Wim-Lex is eroverheen klaargekomenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een uitvinding![]()
wat is er met je ava??
Geen inspiratie, dus oranjequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een uitvinding![]()
wat is er met je ava??
ik dacht dat ik je kon vertrouwenquote:
Dit wordt inderdaad engquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef mark_03 het volgende:
Diz, nu ophouden... dit wordt TE eng![]()
.
Wiequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef babette21 het volgende:
en trouwens, ik dacht dat jij van Rubens-vrouwen hield
Neehee... ik bedoel natuurlijk: Wat zijn Rubens-vrouwen?quote:
WEET JE DAT NIET??????????quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neehee... ik bedoel natuurlijk: Wat zijn Rubens-vrouwen?
Val jij op ballo's ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:53 schreef Airelle het volgende:
Zapt naar RTL4... Dat valt toch wel mee met die 'ballo's'?
Dan krijg je allemaal foute mensen op een bootquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:56 schreef Airelle het volgende:
Mensen toch.
Ga eens googl'n zou ik zeggen!
Bij Rubens ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan krijg je allemaal foute mensen op een boot.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan krijg je allemaal foute mensen op een boot.
Oh, die foto's die jij in je fotoboek had vroegerquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
Rubens figuur is een beetje mollig. En het was vroeger HET schoolheidsideaal voor vrouwen.
HET schoonheidsideaal voor mij ziet er zo uit:quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
Rubens figuur is een beetje mollig. En het was vroeger HET schoolheidsideaal voor vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |