Iedereen is bier halen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:06 schreef Quatertemper het volgende:
Rustig hier.
Daar kan je me 's nachts voor wakker makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:27 schreef Bizznitch het volgende:
Frietjes
Vanacht weer eens niet geslapen, veel te vroeg eruit.. veel te veel gedaan, nog niet alles af, moe.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:48 schreef Mr-Z het volgende:
maar het is bijna weekend![]()
Hoe kwam het?
lekker vroeg naar bed meid.. dat helptquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vanacht weer eens niet geslapen, veel te vroeg eruit.. veel te veel gedaan, nog niet alles af, moe.
J. en vroeg naar bed.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
lekker vroeg naar bed meid.. dat helpt(denk ik)
Er moet meer geneukt worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vanacht weer eens niet geslapen, veel te vroeg eruit.. veel te veel gedaan, nog niet alles af, moe.
Yeah right, like that's gonna happen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
lekker vroeg naar bed meid.. dat helpt(denk ik)
Helemaal mee eens.quote:
Daar heb je een punt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er moet meer geneukt worden.
(Als ik seksueel gefrustreerd over kom, dan kan dat kloppen. Dat bén ik ook. Dus de vraag of ik seksueel gefrustreerd ben, hoef je niet meer te stellen.
Gezeik altijd)
Natuurlijk "Ja"quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tof. Als ik nu "Neuken?" zeg, zeg jij dan ja of nee? Hypothetisch.
Ja, hodfr. Met mij en mijn goddelijke lichaam, natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk "Ja"
Maar de vraag is nog met wie..
Oh met jou?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, hodfr. Met mij en mijn goddelijke lichaam, natuurlijk.
Een trio dus.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, hodfr. Met mij en mijn goddelijke lichaam, natuurlijk.
quote:
Maakt niet uit, het is puur fysiek.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh met jou?
Maar ik ken jou heul niet..
Je had door dat ik me aanmelde als 3e persoon?quote:
Dan verwijs ik je graag door naar één van onze vrouwelijke BeFcollega's..quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is puur fysiek.
Het ging toch over Stofje, zijn goddelijke lichaam en Janetje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je had door dat ik me aanmelde als 3e persoon?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je had door dat ik me aanmelde als 3e persoon?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het ging over Stofje, zijn goddelijke lichaam en Janetje?![]()
Daar doelde ik ook op, maar ik dacht, misschien heeftJ. dat niet door en speel ik mezelf er zo ook nog bij.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het ging toch over Stofje, zijn goddelijke lichaam en Janetje?![]()
En jij doet graag een trio met een man en een vrouw?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, maar ik dacht, misschien heeftJ. dat niet door en speel ik mezelf er zo ook nog bij..
Als ik niks met de man hoef te doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En jij doet graag een trio met een man en een vrouw?
Ben je kaal?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Stofje het volgende:
Goddelijk lichaam is overigens realistisch. Ik lijk op Buddha.
Je wilt zo graag met Stofje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, maar ik dacht, misschien heeftJ. dat niet door en speel ik mezelf er zo ook nog bij..
Zeg, laat mij eens niet zo lachen jij! Ik ben aan het eten!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Stofje het volgende:
Veel succes, en anders is er altijd nog een 5e keer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:53 schreef mcDavid het volgende:
last chance to wish me luck, everybody!
chubbyquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Stofje het volgende:
Wat is er ex-BeFmodje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:26 schreef JDude het volgende:
Iedereen mag sterven. Ik incluis.
Ik ga het niet eens raden.quote:
je bent gedumpt? je frituur is stuk? de snackbar is dicht?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:26 schreef JDude het volgende:
Iedereen mag sterven. Ik incluis.
Pretty obvious, me thinks.quote:
Yesh.quote:
Niet voor mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |