Dat klopt maar ík reed niet in de bebouwde kom. De auto van links kwam uit de bebouwde kom en op de weg waar ik reed zat je net 5meter buiten de bebouwde kom.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef Tube het volgende:
jah balen man (je mag ook maar 30 in bebouwde kom) nee deed ik zelf ook nooit hoor.
Kut auto's die zien je nooit
Ehm... ja kilometer teller enzo is stuk, en lampkap+kap is stuk en voorvork is krom. Verder nog niet echt goed naar gekeken. Het ging om een mooie Honda MTX-SH die ik net 2 maanden heb!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:18 schreef pro2call het volgende:
beterschap en veel schade aan de brommer?
Ik reed NIET binnen de bebouwde kom!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:19 schreef Herr_Munk het volgende:
wist jij dat je maar 30km/u mag op een fietspad binnen de bebouwde kom? Had je een hoop pijn gescheeld lijkt mij...
Die van mij rijdt ongeveer 60 en ik rijdt altijd met helm. Ik vindt 60km/h een vrij christelijke snelheid.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:19 schreef c0nd0r het volgende:
Kut auto's zien je best en kzal niet zeggen eigen schuld het is kut maar al die opgevoerde klote dingen zijn ook geen pretje op de weg, zonder helm, zonder zich aan de regels te houden
- edit -
Verrek mn avatar doet het weer m'n domein is weer online![]()
schade verhalen op de automobilist neem ik aan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:19 schreef Valid het volgende:
[..]
Ehm... ja kilometer teller enzo is stuk, en lampkap+kap is stuk en voorvork is krom. Verder nog niet echt goed naar gekeken. Het ging om een mooie Honda MTX-SH die ik net 2 maanden heb!![]()
Als het buiten de bebouwde kom is moet dat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Wriker het volgende:
Mag je überhaupt wel met je brommer op het fietspad?
Buiten de bebouwde kom wel ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Wriker het volgende:
Mag je überhaupt wel met je brommer op het fietspad? Op een fietspad verwacht je niet echt een voertuig dat 50 km/u rijdt.....
Terwijl die brommer zelf te hard reedquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
schade verhalen op de automobilist neem ik aan?
Is ook niet op jou persoonlijk weet natuurlijk niet hoe jij rijd, maar meeste van die gastenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Die van mij rijdt ongeveer 60 en ik rijdt altijd met helm. Ik vindt 60km/h een vrij christelijke snelheid.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Die van mij rijdt ongeveer 60 en ik rijdt altijd met helm. Ik vindt 60km/h een vrij christelijke snelheid.
Ja uiteraard de verzekering en alle romslomp zijn m'n ouders aan het regelen. Als je de verzekering in schakelt moet je je brommer dan laten maken bij een erkende brommerboer/fietsenmaker? Ik doe het namelijk liever zelf en als ik het bij een fietsenmaker laat reparen (nieuwe cockpit+kappen+voorvork+nog wat dingen) dan kom ik echt ver boven het aankopbedrag uit. Wordt hij dan financieel total los verklaard zodat ik alle kosten die ik er in heb zitten terug krijg of hoe werkt het precies?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
schade verhalen op de automobilist neem ik aan?
Het gaat er helemaal niet om wat JIJ vindt. Als jij je gewoon aan de regels houdt had je netjes 45 max. gereden en bestond er nog een grote kans dat je op tidj geremd had. Waardoor je dus zelf ook medeschuldig bent.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik denk wel meer. Als ik hem daar laat repareren zullen ze er vast geen 2ehands onderdelen opzetten en orgineel honda is echt onbetaalbaar. Een nieuwe cockpit (kilometerteller+toerenteller) bijvoorbeeld kost al 180 euro.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef Dulk het volgende:
owwwwhhh zonde man, heb zelf ook nog eeen mtx-sh ergens staan in de schuur, niet dat ik er nog veel op rijd, maar tis wel een mooie machine, ik zal lekker bij je lokale brommerboer een dealtje sluiten dat je voor 500 euro schade hebt ofzo
maakt niet uit, die auto moet hem voor laten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Terwijl die brommer zelf te hard reed.
Jammer genoeg, en mee eens!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om wat JIJ vindt. Als jij je gewoon aan de regels houdt had je netjes 45 max. gereden en bestond er nog een grote kans dat je op tidj geremd had. Waardoor je dus zelf ook medeschuldig bent.
Niet dat het verder boeit, want volgens de wet is die auto sowieso aansprakelijk
en vergeet je helm niet. Als die beschadigd is kan je hem ook weggooien volgens mij.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:29 schreef Roolio het volgende:
Omdat het niet jouw schuld is kan je trouwens wel geld enzo krijgen he. Schade voor je brommer (laten bepalen door je brommerdealer hoeveel het kost om de brommer weer 100% in orde te laten worden.), schade aan je kleren enzo kun je allemaal geld voor krijgen en omdat je gewond bent geraakt kun je daar ook nog geld voor vragen. Laat dit je rechtsbijstand doen. (als je rechtsbijstandverzekering hebt)
Het is zeker waar dat ik voorzichtiger ga rijden door dit voorval, maar denk je nou echt dat die automobilist het verschil merkt tussen 50km/h en 40/45?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef BullitChick het volgende:
Ik heb sindskort mijn rijbewijs en ik heb ook brommer gereden. Jij mag ook buiten de bebouwde kom niet 50 km/uur rijden dus ik ben van mening dat het deels je eigen schuld is. Als jij besluit je niet aan de verkeersregels te houden dan moet je ook weten dat je zelf extra op moet letten, want je doet nu eenmaal iets verkeerd. Een automobilist verwacht vaak ook niet dat een 'klein object' als een brommer met zo'n snelheid komt aangereden (dit verwacht men wel bij auto's = groter) dus word je als bromfietser makkelijker over het hoofd gezien.
Feit blijft natuurlijk, te lezen aan je verhaal, dat de automobilist fout zat, maar misschien is het een idee om in het vervolg zelf beter op te letten als je een verkeersovertreding begaat; je maakt de situatie zelf gevaarlijker namelijk.
Jup spanning erafquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
en vergeet je helm niet. Als die beschadigd is kan je hem ook weggooien volgens mij.
Ja de schadeexpert komt wel langs hoor, bij je brommerdealer als je hem daar laat maken. Maar als je ALLES laat maken met origineel honda loopt het toch aardig in de papieren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:29 schreef Againzender het volgende:
Is er overigens een kans dat de verzekering jouw brommer wilt zien om te kijken of je er niet aan hebt zitten klooien? Ik kan mij voorstellen dat de verzekeraar van de tegenpartij namelijk geen zin heeft te dokken voor een opgevoerde brommer en moeilijk gaat doen.
De scheuren in mijn broek+lichamelijk kosten+helm worden uiteraard allemaal vergoed. Ik ben alleen benieuwd hoe het met de brommer zelf gaat. Laten repareren is duurder dan de aankoopprijs. Na de aankoopprijs heb ik nog wel ongeveer 200 euro in de brommer geinvesteerd dus als ze het aankoopbedrag uitkere heb ik alsnog vrij veel financiele schade!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
en vergeet je helm niet. Als die beschadigd is kan je hem ook weggooien volgens mij.
Tenzij je echt 75+ reed ofzo, blijft die automobilist gewoon aansprakelijk. En dat hij er ook niet veel aan kon doen, pech voor hem. Als automobilist ben je nou eenmaal altijd aansprakelijk bij aanrijding met bromfietser/fietser/voetganger. Bovendien leer je bij je rijles wel hoe je onoverzichtelijke situaties op moet lossen hoor. En de beste man is waarschijnlijk toch verzekerd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef Valid het volgende:
[..]
Het is zeker waar dat ik voorzichtiger ga rijden door dit voorval, maar denk je nou echt dat die automobilist het verschil merkt tussen 50km/h en 40/45?
Als die auto ongeveer een 15 meter voor mij de weg op rijdt en dan stil gaat staan op het fietspad is het gewoon niet te ontwijken.
Let wel: ik geef de automobilist niet de schuld want hij kwam ook niet uit die buurt en het schijnt een vrij onoverzichtelijke situatie te zijn. Het is gewoon balen.
Het gebeurt maar zelde dat een verzekeringsmaatschappij de moeite neemt om de brommer te komen controleren. Dat is denk ik net zo duur als dat ze gewoon vergoeden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ja de schadeexpert komt wel langs hoor, bij je brommerdealer als je hem daar laat maken. Maar als je ALLES laat maken met origineel honda loopt het toch aardig in de papieren.
Ik zeg ook niet dat zijn verzekering de schade niet hoeft te dekken, dat gaat namelijk echt wel gebeuren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef Roolio het volgende:
[..]
Tenzij je echt 75+ reed ofzo, blijft die automobilist gewoon aansprakelijk. En dat hij er ook niet veel aan kon doen, pech voor hem. Als automobilist ben je nou eenmaal altijd aansprakelijk bij aanrijding met bromfietser/fietser/voetganger. Bovendien leer je bij je rijles wel hoe je onoverzichtelijke situaties op moet lossen hoor. En de beste man is waarschijnlijk toch verzekerd.
Hebben ze bij mij wel gedaan toen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:34 schreef Valid het volgende:
[..]
Het gebeurt maar zelde dat een verzekeringsmaatschappij de moeite neemt om de brommer te komen controleren. Dat is denk ik net zo duur als dat ze gewoon vergoeden.
je krijgt nu wel lekkel veel geld hequote:Op donderdag 9 februari 2006 14:15 schreef Valid het volgende:
Gister reed ik op de brommer naar school. Op een gegeven moment reed ik door een dorpje (Bant) en daar kwam een auto uit de bebouwde kom van links. Verder stonden er borden en haaientanden dus het was wel duidelijk dat ik voorrang had. Maargoed die jongen ziet mij dus niet en rijdt zo het fietspad op. Ik denk van wtf dus ik rem af zodat ik er achter lans kan... maar nee hoor die auto stopt midden op het fietspad dus ik rijd er met 50km/h tegen aan. Gelukkig heb ik niet zo heel veel. Ik ben wel met ambulance naar ziekenhuis geweest en daar wat hechtingen in mijn lip en m'n enkel is zwaar keksneusd.
Vandaag doet alles zeer en kan ik vrijwel niet lopen want m'n knieën verzetten zich ook nogal.
Al met al ben ik blij dat ik niet dood ben of verlamd ofzo want dat had natuurlijk net zo goed kunnen gebeuren maar het is wel balen!
haha woon je in de buurt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Oeh! Groot nieuws voor Bant! Een brommer rijdt tegen een auto aan! En dan ook nog zo'n .. hoe heet dat ding? auto met laadbak waar gewonde mensen in geschoven worden en flitslampen bovenop! Dat gaat als een lopend vuurtje door de NO polder
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:42 schreef Parzival het volgende:
-knip-
En als je op een brommert/scooter rijdt.. moet je ook 1000000x uitkijken..
En dit geldt ook als de stilstaande auto in kwestie op het fietspad staat?quote:Afijn.. stel dat de auto al stilstond voor (+-15 meter) dan NOG ben jij de lul.. want de auto stond stil.. ( dat moet hij natuurlijk wel kunnen aantonen) en tegen een stilstaande auto aanrijden is je eigen schuld..
Dat zou lekker zijn, flink remmen zodat er ander verkeer tegen je aanrijdt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:42 schreef Parzival het volgende:
Afijn.. stel dat de auto al stilstond voor (+-15 meter) dan NOG ben jij de lul.. want de auto stond stil.. ( dat moet hij natuurlijk wel kunnen aantonen) en tegen een stilstaande auto aanrijden is je eigen schuld..
haha iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn, flink remmen zodat er ander verkeer tegen je aanrijdt.
Daar kan je dan bijna je beroep van maken.
daarom staat er ook +- 15 meter.. je moet wel echt stilstaan voor een paar seconden...quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn, flink remmen zodat er ander verkeer tegen je aanrijdt.
Daar kan je dan bijna je beroep van maken.
Nee, thank god..quote:
Ook als er geen (zichtbare) schade is aan je helm altijd een nieuwe halen na een ongeval ....quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dan mogen die eikels wat mij betreft meteen hun rijbewijs in leveren , zien ze mijn motor zeker ook niet want die is ook klein volgens jouw redenering ....quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef BullitChick het volgende:
Een automobilist verwacht vaak ook niet dat een 'klein object' als een brommer met zo'n snelheid komt aangereden (dit verwacht men wel bij auto's = groter) dus word je als bromfietser makkelijker over het hoofd gezien.
Pff ja hoor komt hij zich er ook nog mee bemoeien auto's zijn slecht totdat jij de leeftijd hebt bereikt dat je er in 1 mag rijden dan moet je zon lelijk gepimpte auto hebben die bij je bontjas pastquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Zie je gek dat die gare auto's altijd de brommers plagen
Dan mag je 40...quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:20 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik reed NIET binnen de bebouwde kom!
Ik geloofde je verhaal, tot de laatste alinea. Wat een bullshit gozerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik krijg gelijk een flashback bij het lezen van dit topic.
Ik heb hetzelfde gehad, ik reed met de scooter net buiten de bebouwde kom, op een voorrangsweg, steekt er een auto zonder te kijken het fietspad over, remmen kon ik niet meer (afstand was te kort), uit wijken kon ook niet (links en rechts bomen en diepe greppels), en de auto ziet mij opeens en remt, midden op het fietspad! En echt op het laatste nippertje besloot de bestuurder gas te geven, en ik zoefde net langs zijn achterbumper.
Ik heb echt mega veel geluk gehad, ik reed namelijk 85..![]()
![]()
Ik ben een keer met een andere scooter bij een maatje (toeval) achterop zijn auto geknald, hij had besloten om zijn auto midden op een provinciale weg te parkeren (geeneens aan de kant ofzo) omdat er een kennis aan het vissen was in een nabijgelegen slootje.
Hij had geen knipperlichten aan, en de zon scheen recht in m'n gezicht, BAM met 120 km/u zijn kofferbak in.Scooter total loss, zijn auto total loss, en ik had helemaal geen schammetje oid, ik stapte gewoon van mijn scooter af.
![]()
Waarom ik je niet geloof? Ik heb ooit een filmpje gezien op scooter-freaks.nl over de politie die een test deed met een in beslag genomen scooter. Ze lieten dat ding met 50 (!!!) km/u inrijden op een muur, heel de voorkant naar de klote en de achterkant was ook totaal ontwricht. Daarom kan ik niet geloven dat jij met een scooter (met 120 km/u!) een ongeluk kan overleven terwijl je op de achterkant van een auto rijd. Onmogelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waarom zal ik liegen? Ik kwam met 120 een tunnel uit, reed een bocht in, kreeg de zon in mijn gezicht, zie die auto wel vaag in de verte, maar je verwacht niet dat er iemand geparkeerd staat op zo'n weg, die auto komt op een gegeven moment wel heel erg dichtbij, bleek dus dat hij stil stond!
Door de snelheid kon ik geeneens meer bijsturen. (zwiep aan je stuur geven is niet aan te bevelen met die snelheid)
Mijn scooter zat in de achterkant van zijn auto geparkeerd, ik had een helm op en ben daarmee tegen zijn achterruit geklapt die daardoor aan gruzelementen lag, ook lag zijn bumper er af en door de klap was een zijruit gesprongen.
Het enige wat ik had was een scheurtje in mijn broek, er zat zelfs geen kras of deuk op mijn helm!
De voorkant van de scooter was niet veel meer van over...
Ik was me wel de tering geschokken, dat wel, ik moest ff bijkomen van de klap, werd wel misselijk enzo, maar dat was na een peuk weer over.
En het lullige is, ik was een half jaar daarvoor met 30 km/u onderuit gegaan in een pak natte bladeren, waarbij mijn voet werd gegrepen door de scooter, en deze voet dubbel sloeg, waar ik nu 6 jaar later nogsteeds last van heb.
Zo zijn er voorbeelden van mensen die een val van de 6e verdieping van een flat overleven, en ook van mensen die hun nek breken wanneer ze struikelen over een scheve stoeptegel.
Goed, dan klap je nog met 90 km/u op die auto, afhankelijk of hij op de handrem stond zal hij niet al te ver naar voren zijn verplaatst. De achterkant van de auto absorbeerde een deel van de klap, maar lang niet alles. Daarnaast zeg je dat je door de achterruit vloog, dan zouden je armen het verbrijzelde glas moeten hebben geraakt en minstens een paar snijwonden hebben aangericht.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zweer je dat ik niet lieg!
En een auto veert ook wat meer mee dan een massieve muur.
Het was trouwens niet 120 km/u op een autoteller, maar op de teller van een Yamaha Slider, met een oud type vertikaal Minarelli blok. (zonder halve/dichtgegoten poorten)
Hou maar op hij is eigenwijs ik geloof je wel...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Man, ik lieg nooit! En ik haat verzonnen verhalen!
Maar dit is echt gebeurt, je bent gewoon een eigenwijs ventje.
En ik vloog niet DOOR de ruit, maar met mijn helm TEGEN de ruit, de ruit is daarbij niet heel gebleven.
Op stuurhoogte heb ik niks geraakt, het was geen bus maar een auto!
Naïef persoonquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:14 schreef Valid het volgende:
[..]
Hou maar op hij is eigenwijs ik geloof je wel...![]()
Welkom in 2006! Hoewel ik het wel een beetje een breezah woord vindtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Matties? Dat woord bestond 6 jaar geleden nog niet.
Dat mag je helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef t0y het volgende:
[..]
Naïef persoon![]()
Dat zijn matties nou zo'n kutverhaal geloven, ik niet![]()
Mensen die op racefietsen rijdenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:08 schreef schaapie2000 het volgende:
Verhaal komt me zeer bekend voor heb het zelfde gehad op race fiets. Reed voluit en automobilist had niet zo goed door.
Maar goed fiets total loss (dag waarde 100 euro maar nog zeer goeie fiets) ergste van alles was dat automobilist mij ook nog schuld wou geven.
Maar goed bleek toch al gauw dat ik niet schuldig was. Zat ik nog steeds dat ik maar 100 euro voor de fiets terug kreeg heb dat alleen opgelost door smartegeld en emotionele waarde van de fiets te claiemen. Verzekeraars zi jn er vrij bang voor smartegeld claims (ik had litteken op me neus) die kunnen zo oploppen tot enkele duizende euro's en zijn daarom vaak bereid een claim van bijvoorbeeld 900 euro zonder tussenkomst van gerechtshof toe te kennen. En daar kan je dan weer leuke nieuwe brommer van kopen.
Ik vind het best knap hoe jij kan blijven zitten met een snelheid van 33 m/s en opeens stilstaat. Dan krijg je een behoorlijke klap te verdurenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Man, ik lieg nooit! En ik haat verzonnen verhalen!
Maar dit is echt gebeurt, je bent gewoon een eigenwijs ventje.
En ik vloog niet DOOR de ruit, maar met mijn helm TEGEN de ruit, de ruit is daarbij niet heel gebleven.
Op stuurhoogte heb ik niks geraakt, het was geen bus maar een auto!
je mag niet zomaar op het fietspad stil staanquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:42 schreef Parzival het volgende:
Afijn.. stel dat de auto al stilstond voor (+-15 meter) dan NOG ben jij de lul.. want de auto stond stil.. ( dat moet hij natuurlijk wel kunnen aantonen) en tegen een stilstaande auto aanrijden is je eigen schuld..
watnou mag je niet 50? Ok ok je mag 45quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef BullitChick het volgende:
Ik heb sindskort mijn rijbewijs en ik heb ook brommer gereden. Jij mag ook buiten de bebouwde kom niet 50 km/uur rijden dus ik ben van mening dat het deels je eigen schuld is. Als jij besluit je niet aan de verkeersregels te houden dan moet je ook weten dat je zelf extra op moet letten, want je doet nu eenmaal iets verkeerd. Een automobilist verwacht vaak ook niet dat een 'klein object' als een brommer met zo'n snelheid komt aangereden (dit verwacht men wel bij auto's = groter) dus word je als bromfietser makkelijker over het hoofd gezien.
Feit blijft natuurlijk, te lezen aan je verhaal, dat de automobilist fout zat, maar misschien is het een idee om in het vervolg zelf beter op te letten als je een verkeersovertreding begaat; je maakt de situatie zelf gevaarlijker namelijk.
dat mag de politie niet eens zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:46 schreef Valid het volgende:
Het is niet meer de vraag wie aansprakelijk is want het is door de politie al meteen bevestigd dat het de shuld van die man in de auto is.
Als we gaan mierenneuken, die teller geeft altijd te hoog aan dus als hij op de teller 50 reed reed ie minder dan 45quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:58 schreef Asics het volgende:
doet er niet toe je mag maar 45 klaar
ken jij alle tellers?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als we gaan mierenneuken, die teller geeft altijd te hoog aan dus als hij op de teller 50 reed reed ie minder dan 45![]()
![]()
De politie heeft 'onderzoek' gedaan zeggen ze en ze zij tot de conclusie gekomen dat het heel duidelijk is dat ik voorang had. Daarbij is ook gezegd dat de schuld bij de andere partij ligt maar dat was ook gewoon zo klaar als een klontje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
dat mag de politie niet eens zeggen![]()
is iets wat de verzekeringsmaatschappijen onderling uitmaken.
het kan klaar als een klontje zijn... toch is het zo dat zij er niks over mogen zeggen. de conclusie wordt nog steeds door de verzekeringsmaarschappijen getrokken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:08 schreef Valid het volgende:
[..]
De politie heeft 'onderzoek' gedaan zeggen ze en ze zij tot de conclusie gekomen dat het heel duidelijk is dat ik voorang had. Daarbij is ook gezegd dat de schuld bij de andere partij ligt maar dat was ook gewoon zo klaar als een klontje.
-ik kwam van rechts
-hij kwam uit de bebouwde kom
-borden
-haaiendtanden
[moraalridder-mode]quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:20 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik reed NIET binnen de bebouwde kom!
Gekukkig dat je niet met je achterhoofd tegen de grond geslagen bent.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:15 schreef Valid het volgende:
Gister reed ik op de brommer naar school. Op een gegeven moment reed ik door een dorpje (Bant) en daar kwam een auto uit de bebouwde kom van links. Verder stonden er borden en haaientanden dus het was wel duidelijk dat ik voorrang had. Maargoed die jongen ziet mij dus niet en rijdt zo het fietspad op. Ik denk van wtf dus ik rem af zodat ik er achter lans kan... maar nee hoor die auto stopt midden op het fietspad dus ik rijd er met 50km/h tegen aan. Gelukkig heb ik niet zo heel veel. Ik ben wel met ambulance naar ziekenhuis geweest en daar wat hechtingen in mijn lip en m'n enkel is zwaar keksneusd.
Vandaag doet alles zeer en kan ik vrijwel niet lopen want m'n knieën verzetten zich ook nogal.
Al met al ben ik blij dat ik niet dood ben of verlamd ofzo want dat had natuurlijk net zo goed kunnen gebeuren maar het is wel balen!
ik wel, wat jij vergeet is dat je niet met veiliheidsgordels vastgestrikt op een scooter zit, maar er vanaf vliegt, zelf ooit een bromfietser in mijn flank gekregen , die reed 88kmpu , scooter total, auto enkel nieuwe motorkap, zijscherm en voorbumper nodig.. die gast kwam toen aanrennen of ik wel oke was van de schrik..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:59 schreef t0y het volgende:
[..]
Goed, dan klap je nog met 90 km/u op die auto, afhankelijk of hij op de handrem stond zal hij niet al te ver naar voren zijn verplaatst. De achterkant van de auto absorbeerde een deel van de klap, maar lang niet alles. Daarnaast zeg je dat je door de achterruit vloog, dan zouden je armen het verbrijzelde glas moeten hebben geraakt en minstens een paar snijwonden hebben aangericht.
Ik geloof er geen fuck van en doe alsjeblieft geen moeite mij te overtuigen.
Alle tellers worden wild en kunnen nooit juiste snelheden aangeven.. vooral die van scooters, aprilia en bennelli kunnen er een potje van maken.. met de digitale is hier al veel minder last van.quote:
yamaha is ook kutquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Alle tellers worden wild en kunnen nooit juiste snelheden aangeven.. vooral die van scooters, aprilia en bennelli kunnen er een potje van maken.. met de digitale is hier al veel minder last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |