland midden in een tv programma. Idols
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:18 schreef superhero87 het volgende:
Jaar daarvoor was ik ook naar de MegaFestatie. Werd ik bij het podium naarvoren geroepen.
Was een wedstrijdje tussen mij en een andere jongen. Het ging erom wie in 1 minuut zo veel mogelijk kledingstukken (van zichzelf) in een mand kon stoppen.
Je raadt het al...
Ik heb gewonnen![]()
![]()
Ow ja dat spelletje!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:18 schreef superhero87 het volgende:
Jaar daarvoor was ik ook naar de MegaFestatie. Werd ik bij het podium naarvoren geroepen.
Was een wedstrijdje tussen mij en een andere jongen. Het ging erom wie in 1 minuut zo veel mogelijk kledingstukken (van zichzelf) in een mand kon stoppen.
Je raadt het al...
Ik heb gewonnen![]()
![]()
Eastpak tas... Maar ik stond bijna in mn nakie daarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:20 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Wat was de prijs?
Wil je niet wetenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ow ja dat spelletje!Wat had je nog aan op het eind?
Hehe..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
mwah, dat zijn niet zulke gekke dromen. ik heb ooit eens mezelf uit het raam gegooid (van mijn kamer). en toen bleek ik ineens op de 50e verdieping te ziiten ()ik gooide een andere ik uit het raam)
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:22 schreef Andiyan het volgende:
Nog 73 posts mensen, nog ff doorzetten
OMGquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:22 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maar die duizend gillende pubermeisjes natuurlijk wel.![]()
Angelique, je bent Magnifique.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We kunnen alvast een TT verzinnen
![]()
Ik ben nog niet eens in detail getreden. Voorbeeldje. Ik loop over straat. Ik moet een vissenkom kopen om wat voor reden dan ook. Ik loop een vissekommenwinkel binnen en koop een brandblusser. Die bind ik op m'n rug en loop een ruimteveerplatform op. Ik krijg een banaan in mn handen gedrukt en loop de ruimteveer in en daarbinnen vind ik..een kajuit.. Het hout kraakt en ik kijk uit over zee. Als ik weer naar buiten stap bevind ik me in een zee...van zand. Woestijn. Ik kijk naar de zon en reik. Maar nee, de zon is een basketbal, en er moet gescoord worden. Vanaf de middellijn duik ik een jeep in want we worden beschoten. Ik gooi m'n banaan uit de wagen wat zich ontvouwt als een luchtballon en de jeep meeneemt. Toch zit ik in een mand. Ik besef hoe laat het is en de tv moet aan. Daar zie ik mezelf. Ik schrik er zo van dat ik wakker word.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
mwah, dat zijn niet zulke gekke dromen. ik heb ooit eens mezelf uit het raam gegooid (van mijn kamer). en toen bleek ik ineens op de 50e verdieping te ziiten ()ik gooide een andere ik uit het raam)
Jij ook al, wat toevalligquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:30 schreef Andiyan het volgende:
Maar ik duik ook mn nest in, trusten allemaal!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens in detail getreden. Voorbeeldje. Ik loop over straat. Ik moet een vissenkom kopen om wat voor reden dan ook. Ik loop een vissekommenwinkel binnen en koop een brandblusser. Die bind ik op m'n rug en loop een ruimteveerplatform op. Ik krijg een banaan in mn handen gedrukt en loop de ruimteveer in en daarbinnen vind ik..een kajuit.. Het hout kraakt en ik kijk uit over zee. Als ik weer naar buiten stap bevind ik me in een zee...van zand. Woestijn. Ik kijk naar de zon en reik. Maar nee, de zon is een basketbal, en er moet gescoord worden. Vanaf de middellijn duik ik een jeep in want we worden beschoten. Ik gooi m'n banaan uit de wagen wat zich ontvouwt als een luchtballon en de jeep meeneemt. Toch zit ik in een mand. Ik besef hoe laat het is en de tv moet aan. Daar zie ik mezelf. Ik schrik er zo van dat ik wakker word.
Sjonge dat is wel héél idioot. Wat zou zo'n dromoloog daarvan zeggen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens in detail getreden. Voorbeeldje. Ik loop over straat. Ik moet een vissenkom kopen om wat voor reden dan ook. Ik loop een vissekommenwinkel binnen en koop een brandblusser. Die bind ik op m'n rug en loop een ruimteveerplatform op. Ik krijg een banaan in mn handen gedrukt en loop de ruimteveer in en daarbinnen vind ik..een kajuit.. Het hout kraakt en ik kijk uit over zee. Als ik weer naar buiten stap bevind ik me in een zee...van zand. Woestijn. Ik kijk naar de zon en reik. Maar nee, de zon is een basketbal, en er moet gescoord worden. Vanaf de middellijn duik ik een jeep in want we worden beschoten. Ik gooi m'n banaan uit de wagen wat zich ontvouwt als een luchtballon en de jeep meeneemt. Toch zit ik in een mand. Ik besef hoe laat het is en de tv moet aan. Daar zie ik mezelf. Ik schrik er zo van dat ik wakker word.
Weet je zeker dat je niet eerst even een hapje wil eten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Nu zal ik wel goed kunnen slapen
![]()
ow-kay, i begrijp nu wat je bedoelt met onsamenhangende dromenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, ik moet echt gaan slapenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet eerst even een hapje wil eten?
Je hersenen doen rare dingen in je slaap...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Er is altijd 1 terugkerend thema in mn dromen: reizen. Ben er altijd mee bezig, en ik geloof dat ik nog nooit een droom heb gehad waarbij ik daadwerkelijk op plaats van bestemming ben aangekomenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:32 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Sjonge dat is wel héél idioot. Wat zou zo'n dromoloog daarvan zeggen?
Maar goed, ik ga nu ff normaal dromen dus.. ik hoop jij ook Lynx..![]()
Soms wel, soms niet. Het irritante is wel dat er áltijd dingen fout gaan. Bijvoorbeeld ik moet een trein pakken, maar het station is zo inmens groot, ik ren me suf om de juiste trein te pakken, god knows welke. En daarbij word ik altijd tegengewerkt. Of hordes mensen die me tegenhouden, of m'n bagage is zoek, of de trein is onmogelijk te betreden. Dat soort dingen. Áltijd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
weet je wel wat je bestemming is?
Ik heb er ook ff een boek bij gepakt. Een heel verhaal bij Reis. Mên, elk klein detail heeft een betekenis bij het begrip Reizen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, ik heb wel een boek ergens war het vast wel instat, maar dan moet ik eerst gaan zoeken
No problem hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
lol, tja, sommige dingen hebben nou eenmaal een grote betekenis. maareh, ik wil niet vervelend zijn ofzo, maar ik ga ook maar eens stoppen, om straks ruzie met mijn pa te voorkomen
nou, als dat zo is, moet je twijfelen aan de betrouwbaarheid, want een horoscoop-/-betrouwbaarheidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef Lynx666 het volgende:
1 Haast hebben is een teken dat we te maken hebben met druk van buitenaf. Ons haasten veronderstelt dat we zelf iets onder druk zetten. Met name onze tijd zou onder druk staan.
2 We dienen te leren hoe we op een goede manier met tijd om kunnen gaan en haast betekent dat dat nog niet is gebeurd
3 Merkwaardig genoeg is tijd in spiritueel werk een symbool voor ruimte. Als we ons haasten, zien we niet het beste van onze wereld. Omgekeerd, als we onze ruimte met succes benutten, maken we ook op een goede manier gebruik van de tijd.
Lijkt wel een horoscoop
trustenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
No problem hoor.
Ik duik er ook zo eens in. Weltrusten!.
vanwege de OWSquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:02 schreef sbientje het volgende:
in verband met de cartoonprotesten in het midden-oosten ofzo?
waarom zou het niet door gaan?
Olympische Winter Spelenquote:
De slip van de Ferrari was wel leuk, het aansteken van het vuur zag er ook mooi uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:50 schreef Lynx666 het volgende:
De OS opening is helemaal langs me heen gegaan. Niks van gemerkt. Was het nog spectaculair?
5 kilometer heren met Svenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Welk schaatsen is er vandaag allemaal? Nog de moeite om ook op te nemen?
Ik heb alleen nog maar het eerste kwartier gezien, zo weer ff verder kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:51 schreef WithMe het volgende:
[..]
De slip van de Ferrari was wel leuk, het aansteken van het vuur zag er ook mooi uit.
Nah verder geloof ik het wel. Zo'n enorme fan van de OWS ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar het eerste kwartier gezien, zo weer ff verder kijken![]()
ik ook niet. bovendien ben ik al helemaal niet het type dat graag sport kijkt op tv, dan kun je beter zelf gaan sporten ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nah verder geloof ik het wel. Zo'n enorme fan van de OWS ben ik nou ook weer niet.
Das altijd wel leuk ja. Maar dat lees ik dan wel op de OWS blog. Ik ben geen fanatieke die aan de tv gezogen zit als er een kaaskop meedoetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef WithMe het volgende:
Ik vind het wel leuk als Nederlanders medailles halen enzo, maar daar houdt het ook wel mee op. Het is niet zo dat ik er echt voor ga zitten om een potje schaatsen te kijken.
Ik dus welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Das altijd wel leuk ja. Maar dat lees ik dan wel op de OWS blog. Ik ben geen fanatieke die aan de tv gezogen zit als er een kaaskop meedoet.
En... hoe voelt het om ...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:27 schreef PeRi het volgende:
Oeh yeah, ik kan vanavond eindelijk weer eens thuis op mn eigen bank Idols zien..
Ja, dat is dus niet de bedoelingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:17 schreef WithMe het volgende:
Dit hele topic is eigenlijk een Blueroom geworden.![]()
Voor de laatste keer, ben ik bang.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:28 schreef Svensational het volgende:
Vanavond weer genieten vanEllen
!
Subliem wel eigenlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En... hoe voelt het om ...
* Tha_Erik checkt geboortedatum
eh, 1 jaar te zijn?
![]()
En met nog maar 4 kandidaten over, wordt de finale een week vervroegd naar 4 maart!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Situatieschets:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
En met nog maar 4 kandidaten over, wordt de finale een week vervroegd naar 4 maart!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |