Totaal offtopic maar,quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:15 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Ja alles goed. Maar wel een baan dus ja, das wel kut. Tja, die verjaardag he. Ik kan hem helaas niet veranderen. Anonimiteit is niet meer mogelijk hier...![]()
On-topic:
[afbeelding]
Lekker!![]()
Zeg, ga lekker msn'en.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:23 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Totaal offtopic maar,
Oke, een fultime baan zoals volwassen mensen dat doen enzo??
Ik ben gewoon nog tseeds aan het studeren, je moet toch wat, he???
Consultant las ik ergens?? (ander accountje, niet van mij, Hostimeister)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef master_X het volgende:
[quote]Op donderdag 9 februari 2006 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klik!
Dat heet slank, en ik vind dat ze er erg leuk uit ziet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:47 schreef Mobster273 het volgende:
te dun, te plat...
maar verder goed te pruimen...
er is een zeer groot verschil tussen slank en dun...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:19 schreef betonmol het volgende:
[..]
Dat heet slank, en ik vind dat ze er erg leuk uit ziet.
precies mijn puntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:26 schreef betonmol het volgende:
Dus je denkt in dun-slank-gewoon? Ik vind het dun wanneer het lelijk wordt.
en dat op een forumquote:
Oh echt waar (de uil ontwijkend)? Ben twee keer naar P&P geweest en het was me niet opgevallenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:31 schreef Posdnous het volgende:
Het meest vervelende is vooral dat ze niet kan acteren.
En toch een oscarnominatie hoewel de oscars niet geheel serieus te nemen zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:31 schreef Posdnous het volgende:
Het meest vervelende is vooral dat ze niet kan acteren.
Niet gezien. In Domino, Bend it Like Beckham, Pirates of the caribbean, The Jacket o.a. is het niet om aan te zien zo triest. Amateurtoneel is nog beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:33 schreef betonmol het volgende:
[..]
Oh echt waar? Ben twee keer naar P&P geweest en het was me niet opgevallen.
Met al die oude mannetjes...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En toch een oscarnominatie hoewel de oscars niet geheel serieus te nemen zijn.
Oscars zeggen me nix genoeg oscarfilms die ik toch echt geen klap aan vond! Maar ik vind niet dat ze slecht acteert hoor!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En toch een oscarnominatie hoewel de oscars niet geheel serieus te nemen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |