Bruikleen?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:31 schreef woutf het volgende:
Ik heb een Tamron 17-35 f/2.8-4.0 die weg mag
Heb ik alquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:25 schreef Duur het volgende:
Als iemand nog een leuke goedwerkende Pentax K-bajonet lens zoekt...
Ik heb nog een manual focus 135mm f:2.8 (22) lens over.
Het betreft een Panagor PMC.
Volgens sommige bronnen zou hij ook op de digitale SLR´s van Pentax moeten werken. Echter dit heb ik nooit kunnen testen.
ik heb geen foto ruilmateriaalquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:05 schreef Sjummie het volgende:
Ik heb nog een Tamron liggen met Nikon vatting.
AF28-200MM F/3.8-5.6 XR Aspherical (IF) Macro
Ding is in nieuwstaat en heeft de originele doos, doppen en zonnekap.
Ik wil 'm best ruilen. Waarvoor ? Geen idee eigenlijk, roept u maar !
Ik ben best bereid om geld te accepteren als ruilmiddelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb geen foto ruilmateriaal
maar wel interesse!
welk een hoeveelheid van dit universele ruilmiddel had je in gedachten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:02 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Ik ben best bereid om geld te accepteren als ruilmiddel![]()
ter orientatie nieuwprijs is gemiddeld 225 euro ex verzendkostenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
welk een hoeveelheid van dit universele ruilmiddel had je in gedachten?
Voor deze vraag hebben we Het grote lenzentopic #11quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:51 schreef Newb het volgende:
Ik heb op het moment een EOS 350D Met 18-55mm kitlens. Ik zou graag wat meer in de Macro willen experimenteren. Wat moet ik hier voor aanschaffen?
Ik zie regelmatig de term "Macroringen" voorbijkomen, maar het is mij niet helemaal duidelijk. Zijn dat ringen die ik tussen mijn lens en mijn body moet doen, of moet ik voor goede macro prestaties een speciale macrolens kopen?
De vraag; kan iemand mij hier aan helpen?
Die zijn nieuw niet zo heel duur hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi, ik ben op zoek naar een nikon 50mm f/1.8 lens, voor mijn D50.
wie heeft er nog eentje over?
weet ik, maar als ik ´m 2ehands kan krijgen voor wat minder, rijk ben ik namelijk niet meer sinds ik op mezelf woon.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die zijn nieuw niet zo heel duur hoor.
Ik heb nog wel een 70-300 nikkor lens. Het is een G lens dus niet echt superscherp, maar toch leuke dingen mee te doen. Mag voor een klein prijsje weg, zeg uhm...60 euro...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |