Ik doe mijn bestquote:Op zondag 12 februari 2006 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je bent vanmiddag zelfs een paar keer gefinished, of niet?![]()
Ik heb em al 3 dagen, maar ik kan op sommige banen soms nog steeds geen tijd neerzetten. En de baan daarna word ik ineens 1equote:Op zondag 12 februari 2006 19:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Maar ik heb hem dan ook pas vanaf deze middag geinstalleerd he.
het pdf-bestand 'TMN manual' in de TM-installatiemap, misschien...quote:
Wie kijkt daar nouquote:Op zondag 12 februari 2006 19:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
het pdf-bestand 'TMN manual' in de TM-installatiemap, misschien...
mensen die moeite doen om eerst zelf een oplossing te vinden, ipv er gelijk anderen mee te storen.quote:
eeij maar als je dan es ergens een oplossing voor hebt, dan ben je natuurlijk niet te beroerd om ons die oplossing ff mede te delen hequote:Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
mensen die moeite doen om eerst zelf een oplossing te vinden, ipv er gelijk anderen mee te storen.
der is niet meer dan datquote:Op zondag 12 februari 2006 20:02 schreef OG-Loco het volgende:
Ik ken alleen de gas-rem-stuur knoppen + spatiebalk.
Wat is de rest dan?
Ik kom ook telkens maar ergens halverwege de lijst uit.quote:
hehe ik lees hier iets over shift ofzoquote:
Ik heb mijn duim op links, wijsvinger op boven, middelvinger op onder en ringvinger op rechtsquote:Op zondag 12 februari 2006 19:59 schreef Jordy-B het volgende:
niet dat ik weet... maar als je gas wil geven en remmen tegelijk, buig je toch gewoon je middelvinger naar beneden, zodat je ook het pijltje naar beneden indrukt?
(ik neem aan dat je je wijsvinger op links, je middelvinger op boven/beneden en je ringvinger op rechts hebt...
Dan kan je toeteren en de camera veranderen met je pink)
je ben mij vergetenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
HOMO!
Jongesn dit zijn de mensen van de " band of FOK!kers " clan die soms en masse de fok! server opzoeken voor een potje TM:
-Incolumis
-Raffie
-Di3ki3
-JK
-Henkus
-FJD
-Jedi
-Sickert
-Jumperjack
-kogelvoer
-Misterfox zit ook op de teamspeakserver maar is slechts " friend of BoF" vanwege zijn leeftijd.![]()
Wij zitten dan ook altijd op teamspeak en dit is gegarandeerd hilariteit ten top. Wel maken we soms gewoon een netwerkje aan via Hamachi als er een serie van die onmogelijke of lange banen komt op de server.
staat op de server.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef Gamer_V het volgende:
Omdat de ladderserver down is, ben ik maar even de track editor gaan gebruiken. Die goede ouwe stunts .... nuja, 2 uur bezig geweest met 1 track. Maar hij is geniaal, omdat ik het gemaakt heb he.:P Waar moet ik hem ook al weer heensturen?
http://rapidshare.de/file(...)e.Challenge.Gbx.html Feedback is gewenst, het tweaken was een rotwerkje.
Nuja, ladder gebroken of niet, ik ga weer racen op de fok! server.
Je mag op zich wel even aangeven dat je na de scheve looping door het gat moet, ipv erlangs. Gewoon even 'n bordje erboven hangen...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef Gamer_V het volgende:
Omdat de ladderserver down is, ben ik maar even de track editor gaan gebruiken. Die goede ouwe stunts .... nuja, 2 uur bezig geweest met 1 track. Maar hij is geniaal, omdat ik het gemaakt heb he.:P Waar moet ik hem ook al weer heensturen?
http://rapidshare.de/file(...)e.Challenge.Gbx.html Feedback is gewenst, het tweaken was een rotwerkje.
Nuja, ladder gebroken of niet, ik ga weer racen op de fok! server.
hij wil niet laden, bij mij...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Als je deze er ook even op wilt zetten:
Ja de TrackMania server zelf ligt er ook uit nu helemaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:28 schreef kree het volgende:
server is gecrashed, zal morgen kijken hoe ik het kan herstellen...
Gewoon even andere servers pakken werkt ook is mijn ervaringquote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik kom ook telkens maar ergens halverwege de lijst uit.. (Als ik al finish...sommigen zijn écht niet te doen
)
Ik was wel 1x 2e trouwens
vind hem niet zo, is weer zo'n baan die je alleen haalt als je de hele baan vol gas rijdtquote:Op maandag 13 februari 2006 04:21 schreef CittaR het volgende:
zelf maar even baantje gemaakt... tips zijn welkom, afkraken met reden mag ook (bijv als die te moeilijk is)
http://rapidshare.de/files/13151512/Stoned.Challenge.Gbx.html
Ik eindig in de fok server juist meestal hoger dan in andere serversquote:Op maandag 13 februari 2006 11:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gewoon even andere servers pakken werkt ook is mijn ervaring
Je custom track is pas zichtbaar als je hem gevalideerd hebt en de goud/zilver/brons tijden hebt ingesteld. Daarna even saven en je krijgt vervolgens via Solo > Browse Tracks óók je custom track te zien.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:36 schreef Klonk het volgende:
ff een noobvraagje, waar kan ik die custom tracks laten, kom er nu alleen maar via de editor en dan validate challenge.
Die zet ik altijd in de Downloaded mapquote:Op maandag 13 februari 2006 12:56 schreef Klonk het volgende:
en als ik tracks van anderen wil toevoegen ?
http://rapidshare.de/file(...)e.Challenge.Gbx.htmlquote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je mag op zich wel even aangeven dat je na de scheve looping door het gat moet, ipv erlangs. Gewoon even 'n bordje erboven hangen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |