quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:21 schreef superhero87 het volgende:
Ik kan niet slapen, moet ff over idols praten. Iemand?![]()
Nee ik wil nog niet slapen, das wat andersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:25 schreef superhero87 het volgende:
Hoi Andiyan, kun jij ook al niet slapen?![]()
Mareschaaaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:26 schreef Andiyan het volgende:
Nou ja,, Raffaëla... die is alleen goed.
Marescha in je dromen is trouwens beter.
Ja, ugh die Serge. I hate himquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja ik ook.![]()
Zullen we dr maar omwisselen voor Serge?![]()
Idd..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, ugh die Serge. I hate him
2 zelfs hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:29 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Idd..
Hij gaat een heel valse lovesong zingen zaterdag.![]()
Ja bij mij kijken helaas meer mensen mee, en mijn moeder vindt Serge wel leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:30 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ohja, wat een straf.![]()
Gelukkig zit er een muteknopje op de TV![]()
Idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh ja TT klopt anders niet,
Nou ja dan gaan we maar verder kletsen over idols
Klopt, maar wat spam je in onze topic!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, er is echt snel een nieuwe TT nodig... nou ja, er gaan er op een zaterdagavond toch wel zo'n 3 of 4 vol, dus...
't is zaterdag
oh ja, en jullie spammen nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:32 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Klopt, maar wat spam je in onze topic!![]()
![]()
maar vort, doe maar gezellig mee, is het topic sneller vol!![]()
Nee, wij zijn over hele belangrijke zaken aan het praten!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh ja, en jullie spammen niet
Één woord.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:32 schreef superhero87 het volgende:
Hee Andiyan, wat vind jij van Lucie silvas![]()
Hoe kom je daar nou weer bij?!!?!?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh ja, en jullie spammen niet
hmmm, Idols, Lucie Silvas, topic volkrijgen...is inderdaad belangrijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, wij zijn over hele belangrijke zaken aan het praten!
Op de 3FM site komen morgen foto's op te staan van Thats Live. daar staat zij opquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:34 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Één woord.
Ge-wel-dig.![]()
Nog meer foto's?![]()
Moet je niet slapen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hmmm, Idols, Lucie Silvas, topic volkrijgen...is inderdaad belangrijk
zal wel meehelpen![]()
jij hebt haar vandaag live gezien he....ik ben jaloers... nou ja, ik moet het maar doen met vanavond, en met de dvd (heb speciaal daarvoor haar cd nog een keer gekochtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Op de 3FM site komen morgen foto's op te staan van Thats Live. daar staat zij op
ikke ook op foto's
oh jawel...maar niet nuquote:
hoezo moet je het maar doen met vanavond?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
jij hebt haar vandaag live gezien he....ik ben jaloers... nou ja, ik moet het maar doen met vanavond, en met de dvd (heb speciaal daarvoor haar cd nog een keer gekocht)
altijd sven, dat weet je tochquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:36 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik ga slapen nu. Hou dit topic een beetje netjes he!
ohja, link posten dan!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Op de 3FM site komen morgen foto's op te staan van Thats Live. daar staat zij op
ikke ook op foto's
TV, wat anders, ik kan haar niet live zien....ik haat een zekere bankquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
hoezo moet je het maar doen met vanavond?
Wat denk je wel niet, van gerespecteerde FOK!kers als wij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:36 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik ga slapen nu. Hou dit topic een beetje netjes he!
Ok, ontopic Idolsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:38 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet, van gerespecteerde FOK!kers als wij.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok, ontopic Idols
ff gedragen jullie![]()
Lucie gaat forget me not en what you're made of zingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..], ga nooit off-topic joh
zou niet eens durven
on-topic, wat denk je dat de kandidaten gaan zingen, en wat gaat Lucie zingen (of wat hoop je)
Lucie gaat What your made of zingen en haar nieuwe single Forget me not. Dit weet ik haast wel zeker...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..], ga nooit off-topic joh
zou niet eens durven
on-topic, wat denk je dat de kandidaten gaan zingen, en wat gaat Lucie zingen (of wat hoop je)
heee na aperquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:41 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Lucie gaat forget me not en what you're made of zingen.![]()
zelf vind ik twisting the chain wat minder. geef mij maar no defence of the game's won. en what your made of lijkt erg voor de hand liggend iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lucie gaat What your made of zingen en haar nieuwe single Forget me not. Dit weet ik haast wel zeker...
Ik had liever Twisting the Chain of The Longer were apart gezien...
Post dan sneller!quote:
Ik vind bijna alle nummers uit haar album goed. Vind Forget me not eigenlijk 1 van de minsten...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
zelf vind ik twisting the chain wat minder. geef mij maar no defence of the game's won. en what your made of lijkt erg voor de hand liggend idd
Je blijft me maar na apen hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Floortje vast en zeker iets van Celine Dion
ja, ik wil angelique I will always love you horen zingen. Floortje en ciline dion, lijkt aan de hand vban het interview met haar moeder logisch...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Post dan sneller!![]()
De kandidaten.. tsja
Serge love boat liedje ofzo? heel ernstig in ieder geval
Floortje vast en zeker iets van Celine Dion en Angelique vast en zeker iets van Whitney.
Raf kan iets in de R&B hoek blijven,, Crazy in love ofzo..
Dat zou ik ook wel willen inderdaad, maar Ik hoop niet dat ze het gaat zingen, omdat het liedje veelste moeilijk is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:47 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, ik wil angelique I will always love you horen zingen.
is ook niet zo'n hele goede, maar haar album als geheel is gewoon goed, ik heb nog niet eerder een CD gehad waarbij er geen nummer was dat ik steeds doorspoeldequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle nummers uit haar album goed. Vind Forget me not eigenlijk 1 van de minsten...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
is ook niet zo'n hele goede, maar haar album als geheel is gewoon goed, ik heb nog niet eerder een CD gehad waarbij er geen nummer was dat ik steeds doorspoelde
tja, maar als ze het goed weet te brengen, laat ze wel ff zien wat ze kanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen inderdaad, maar Ik hoop niet dat ze het gaat zingen, omdat het liedje veelste moeilijk is.
De eerste keer aapte jij mij na!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je blijft me maar na apen he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |