Nouja liever 2500 natuurlijk dan 4500quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:38 schreef CittaR het volgende:
als je tussen de 2500 en 4500 eraan uit kan geven zou ik voor iets mooiers kijken dan een opel corsa of ford ka.
ik rijd liever niet in een opel :p en een ford ka rijdt niet lekker naar mijn mening
Moet ik de keuring zien als een APK keuring? Of is het strenger?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef zjroentje het volgende:
De invoerkosten. Die zijn zo rond de 500 euro als ik het me goed kan herinneren (vriendin heeft ook een auto in Duitsland gekocht).
En volgens mij moet de auto ook nog helemaal gekeurd worden in Nederland.
Volgens mij was het een best strenge keuring, maar echt 100% zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Moet ik de keuring zien als een APK keuring? Of is het strenger?
strenger.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij was het een best strenge keuring, maar echt 100% zeker weten doe ik het niet.
Netto catalogus prijs in Nederland + accessories – een bepaalde korting afhankelijk van het bouwjaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:54 schreef Flash55 het volgende:
ja eerst rdw dan kenteken dan word er ook nog belasting op geheven ( volgens mij over de nieuw waarde van de auto )
bel de rdw ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zou graag bedragen willen horen
Het loont wel met mooie BMW 5 serie bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 06:59 schreef Hyperdude het volgende:
Loont vlgns. mij niet bij otoos van 2-4,5 K EUR.
Boel gedoe en financieel voordeel is minimaal.
Je moet 'm ook daar rijden. Hier in NL is er nix aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:03 schreef rudedeltadude het volgende:
dat hangt toch samen met de BPM en nieuwwaarde?
Ga maar eens rekenen met die VWE link van hierboven. Het valt tegenwoordig vies tegen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het loont wel met mooie BMW 5 serie bijvoorbeeld..
ik reken europees en heb in Duitsland gewoon 2e auto en adres.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ga maar eens rekenen met die VWE link van hierboven. Het valt tegenwoordig vies tegen.
Net zoals het tegenwoordig tanken in Duitsland trouwens
Ik ging er van uit dat dit verhaal voor in NL woonachtige Fokkers zou moeten gelden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
ik reken europees en heb in Duitsland gewoon 2e auto en adres.
Je wil niet weten wat er zoal gebeurd met duitse plaat op een auto in dit land.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat dit verhaal voor in NL woonachtige Fokkers zou moeten gelden.
Maar met een Duitse plaat op de otoo zou ik ook korting willen.
Ik wilde een golf vanuit belgië halen, maar dit kan makkelijk tot de 3000 euro oplopen aan kosten. Dit heeft er inderdaad mee te maken dat je gewoon een bepaald bedrag BPM nog moet betalen en dat heeft dan weer met de leeftijd en nieuwwaarde te maken, hoe nieuwer de auto hoe meer je moet betalen. Voor de rest komt daar ook nog de keuring van de RDW en alle zooi er omheen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zou graag bedragen willen horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |