quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Goed topic natuurlijk, ik dacht al: waar blijft het?
Weggestuurd bij Ajax, maar dat was onder Blind en die ziet het niet zo. Kan bij Groningen een sensatie worden. Maakt er minstens 30 volgend seizoen denk ik.
Wim was verbaasd toen hij er destijds uit kwam...quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef rubbereend het volgende:
Wim stond trots te kijken toen hij erin kwam
Hangt er gewoon vanaf welke van de scharrels het eerste zwanger raakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is die vrouw van Kieft dus een neger? Dacht altijd dat de vader de kleur bepaalde....
Hopen dat hij wedstrijden van ADO gaat becommentarieren, lekker rustigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:
God, nu komt die kwal van een vader natuurlijk ook in't Zuiderpark
Zuiderpark?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:
God, nu komt die kwal van een vader natuurlijk ook in't Zuiderpark
Volgens mij is DG echt fan. Hij heeft het in ieder geval nog regelmatig over hemquote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef methodmich het volgende:
Zie alleen al de TS om te weten dat dit topic één grote grap was. DG reageerde er destijds mooi mee op de andere topics.
Jammer...quote:Robin Kieft krijgt geen contract bij ADO
Robin Kieft krijgt geen contract bij ADO,
een te grote conditionele achterstand weerhield hem er van zich positief te laten klinken waardoor hij geen contract krijgt aangeboden.
bron: fcupdate
Goeie beslissing, reden maakt me niet eens uit.quote:
Ze moeten iets verzinnen he...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe hard trainen ze bij ADO dat hij nu al een conditionele achterstand heeft? Of is het zo'n enorme luiwammes dat ie 8 weken niets heeft gedaan?
Raar om in deze periode daarop afgewezen te worden.
Nee, hij is tijdens vorig seizoen al tussentijds vertrokken bij AFC. Geen idee waar ie nu hobbelt eigenlijk.quote:
Oh, ik had vanmorgen nog een statesite gezien waar hij dit seizoen nog duels voor AFC zou hebben gespeeld. Alleen ik vond het al vreemd dat hij niet op de selectiefoto van AFC te zien wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, hij is tijdens vorig seizoen al tussentijds vertrokken bij AFC. Geen idee waar ie nu hobbelt eigenlijk.
quote:
Maar zoals het een neger betaamd, altijd blijven lachen:quote:Robbin Kieft
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
This page has been deleted. The deletion and move log for the page are provided below for reference.
23:04, 21 June 2009 JamieS93 (talk | contribs) deleted "Robbin Kieft" (Expired PROD: No longer plays for FC Groningen, no evidence of first team football in a fully professional league, apparently failing WP:ATHLETE.)
Das 2 jaar geleden alweer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef Bjoro het volgende:
was op proef bij ADO Den Haag...kreeg geen contract...zo blijkt !
http://www.clubachterdedu(...)krijgt_geen_contract
Kijk eens een paar posts boven je.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef Bjoro het volgende:
was op proef bij ADO Den Haag...kreeg geen contract...zo blijkt !
http://www.clubachterdedu(...)krijgt_geen_contract
Daar zit hij toch niet meer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Geen AFC mensen hier?
ik zie het nu pas....dacht echt dat er 2009 stond ipv 2007 !quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef Grulez het volgende:
Das 2 jaar geleden alweer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |