Hmmm... dat schiet op!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:27 schreef JanaX het volgende:
overigens, hoe zat dat precies met die pixel garantie? zie dat mn nieuwe psp 1 dode pixel heeft ergens midden rechts
Ik dacht dat de uiteindelijk uitspraak (na veel geklaag en bezwaar van consumenten en instanties) van Sony was dat je vanaf 1 pixel de PSP al mag omruilen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:32 schreef JanaX het volgende:
ja best wel, maar is dat genoeg om te laten vervangen?
ik zal ze even bellenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik dacht dat de uiteindelijk uitspraak (na veel geklaag en bezwaar van consumenten en instanties) van Sony was dat je vanaf 1 pixel de PSP al mag omruilen.Maar ècht duidelijk heb ik het nooit ergens zien staan.
Dat meen je niet! hmm, misschien morgen ook maar is bellen met me 5 luie pixels die ik al sinds de launch hebquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:45 schreef JanaX het volgende:
[..]
ik zal ze even bellen
edit:
heb net sony psp helpdesk gebelt, blijkt in mijn geval een (witte) luie pixel te zijn.
mr zei dat ik maar even 2 weken moest doorspelen en mocht hij dan nog steeds lui zijn mag je hem gewoon laten vervangen![]()
Idem hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef gamecube_master het volgende:
Dat meen je niet! hmm, misschien morgen ook maar is bellen met me 5 luie pixels die ik al sinds de launch heb
Ridge Racer echt cool? vrienden van mij hebben hem, en we denken keertje te gaan LANnen, maar dat zou Ridge Racer worden als ik die ook koop. Ben nog niet helemaal overtuigdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Uiteindelijk heb ik toch maar Ridge Racer gekocht. Leuk drift systeem zit daar in.Maar verder weet ik er nog neit zoveel van omdat ik het net heb.
@ gamecube_master: Het was toen de PSP net uit was in het nieuws dat Sony eerst niet inruilde, maar dat ze het na veel kritiek toch wel toelieten.
moet toegeven dat die gasten van sony toch wel aardig vriendelijke gasten zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dat meen je niet! hmm, misschien morgen ook maar is bellen met me 5 luie pixels die ik al sinds de launch heb
Ik vond Ridge Racer niks aan. Ik had het spel maar heb het weer verkocht.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:14 schreef Morthill het volgende:
Ridge Racer echt cool? vrienden van mij hebben hem, en we denken keertje te gaan LANnen, maar dat zou Ridge Racer worden als ik die ook koop. Ben nog niet helemaal overtuigd
bronquote:Sony in onderhandeling over flash in PSP?
Volgens electronicawebsite DigiTimes zou Sony later dit jaar een PSP op de markt brengen, waarin NAND flashmemory standaard wordt bijgeleverd. We hebben het dan over 8GB.
Volgens industriebronnen zouden Samsung en Sony gesprekken voeren over de prijs van NAND flash, maar die lopen tot nog toe op niets uit. Vanwege het falen tot een positieve deal zouden de prijzen van NAND flash flink onderuit zijn gegaan, zo beweren andere bronnen.
Wat hier van waar is? Sony zwijgt op het moment als een graf.
Denk niet dat je daar garantie voor hebt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef AversusZ het volgende:
Hoe zit het met de garantie met stof onder je beeldscherm?
Hoe krijg je zoiets nou voor elkaar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef AversusZ het volgende:
Hoe zit het met de garantie met stof onder je beeldscherm?
Hoezo niet? Is toch bij het productieproces eronder gekomen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar garantie voor hebt.
nope ik heb geen screenprotector, alleen een logitech case. Maar het lijkt net of rechtsboven een aantal zandkorreltjes zitten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoiets nou voor elkaar?
Zit er niet stof onder de screenprotector ofzo?
Als je dat kunt aantonen dan heb je garantie ja. Maar dan wens ik je veel succes met het aantonen ervan. Zat dat stofje er al onder toen je'm voor het eerst uit de doos haalde dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:12 schreef AversusZ het volgende:
Is toch bij het productieproces eronder gekomen?
Daar heb je gelijk in, dat kan ik niet aantonen. Ik kan me niet herinneren of het er al op zat toen ik hem open maakte maar ik heb altijd gebruik gemaakt van de logitech case. Maar goed ik heb ook een luie pixel dus ik zie het wel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je dat kunt aantonen dan heb je garantie ja. Maar dan wens ik je veel succes met het aantonen ervan. Zat dat stofje er al onder toen je'm voor het eerst uit de doos haalde dan?
lijkt me logisch danquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:22 schreef AversusZ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, dat kan ik niet aantonen. Ik kan me niet herinneren of het er al op zat toen ik hem open maakte maar ik heb altijd gebruik gemaakt van de logitech case. Maar goed ik heb ook een luie pixel dus ik zie het wel.
Goed, ik mag hem opsturen. Goeie service daar. Volgens hen is het onmogelijk dat er stof bijkomt na aankoop.
Yep, alleen de PSP, oplader en accu. Ook gelijk maar ff gemeld dat ik nog steeds mijn welkomstpakket niet had. Krijg geen spiderman meer maar een UMD etui.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:18 schreef JanaX het volgende:
[..]
lijkt me logisch danmoest jij ook alleen je psp+oplader+accu opsturen?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef AversusZ het volgende:
Krijg geen spiderman meer maar een UMD etui.
Agh, tis Sony, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef JanaX het volgende:
Lijkt mij nog steesd hoogst waarschijnlijk dat ze dat gaan doen, zelfs die UMD's zijn geen 8 gb!
Ik denk via een Location Free Player (quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:33 schreef H.Flick het volgende:
Hoe maak je verbinding met je TV? Via je PS2/PS3?
Ik heb het ook al getest en het werkt!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:17 schreef Noax het volgende:
Heb je dat al getest dan?
Stoer, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik heb het ook al getest en het werkt!
Gta werkt dus op een 1,50 PSP.
hoe :Squote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik heb het ook al getest en het werkt!
Gta werkt dus op een 1,50 PSP.
0495 574 817quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef User_Name het volgende:
Ik heb even een vraagje met betrekking tot de klantenservice...
Wat is daar het telefoonnummer van? krijg het echt helemaal nergens gevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |