Ok, dan is het goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:02 schreef DutchGooner het volgende:
Ja ik weet het,de TT wordt zo aangepast als het goed is...
Wat wil je weten? Dat het een zoon is van zijn vader en moeder?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef Suijk het volgende:
Zo dan?
Heb je niet wat meer informatie, DG? Jij als fan moet toch wel wat meer te melden hebben...
Ja, Sylvia, de ex van Wim Kieft, is een surinaamse. Vandaarquote:
Dat klopt...ik gaf hem altijd spelminuten, en hij pakte regelmatig zijn doelpuntje meequote:
Hij is Italiaansquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:22 schreef Bjoro het volgende:
even de officiele gegevens:
Robbin KIEFT. Geboren 22-05-1987 te Torino/Italie.
Zoon van Willem Cornelis Nicolaas Kieft en Sylvia Steevensz.
Waar heeft 'ie zoal gespeeld? Heeft 'ie al prijzen gehaald? Wat is z'n lievelingseten? Alles!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Dat het een zoon is van zijn vader en moeder?
Hij is naar de FC gekomen omdat ie hier in Groningen ging studeren toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:26 schreef S-Two het volgende:
Toen die nog bij Ajax in de jeugd speelde heb ik wel eens gehoord dat het een heel groot talent was, maar als hij dan naar Groningen gaat zal dat dus wel meevallen.
Is dat zo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij is naar de FC gekomen omdat ie hier in Groningen ging studeren toch?
Watr hij zegtquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:37 schreef DeTolk het volgende:
Het lijkt die keeper van Atletico Ananas wel
Hij lijkt echtquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:47 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
kieft aan de bal, speelde toen nog voor ajax.
Als Robbin Kieft een groot talent geweest zou zijn, dan had hij vorig seizoen in de A1 gespeeld en niet in de A2.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:26 schreef S-Two het volgende:
Toen die nog bij Ajax in de jeugd speelde heb ik wel eens gehoord dat het een heel groot talent was, maar als hij dan naar Groningen gaat zal dat dus wel meevallen.
En allebei gedebuteerd tegen Sparta, voor wat het waard is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:57 schreef StarGazer het volgende:
Goh, zo vader zo zoon. Allebei weggestuurd bij Ajax.
Als B junior in de A2 he..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef spurs het volgende:
[..]
Als Robbin Kieft een groot talent geweest zou zijn, dan had hij vorig seizoen in de A1 gespeeld en niet in de A2.
AFC van Jack van Gelder of Ajax?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij gaat terug naar AFC.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Goed topic natuurlijk, ik dacht al: waar blijft het?
Weggestuurd bij Ajax, maar dat was onder Blind en die ziet het niet zo. Kan bij Groningen een sensatie worden. Maakt er minstens 30 volgend seizoen denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |