Iedereen is bier halen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:06 schreef Quatertemper het volgende:
Rustig hier.
Daar kan je me 's nachts voor wakker makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:27 schreef Bizznitch het volgende:
Frietjes
Vanacht weer eens niet geslapen, veel te vroeg eruit.. veel te veel gedaan, nog niet alles af, moe.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:48 schreef Mr-Z het volgende:
maar het is bijna weekend![]()
Hoe kwam het?
lekker vroeg naar bed meid.. dat helptquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vanacht weer eens niet geslapen, veel te vroeg eruit.. veel te veel gedaan, nog niet alles af, moe.
J. en vroeg naar bed.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
lekker vroeg naar bed meid.. dat helpt(denk ik)
Er moet meer geneukt worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vanacht weer eens niet geslapen, veel te vroeg eruit.. veel te veel gedaan, nog niet alles af, moe.
Yeah right, like that's gonna happen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
lekker vroeg naar bed meid.. dat helpt(denk ik)
Helemaal mee eens.quote:
Daar heb je een punt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er moet meer geneukt worden.
(Als ik seksueel gefrustreerd over kom, dan kan dat kloppen. Dat bén ik ook. Dus de vraag of ik seksueel gefrustreerd ben, hoef je niet meer te stellen.
Gezeik altijd)
Natuurlijk "Ja"quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tof. Als ik nu "Neuken?" zeg, zeg jij dan ja of nee? Hypothetisch.
Ja, hodfr. Met mij en mijn goddelijke lichaam, natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk "Ja"
Maar de vraag is nog met wie..
Oh met jou?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, hodfr. Met mij en mijn goddelijke lichaam, natuurlijk.
Een trio dus.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, hodfr. Met mij en mijn goddelijke lichaam, natuurlijk.
quote:
Maakt niet uit, het is puur fysiek.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh met jou?
Maar ik ken jou heul niet..
Je had door dat ik me aanmelde als 3e persoon?quote:
Dan verwijs ik je graag door naar één van onze vrouwelijke BeFcollega's..quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is puur fysiek.
Het ging toch over Stofje, zijn goddelijke lichaam en Janetje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je had door dat ik me aanmelde als 3e persoon?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je had door dat ik me aanmelde als 3e persoon?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het ging over Stofje, zijn goddelijke lichaam en Janetje?![]()
Daar doelde ik ook op, maar ik dacht, misschien heeftJ. dat niet door en speel ik mezelf er zo ook nog bij.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het ging toch over Stofje, zijn goddelijke lichaam en Janetje?![]()
En jij doet graag een trio met een man en een vrouw?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, maar ik dacht, misschien heeftJ. dat niet door en speel ik mezelf er zo ook nog bij..
Als ik niks met de man hoef te doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En jij doet graag een trio met een man en een vrouw?
Ben je kaal?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Stofje het volgende:
Goddelijk lichaam is overigens realistisch. Ik lijk op Buddha.
Je wilt zo graag met Stofje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, maar ik dacht, misschien heeftJ. dat niet door en speel ik mezelf er zo ook nog bij..
Zeg, laat mij eens niet zo lachen jij! Ik ben aan het eten!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Stofje het volgende:
Veel succes, en anders is er altijd nog een 5e keer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:53 schreef mcDavid het volgende:
last chance to wish me luck, everybody!
chubbyquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Stofje het volgende:
Wat is er ex-BeFmodje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:26 schreef JDude het volgende:
Iedereen mag sterven. Ik incluis.
Ik ga het niet eens raden.quote:
je bent gedumpt? je frituur is stuk? de snackbar is dicht?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:26 schreef JDude het volgende:
Iedereen mag sterven. Ik incluis.
Pretty obvious, me thinks.quote:
Yesh.quote:
Niet voor mij.quote:
Had je er wat tegen?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:38 schreef JDude het volgende:
Vrouwen.
Ik zou ook verliefd op mezelf worden, als ik jou was.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:38 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me goed. Ik ben verliefd, denk ik. Op wie weet ik niet, misschien wel op mezelf.
Dus... je hebt niet? Wat is?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef Stofje het volgende:
Ik zou de hele dag met mezelf spelen, als ik een penis had.
Ja.quote:
Dan kun je ophoeren.quote:
Het zijn allemaal klootzakken en moeten dood!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:38 schreef JDude het volgende:
Vrouwen.
Ja jij vertelt nooit niet niks.quote:
Graag.quote:
Als het bij iedereen zo simpel ging.quote:
"Hoi, ik ben Stofje en als het donker is heb ik geen penis". Dat zou niet bepaald een openingszin zijn, waarmee ik zou scoren, hè?quote:
Ik zeg toch niet dat dat het eerste is wat je me moet vertellen? Maar, ik dacht, nou... Nu we elkaar zo goed kennen enzo, en dat ik mijn diepste geheimen aan jou verteld heb...quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Stofje en als het donker is heb ik geen penis". Dat zou niet bepaald een openingszin zijn, waarmee ik zou scoren, hè?
Doe ik toch ook niet? En zeg, what the fuck, iedereen op FOK weet het.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:50 schreef Chowi het volgende:
JE HAD BELOOFD NIETS DOOR TE VERTELLEN!!1
Nu wel, ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Doe ik toch ook niet? En zeg, what the fuck, iedereen op FOK weet het.
Ik wist het nog niet. Maar then again, ik weet bijna nooit wat hier.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Doe ik toch ook niet? En zeg, what the fuck, iedereen op FOK weet het.
Werd tijd!quote:
Mee eens... maar fok!ken op stage is toffer ofzoquote:
Want omdát?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... maar fok!ken op stage is toffer ofzo
Hup, ga halen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:13 schreef Quatertemper het volgende:
Boos, te weinig bier, wel nog een beetje glühwein, boos.
Want dan krijg je betaald en heb ik nix beters te doen omdat ik ook geen zin heb om te werken... mooie zinquote:
Hey LUL,quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:13 schreef Quatertemper het volgende:
Boos, te weinig bier, wel nog een beetje glühwein, boos.
Ja behalve dan dat "nix".quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Want dan krijg je betaald en heb ik nix beters te doen omdat ik ook geen zin heb om te werken... mooie zin
* Quatertemper iets mompelt over dichte winkels.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey LUL,
Ga eens halen ofzo.
Met vriendelijke groet,
Jackson Claxon.
Buren, vrienden van de straat, kroegen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:24 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
* Quatertemper iets mompelt over dichte winkels.
Nix is hippe taal .... en ik heb hipquote:
Albert Heijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:24 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Koopavond is hier op vrijdag.quote:
Albert Heijn is altijd tot min 9uur open lijkt mequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:29 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Koopavond is hier op vrijdag.
Zal wel lang over nagedacht zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:29 schreef DeLeider het volgende:
TT 14.gif
Ja, nou, echt wel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Zal wel lang over nagedacht zijn
Ben ik weer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef Chowi het volgende:
Ja, nou, echt wel.
Daarom zei ik et ookquote:
Wat heb je gedaan in de tussentijd?quote:
Het was sarcastisch.quote:
Je kan beter een seconde denken over een TT die iedereen snapt, dan een onzin TT verzinnen en daar een uur over doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn zelfmedelijden verdronken in sloten koffie.quote:
"We hebben een B, een I, een E en een R.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je kan beter een seconde denken over een TT die iedereen snapt, dan een onzin TT verzinnen en daar een uur over doen.
Dat magquote:
En nu ben je kéihyperactief?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn zelfmedelijden verdronken in sloten koffie.
Avondwinkels.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:24 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ah , gosh.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:29 schreef DeLeider het volgende:
TT 14.gif
Hey!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Hai!quote:
Volgens mij zou ik nog apathisch blijven zitten als het huis in de fik vloog.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:35 schreef Chowi het volgende:
En nu ben je kéihyperactief?
Ik durf te wedden van niet. We kunnen wel even kijken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik nog apathisch blijven zitten als het huis in de fik vloog.
Strax ben je nog meer ribben kwijtquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik durf te wedden van niet. We kunnen wel even kijken?
Avondwinkels heb je niet buiten de randstadquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Avondwinkels.
[..]
Ah , gosh..
[..]
Hey!.
Ik wil et hier ook wel doen... waar gaat et overquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:38 schreef Chowi het volgende:
Vertel eensch in details, trouwens, J. Over MSN ofzo.
Je bedoelde mij nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:38 schreef Chowi het volgende:
Spreek me even aan! Ik ben nogal wat mensen kwijt in mijn lijst geloof ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:38 schreef Chowi het volgende:
Sinds wanneer hoort Breda bij de Randstad?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:39 schreef DeLeider het volgende:
Avondwinkels heb je niet buiten de randstad![]()
![]()
Same here. Je staat er volgens mij niet meer in, ik voeg je wel opnieuw toe.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Spreek me even aan! Ik ben nogal wat mensen kwijt in mijn lijst geloof ik.
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort Breda bij de Randstad?
Ja, wat hij zegtquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel.
Echt niet? Wat een sukkels, die dingen zijn geniaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Avondwinkels heb je niet buiten de randstad![]()
![]()
tja tis niet dat we ze niet willen hier maar ze zijn er gewoon nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echt niet? Wat een sukkels, die dingen zijn geniaal.
In Tiel zit zelfs een AH die elke dag tot 8 of 9uur open isquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja tis niet dat we ze niet willen hier maar ze zijn er gewoon niet
Tja, da's het inferieure Oostenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef killswitch het volgende:
Looooooooooooooooooooooooooooooseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeers.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
das niet bijzonder, we hebben hier een appie die tot 10 open is, en dan nog de food factory tot 9 en de edah bij mij in de buurt tot 8quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef jackson het volgende:
[..]
In Tiel zit zelfs een AH die elke dag tot 8 of 9uur open is
Bijna alle supermarkten zijn hier tot 8 uur open, somigen zelfs tot 10 uur.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef jackson het volgende:
[..]
In Tiel zit zelfs een AH die elke dag tot 8 of 9uur open is
De Edah aan het spoor naar Duitsland toevallig?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:49 schreef killswitch het volgende:
en de edah bij mij in de buurt tot 8
Don't worry. Ik kom voorlopig niet in Enschede.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef killswitch het volgende:
zeg moet ik je persoonlijk op de trein schoppen tichting breda offe
niet dat ik weetquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef JDude het volgende:
[..]
De Edah aan het spoor naar Duitsland toevallig?
ow je bent al weer wegquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Don't worry. Ik kom voorlopig niet in Enschede.
Jep.quote:
Relaties -> klippen.quote:
Puike samenvatting.quote:
Ik heb geen zin om in details te treden, aangezien het niet mijn zaken zijn.quote:
Wat ben je nu van plan eigenlijk? Jezelf in de kroeg klemzuipen? Gelijk weer iemand anders zoeken? Gelijk iemand anders zoeken in een kroeg terwijl je jezelf klem zuipt?quote:
MSN?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in details te treden, aangezien het niet mijn zaken zijn.
Vroeger was et in Tiel ook tot 10quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
das niet bijzonder, we hebben hier een appie die tot 10 open is, en dan nog de food factory tot 9 en de edah bij mij in de buurt tot 8
Voorlopig, in ieder geval. 't Is nog niet helemáál uit. Maar goed.quote:
Precies.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
MSN?
al kan ik het dan net zo goed rechtstreeks vragen
Zie het positief, als het nog niet uit is, kan je nog neuken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Voorlopig, in ieder geval. 't Is nog niet helemáál uit. Maar goed.
ff op en neer van breda naar enschede om te neukenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zie het positief, als het nog niet uit is, kan je nog neuken.
Een heroine hoertje om de hoek is goedkoper inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
ff op en neer van breda naar enschede om te neuken
ff op en neer om ff op en neer te kunnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoe ironisch trouwens, dat je zegt 'ff op en neer'.
Hey, ik wip effe langs hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
ff op en neer om ff op en neer te kunnen
Ik moest zowaar even glimlachen.quote:
quote:
Altijd blijven lachenquote:
Nu moet je haar wel 50 euro geven he!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef mcDavid het volgende:
nou chowi, die 50 euro mag je houden
en ik ben bierproeven....
TOLD YOU!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef mcDavid het volgende:
Doe mij ook 50 E.quote:
Het ging om een weddenschap!quote:
Ach, hij is het toch al weg aan het drinken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
TOLD YOU!.
Nee, sorry. Kut voor je..
What was the bet?quote:
Of hij z'n toets zou halen. Hij schatte zelf in op een 9, J. zei dat hij een onvoldoende zou halen.quote:
J.?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of hij z'n toets zou halen. Hij schatte zelf in op een 9, J. zei dat hij een onvoldoende zou halen.
Sorry, typo. Ik bedoelde Ch.quote:
Jowi. Jead-Doll. Jilian.quote:
Oh, die.quote:
Joomphsquote:
Junkie.quote:
Trein had vertraging.quote:
Da's iig beter dan in de trein naar Oldenzaal stappen terwijl je naar Zutphen moet, zoals ik vanmiddag deed.quote:
En daarna teruggaan terwijl dat niet eens nodig was.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's iig beter dan in de trein naar Oldenzaal stappen terwijl je naar Zutphen moet, zoals ik vanmiddag deed.
eeuuhh je moiet naar breda toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's iig beter dan in de trein naar Oldenzaal stappen terwijl je naar Zutphen moet, zoals ik vanmiddag deed.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
eeuuhh je moiet naar breda toch?
waarom via zutphen dan
euhmmm... LOLquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef mcDavid het volgende:
hey god, hows lifequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:29 schreef rompompom het volgende:
*leven maakt.
Mijn ware identiteit, wat doe jequote:
Ja matigquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[me=Vikingsmeisje] heeft een bijna doodervaring [me]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef jackson het volgende:
Ja hoi.... zijn jullie ook zo geil vanavond ?!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje heeft een bijna doodervaring
*haaltquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:40 schreef m-kay het volgende:
jackson! BIER!
Goeie humor... niet mkay ?!quote:
Zaterdag! Hambo'tje pakken bij de McD?quote:
Enorm.quote:
Ja prima knaap... allemaal primaquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef m-kay het volgende:
[..]
Zaterdag! Hambo'tje pakken bij de McD?.
Hey.... jij hierquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef Chowi het volgende:
98ew65tg ue9gnc- uw04e87f-984t
NEGEER ME NIET
Dat krijg je zo naar het weekend toequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef m-kay het volgende:
Ik ben trouwens wel geil vanavond jackson.
Ik hier.quote:
Gaat dat meisje zonder vrienden ook nog naar TE? Dan zal ik d'r eens wat bier in stoppen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat krijg je zo naar het weekend toe
Goh buurman.... ik hier?quote:
Dat zeggen ze nou altijd tegen me.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Goh buurman.... ik hier?
Matig matig.... je hebt je koppie mee gelukkig
Dan zal het wel heh!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nou altijd tegen me.
Ja.quote:
immer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef jackson het volgende:
Ja hoi.... zijn jullie ook zo geil vanavond ?!
Niet huilen dame.... niet huilenquote:
Ja jij wel hè! Vuig knulletje!quote:
Puikend heer.... puikend!quote:
Ja, kijk, zo moet het dus níet hè.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet huilen dame.... niet huilen
Ach wat kan mij et ook.... jank maar!
Geil zijn is not done mensenquote:
Ja halloquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, kijk, zo moet het dus níet hè.
Hoi.quote:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:44 schreef m-kay het volgende:
[..]
Gaat dat meisje zonder vrienden ook nog naar TE? Dan zal ik d'r eens wat bier in stoppen.
Hadden wij laasts niet aan elkaars borsten gezeten ?!quote:
*roger that*quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef jackson het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Euhmmm... ik ga et meteen vragen
Antwoord kan nooit lang durenquote:
Nee, dat was ik niet. Dat was je moeder, en ik stond ernaast. Zó dronken was je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Hadden wij laasts niet aan elkaars borsten gezeten ?!
wie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn ware identiteit, wat doe je
Goed hoor, sigjatter! Superrembo loopt al zeker een half jaar met dezelfde, doch zeer grappige quote erin!
Ik wou al zeggen.... het waren een paar heerlijke tieten... die kunnen niet van jou zijn geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dat was ik niet. Dat was je moeder, en ik stond ernaast. Zó dronken was je.
Vraag maar aan KS.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen.... het waren een paar heerlijke tieten... die kunnen niet van jou zijn geweest![]()
je geilt dus op je moeder?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen.... het waren een paar heerlijke tieten... die kunnen niet van jou zijn geweest![]()
Jij niet dan?quote:
Ja doe maar tofquote:
KS.... waren ze lekker ?!quote:
Checkquote:
Nee, ik niet.quote:
al het bovenstaande en meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:53 schreef jackson het volgende:
[..]
KS.... waren ze lekker ?!
Gevoelt alleen gezien... geroken? gelikt ?!
Wat een saai leven.quote:
Mijn avond kan niet meer stuk! Gaat ze die avond ook lachen of niet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef jackson het volgende:
Mkay.... die 5 DJ's dame gaat ook.....![]()
![]()
Goed werk jongeman! Goed werkquote:
Heul niet!quote:
Misschien als je een kunstje doet ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mijn avond kan niet meer stuk! Gaat ze die avond ook lachen of niet?
Mja, ik laat mn piratenpak dit jaar thuis.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien als je een kunstje doet ofzo
Waarom men ?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mja, ik laat mn piratenpak dit jaar thuis..
Dus ik kan d'r niet 'aan de haak slaan'.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mja, ik laat mn piratenpak dit jaar thuis..
GODver wat matig.... ik vind em leukquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef m-kay het volgende:
[..]
Dus ik kan d'r niet 'aan de haak slaan'.
Mwhehehe..
Zal ik dan toch maar in mn piratenpak gaan en dat vervolgens tegen haar zeggen. Beste openingszin ooit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
GODver wat matig.... ik vind em leuk
heeeel erg matigquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef m-kay het volgende:
[..]
Dus ik kan d'r niet 'aan de haak slaan'.
Mwhehehe..
Jah moet je doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef m-kay het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar in mn piratenpak gaan en dat vervolgens tegen haar zeggen. Beste openingszin ooit.
alleen een vishengel mee nemen kan ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef m-kay het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar in mn piratenpak gaan en dat vervolgens tegen haar zeggen. Beste openingszin ooit.
Toch maar niet, piratenpakken zijn zoooo Madhouse Stage.quote:
Jah toen ze mijn piemel zagquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef m-kay het volgende:
[..]
Toch maar niet, piratenpakken zijn zoooo Madhouse Stage.
Trouwens, heb je d'r ooit wel eens op een lach betrapt?.
Die haak ff door d'r lip heen rammen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
alleen een vishengel mee nemen kan ook
Ik heb hier nog een mooie bijpassende quote van jou liggen.quote:
Ik weet et......quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een mooie bijpassende quote van jou liggen.
Lipquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef m-kay het volgende:
[..]
Die haak ff door d'r lip heen rammen.
Zal ik em maar even met 'de rest' delen dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet et......
Die is erg matig ook
Dat moet je helemaal zelf weten jongen.... ik wil je na mijn welkom dan wel zien lopen op TEquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef m-kay het volgende:
[..]
Zal ik em maar even met 'de rest' delen dan?
Dan maar niet, krijg eerst nog bier van je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal zelf weten jongen.... ik wil je na mijn welkom dan wel zien lopen op TE
Bier ?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef m-kay het volgende:
[..]
Dan maar niet, krijg eerst nog bier van je.
Iets met een invite, een leuke dame en geile bende ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Bier ?!
Vertel?!
Ik kan me geen rondje van jou herinneren ?!
Zegt me nix..... maar omdat je die quote niet post... zullen we even kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef m-kay het volgende:
[..]
Iets met een invite, een leuke dame en geile bende ofzo?
Zorg maar dat ze gemakkelijke kleding aandoet, anders is het zo'n gedoe.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef jackson het volgende:
Mkay... moet ik nog zeggen tegen die 5dj's dame dat jij sex met d'r wil ?!
jaquote:
Piet Piraat!quote:
Ik zeg het rustig hoor .... maar dat kan dus ?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Zorg maar dat ze gemakkelijke kleding aandoet, anders is het zo'n gedoe.
Gemakkelijke kleding om te dansen natuurlijk, duh.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zeg het rustig hoor .... maar dat kan dus ?!
Ik heb haar ff een linkje gestuurd....quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef m-kay het volgende:
[..]
Gemakkelijke kleding om te dansen natuurlijk, duh..
Ze kan me trouwens herkennen aan m'n propellorpet.
Uh?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef jackson het volgende:
naar je PF ding!
partyflock ?!quote:
Ja, ik loop me de tyfus te F5-en, ouwe rukker.quote:
Ja rusitg .... knalpijp!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:14 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ja, ik loop me de tyfus te F5-en, ouwe rukker.
*pakt er een biertje bij*quote:
Verstandig... want dit kan nog wel ff duren.quote:
Ha, alsof ik op school zit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Verstandig... want dit kan nog wel ff duren.
Morgen school ?!
Lullig men!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ha, alsof ik op school zit.
En nee, ik heb al weekend.
En ja, het bier is verdomme op.
Goed geregeld ouwe!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Lullig men!
Gewoon al weekend... ik heb morgen vrij van stage maar moet nog wat ander werk doen. Ideaal... anders had ik het op zaterdag moeten doen
Het door de vingers ziet, voor deze ene keer...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik heb hem zelf van internet afgeplukt dus
Ja... anders ben ik strax kapot om 5uurquote:
hoe barmhartig van jequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het door de vingers ziet, voor deze ene keer...
Nee, wel een opblaaskrokodil.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*het even allemaal gehad heeft...
iemand een roeibootje voor me??
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Nee, wel een opblaaskrokodil.
Join the gang.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*het even allemaal gehad heeft...
Jij hebt niet geneukt??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef JDude het volgende:
Hoererende kutavond/-dag/-week.
Eh, nee. En de kans daarop is voorlopig ook verkeken volgens mij.quote:
Het is uit??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Eh, nee. En de kans daarop is voorlopig ook verkeken volgens mij.
Zo goed als.quote:
nee, groenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Paars??? Die kleurt niet bij mijn haar!
Ja gast, slaap lekker, toch.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:58 schreef JDude het volgende:
Welterusten ende zo!
Het is je bekend dat html niet werkt in sigs tenzij je hogerop zit?quote:
ik had nix geboden!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu moet je haar wel 50 euro geven he!
Veel plezier..
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Paars??? Die kleurt niet bij mijn haar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |