mee eensquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:21 schreef GF het volgende:
Als ze niet mag cammen mag ze zeker irl ook geen mannelijke vrienden hebben?
Ze zouden zomaar kunnen gaan neuken
Ik heb een msn plaatje van een margrietje. En ik heet niet eens Margriet(je)...quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:13 schreef dvdk het volgende:
Ik ben hier eigenlijk ook wel tegen en om de volgende reden.
M'n partner mag uiteraard chatten met wie ze wil en je hebt vaak een msn plaatje waarin je de diegene ziet met wie je chat (niet echt betrouwbaar maar toch). Dus waarom cammen?
Wat heb ik er voor last van als iemand aan de andere kant gaat lopen rukken? Of mijn beeltenis opneemt? Ik neem tenminste aan dat je vriendin wel zo pienter is niet naakt te gaan zitten cammen.quote:M'n 2de reden:
Straks gaat de persoon aan de andere kant zitten rukken ofzo of opnemen.
m.a.w. cammen is gewoon te gevaarlijk en not- done als je al een relatie hebt.
Dus een broer mag wel, maar een neef is al verboden?quote:Cammen met directe familie mag wel, dat is voor mij de enige uitzondering.
zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:13 schreef dvdk het volgende:
Wat is julie mening.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Ze mag cammen wat ze wil. Ik lees de logs wel :p
Dan kan ze blijkbaar bij de computer, moet je de ketting wat inkortenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef Thetallguy het volgende:
Belachelijk dat je d'r uberhaupt laat msn-en
Ik krijg de logs niet meer aangezet in mijn versie...quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:40 schreef Daniel1976 het volgende:
pwned door je vriendinquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Ik krijg de logs niet meer aangezet in mijn versie...![]()
Nee, zit niet in mijn messenger dingus.quote:
damn ik dacht dat ik jaloers kon wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:13 schreef dvdk het volgende:
Ik vroeg me af wat julie hiervan vinden.
Ik las hier nog ergens een topic over een meisje die een chatvriend wil gaan bezoeken, daar zou ik het ook helemaal niet mee eens zijn...
Maar nu vroeg ik me af, mag jou partner met andere mensen cammen?
Ik ben hier eigenlijk ook wel tegen en om de volgende reden.
M'n partner mag uiteraard chatten met wie ze wil en je hebt vaak een msn plaatje waarin je de diegene ziet met wie je chat (niet echt betrouwbaar maar toch). Dus waarom cammen?
M'n 2de reden:
Cammen met directe familie mag wel, dat is voor mij de enige uitzondering.
Wat is julie mening.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:51 schreef DoctorB het volgende:
Mag ze wel irl met andere mensen praten?
Of krijgt ze dan zuur in haar gezicht gegooid?
Wat ben jij voor een ziekelijk jaloerse malloot?
Als ze cammen hebben ze er waarschijnlijk wel een microfoon bij = geen logsquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:40 schreef Daniel1976 het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:29 schreef TheSeeker_NL het volgende:
tuurlijk mag ze wel cammen dat is toch haar eigen keuze, ik denk dat je gewoon een beetje bang bent om haar kwijt te raken?
dus d'r tieten mogen wel?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zolang ze het niet naakt doet en prominent met haar
poes in beeld komt zie ik het probleem niet hoor..
Wat een non-argument... Ik zou me echt rot lachen dan..quote:M'n 2de reden:
Alsof er iets opwindends is aan een vette buik?quote:
Gut dan zal dit het gedeelte zijn waarop iedereen moet roepen "dat is helemaal geen vette buik" enzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:47 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Alsof er iets opwindends is aan een vette buik?
Roep wat je wil, ik geloof het toch niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:50 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Gut dan zal dit het gedeelte zijn waarop iedereen moet roepen "dat is helemaal geen vette buik" enzo
http://fotoboek.fok.nl/userpics/108802_ikgalajurkklein.JPGquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:51 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Roep wat je wil, ik geloof het toch niet.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:36 schreef Carda het volgende:
Pas als ze haar msn conversaties wegklikt als jij eraan komt dan is er iets mis.
*zucht*quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bent inderdaad wel moddervet zeg
Wat een geleuter
daarom staat je gulp natuurlijk open omdat je buik te dik is, om in die broek te passe natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:47 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Alsof er iets opwindends is aan een vette buik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |