Haha mag ik me ook hier melden dan met hetzelfde kwaaltjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:09 schreef Belana het volgende:
Opzich schiet je niks op met in bed liggen met een ischias, veel afwisseling is belangrijk. zitten kan heel vervelend zijn omdat je dan op de zenuw zit die bekneld is, dan gaat het erg in je been zeuren. Nahja, welkom bij de club van ischias vrouwenen sterkte!
Lekker toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:18 schreef LadyS het volgende:
Hier lijkt de rugpijn wel praktisch weg te zijn
dankjewel!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:55 schreef phileine het volgende:
nog gefeliciteerd trouwens, zag het afgelopen week pas!
Merknaam: MILF!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:55 schreef phileine het volgende:
Heb ik ook weleens gedacht snoopy. Waarom is er alleen maar van dat lelijke ondergoed. Die makers denken "nou die is al zwanger dus die hoeft niet meer aantrekkelijk te zijn" of zoiets? Vond het ook heel jammer dat er niks leukers te vinden was.
jaaa, dat had ik idd ook al gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:03 schreef Belana het volgende:
ik heb dus nu dezelfde datum als LadyS toen zie ik
Ik wer helemaal mooshy hiervan
Ik met 36 wekenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:27 schreef Sugar het volgende:
Phileine, als ik zo vrij mag zijn om even voor Dutchie te praten: ja, de medische indicatie om in het ziekenhuis te moeten bevallen is vanwege de keizersnee. Heb ik ook, LadyS ook, Martineke ook, Xanthe ook. Met 34 weken word je dan overgedragen aan de gyn, in de meeste gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |