Nee, hehe, dan was het topic niet volquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:14 schreef Meiske78 het volgende:
En die twee laatste posts in het vorige topic konden niet in één?
Mijne God zeg, ik word een beetje moe van dat Sergegejubel.quote:
spem je dit deel toch snel ff volquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kut, ik ben vergeten hem negatief in de TT te zetten![]()
misschien is dat zijn kracht welquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijne God zeg, ik word een beetje moe van dat Sergegejubel.
![]()
Dat mag niet van Ayaxolaquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
spem je dit deel toch snel ff vol
ik haat Serge.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zijn er genoeg die serge genoeg haten om je te helpen![]()
* verzint een goede spam-redenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zijn er genoeg die serge genoeg haten om je te helpen![]()
Daar ben ik goed in!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tenzij je telkens op elkaar reageert in rap tempo
Ach, ja, doen! Dan krijg je vast een heleboel support.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
anders open ik wel t volgende deel met een positieve serge-TT
Dat wordt de TT van het volgende deel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:29 schreef Andiyan het volgende:
Had dat niet in één post gekund?![]()
wat origineel!
dat past niet in een TTquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:31 schreef Lynx666 het volgende:
"Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt."
Als je dat maar laat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
anders open ik wel t volgende deel met een positieve serge-TT
helaasquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:29 schreef Andiyan het volgende:
Had dat niet in één post gekund?![]()
wat origineel!
Das lang geleden. Ik ben vóór.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of een enorm negatieve raf - TT
Als je dát maar laat. Doe dan maar een negatieve Harm TT.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of een enorm negatieve raf - TT
quote:
Ja maar dat is niet geloofwaardig meer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Ik ben vóór een negatieve Floortje TT.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:34 schreef dolle_hond het volgende:
harm is zelf al negatief genoeg
en toch voorspel ik m in de finale
En een positieve Serge TT wel dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet geloofwaardig meer..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een positieve Serge TT wel dan?
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een positieve Serge TT wel dan?
Wel iets positiefs, anders is het ook stom.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:39 schreef Andiyan het volgende:
Laten we dan maar iets over Angelique in de TT zetten,
* zoekt de gulden middenweg
![]()
Schaam je!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee.
jezelf quoten is eigenlijk wel erg not done
Uiteraard, wie durft er iets negatiefs over Angelique te zeggen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel iets positiefs, anders is het ook stom.
angeliquequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:39 schreef Andiyan het volgende:
Laten we dan maar iets over Angelique in de TT zetten,
* zoekt de gulden middenweg
![]()
Ja?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:40 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Schaam je!![]()
Ik wilde nog Nee. posten maar een post met één woord is ook zo nietszeggend.![]()
Eerder de moeder.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
angelique
de buurvrouw die iedereen zich wenst?
zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |