ik ga ook geen linkjes gevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
Mag ik jullie even herinneren aan het PSP homebrew topic, daar kun je vragen over dat soort dingen, en geen linkjes naar illegale stuff.
onzin, Nintendo doet al tijden hetzelfde, die verbeteren dan welliswaar weinig, maar denk dat dat weinig uit maakt. Sony komt ook altijd met een verbeterde PS,quote:Op maandag 27 februari 2006 09:19 schreef brtausi het volgende:
en dan voelen de huidige psp gebruikers zich ook genaaid dus ik denk dat het inderdaad een ad-on word
Inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat het gewoon enkel een addon is voor de huidige PSP.
Voor een totaal nieuw type PSP is het nog te vroeg.
Maar die verbeteringen waren vooral in het uiterlijk, net als bij Nintendo. Als je het innerlijk verbetert; dwz bijv. een camera inbouwen, is het al gauw een PSP2, en daarmee heb je de bestaande PSP-userbase toch weer 'genaaid'. Met de DS Lite, PSone/PStwo mist men niks, het is alleen maar kleiner. Terwijl een PSP2 met camera toch al gauw meer is dan alleen kleiner.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
onzin, Nintendo doet al tijden hetzelfde, die verbeteren dan welliswaar weinig, maar denk dat dat weinig uit maakt. Sony komt ook altijd met een verbeterde PS,
hoop dat ze deze iig zo laten, als ze dat ding nog kleiner gaan maken krijg ik helemaal kramp in mn duim van die thumbstick!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:18 schreef Thomper het volgende:
[..]
Maar die verbeteringen waren vooral in het uiterlijk, net als bij Nintendo. Als je het innerlijk verbetert; dwz bijv. een camera inbouwen, is het al gauw een PSP2, en daarmee heb je de bestaande PSP-userbase toch weer 'genaaid'. Met de DS Lite, PSone/PStwo mist men niks, het is alleen maar kleiner. Terwijl een PSP2 met camera toch al gauw meer is dan alleen kleiner.
PC + usb-kabelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:40 schreef Drumpie het volgende:
Heb ik perse draadloos internet in huis nodig om nieuwste software te kunnen downloaden van Internet??
WPA 2 is toch WPA psk AES? Dat is vanaf firmware 2.5quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:11 schreef Joepie het volgende:
Zou er ooit wpa 2 support voor de psp uitkomen? of is dat technisch onmogelijk?
Iemand die daar al ooit iets over gelezen/gehoord heeft?
Het zijn grote domme geruchten en de naam PSP 2 slaat al helemáál nergens op!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:57 schreef GameMaster het volgende:
Psp , Psp....Mmmmhz , ik dacht er aan om ook een psp te kopen , maar moet ik nou wachten op de PSP 2 , of zijn het toch Grote geruchten , Dat met ingebouwde camera?
Vertel het me
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het zijn grote domme geruchten en de naam PSP 2 slaat al helemáál nergens op!
Zo goed?
Toch heb ik het gevoel dat Sony een nieuw soort psp laat makenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het zijn grote domme geruchten en de naam PSP 2 slaat al helemáál nergens op!
Zo goed?
Als die "PSP 2" volgens jou wordt gemaakt koop ik die ook en verkoop deze weer, wtf boeit het, het zijn geruchtenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef GameMaster het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat Sony een nieuw soort psp laat maken
Nintendo flikte het ook bij de NDS dus waarom niet?![]()
Omdat dat wat Nintendo doet helemaal niks zegt over wat Sony doet. Er zal ooit wel een redesign komen van de PSP, wellicht met een helderder schermpje en zuinigere onderdelen, maar die verwacht ik niet binnen 2 jaar. Een een eventuele opvolger luisterend naar de naam "PSP 2" komt nog veel later.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef GameMaster het volgende:
Dat was enkel een redesign v/d buitenkant. Deze geruchten over een nieuwe PSP voegen nieuwe functies toe. En daarmee is het een nieuwe handheld geworden. En daarvoor is het dus te vroeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef GameMaster het volgende:
denk dat dat natuurlijk persoonlijke smaak is maar waarom zou je zowiezo een eye toy op je psp willen?! ja om foto's mee te maken maar verder zie ik er het nut niet vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |