Ik zou het je niet durven zeggen, maar ja, dat denk ik wel bij meer gamesquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
WOEI OMGWTFBBQ MYST KOMT NAAR DE PSP
http://www.gfdata.de/archiv02-2006-gamefront/mystpsp.jpgWat de FOK moeten de PSP gamers met Myst... Serieus
Ja, joepiequote:
Hij zit er zekerweten goed in ja, en is gewoon schoon. Ik zag net dat er nog een demo disc in't pakket zit, zal ik strax eens uitproberen wanneer mn psp uit de lader komt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Disc vuil?
Probeer de fabrieksinstellingen te resetten (System - System Settings -> Reset default, ofzoiets).
Zeker weten dat de disc er goed in zit (doorzichtige kant naar je toe, de opening naar rechts) ?
Idd, dan was dat ding helemaal fucked geweest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:34 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zal het dan wel zijn ja. dan heb je nog geluk dat dat losje stukje niet is weggeschoten de PSP in.
Joow bedankt, zal ik proberen indien ie 't strax nog steeds niet doet..quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef renz0r het volgende:
@ Slappe_hap over PSP lees probleem
Heb ik ook gehad, is een vaak voorkomend probleem en makkelijk op te lossen.
Doe bij instellingen de PSP weer instellen naar fabrieksinstellingen (of die al zo is of niet). Daarna deed die het weer bij mij.
Succes.
Update: Onder het opladen toch maar gewoon aangezet, en het spel doet hetquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef Slappe_hap het volgende:
Neeeeeeeen! Volgens de handleiding moet ik de accu eerst helemaal opladen (ik wil er geen brakke accu aan overhouden dus volg ik dit advies maar op)
![]()
Ridge racer, had maar een beperkte keuze.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
mooi zo. welk spel heb je erbij gekocht?
"Gratis"...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef Slappe_hap het volgende:
Ridge racer, had maar een beperkte keuze.
Het mooiste is nog wel dat die psp (incl 1 game) gratis was, mn vriendin heeft een nieuw mobiel abonnement afgesloten, zij een mooie gsm, en ik een puike psp![]()
Heeft 'ie goed geregeld dan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:22 schreef H.Flick het volgende:
Vriendin betaalt blijkbaar, dus voor hem gratis.
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heeft 'ie goed geregeld dan! [afbeelding]
Idd, m'n vriendin daarentegen betaald zich elke maand scheel aan abbo kostenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Vriendin betaalt blijkbaar, dus voor hem gratis.
Kingdom of Paradise is goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:16 schreef H.Flick het volgende:
Wanneer komen er nou eindelijk fatsoenlijke RPG's?.
quote:Kikizo: We have not seen anything from you on console in a long time. Can you give us your thoughts on the next-gen consoles, and the new portable systems, DS and PSP?
YS: They're both nice, and very attractive. It's a pity Sega didn't make them! [laughs]. The DS is an interesting device, and it's mostly focused on games for a younger audience. That's very good. The PSP looks more sleek and stylish, it has a high-quality display, and its audience is older. That's good too. It's just too bad there aren't any games for it! From personal experience, I can say that my kids love the DS. I keep losing to them when we play Puyo Puyo!
Ik ben bang van nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:30 schreef H.Flick het volgende:
Het is ook gewoon zo... Misschien komt het nog goed.
Een tweede Dragon Quest monsters is vandaag voor de DS aangekondigd, de PSP krijgt dracht ik Dragon Quest Yangus, ook een spin-off met een van de VIII characters. Qua Final Fantasy's is het op de PSP tot nu toe vooral FFVII spinoffs, meer Square-Enix liefde op de GBA en de DS in ieder geval.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Geen idee, ik volg de PSP amper. Komt er geen Final Fantasy of Dragon Quest?
Omdat ze daar makkelijk uit kunnen melken door oude SNES versies uit te brengenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef Thomper het volgende:
[..]
meer Square-Enix liefde op de GBA en de DS in ieder geval.
port. *kuch*. Sorry.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet er eentje! Er komt een Football Manager voor de PSP.
Children of Mana voor DS is nieuw, FF3 is een remake van een game die hier nooit is gekomen. En wie weet wat Square-enix nog meer uitbrengt voor de DS. 1 ding weet ik zeker: Square-enix zuigt in ALLES behalve rpg's.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Omdat ze daar makkelijk uit kunnen melken door oude SNES versies uit te brengen. Die heb ik ook nog niet gespeeld, dus ik vind het niet erg.
En Yangus is mijn favoriet uit DQVIII.
Onderweg waar naar toe?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Je kunt het nu wel onderweg spelen.
Agh PSP idem, ik klik hem aan, speel, klik hem uit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Onderweg waar naar toe?.
Ik zit dagelijks in de pauzes op me DS... Zooo handig: Ik flip het klepje open en ga verder met me game.. Als de pauze voorbij is flip ik em dicht en druk ik em in me broek.
[edit: Oops. PSP topic.. ach jah, anders is het hier zo dood]
Ziet er geinig uit!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:40 schreef deGVR het volgende:
YESH!
http://psp.ign.com/articles/688/688886p1.html
Dit spel heerscht echt langs alle kanten.
En het komt onze kant uit!
Leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:40 schreef deGVR het volgende:
YESH!
http://psp.ign.com/articles/688/688886p1.html
Dit spel heerscht echt langs alle kanten.
En het komt onze kant uit!
weet ik maar eb bijvoorbeeld ook al een msn gevonden die makkelijk op je psp is etc handig tijdens de wiskunde lesquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
veel sites worden heel redelijk weergegeven, je hoeft je niet te beperken tot speciale kleine wapsites.
Tsja, tis dat mijn wiskunde gewoon te moeilijk is om te missen, maar koelere wat een saai college is dat momenteel. Ligt dan ook vooral aan de docent, die man is zo'n persoon die geniaal is maar het daardoor niet kan overbrengen op ons minder intelligente wezens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:25 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
weet ik maar eb bijvoorbeeld ook al een msn gevonden die makkelijk op je psp is etc handig tijdens de wiskunde les
quote:De filmmaatschappijen zijn ontevreden over de verkoop van films voor Sony's PlayStation Portable. Van de gemiddelde film worden minder dan vijftigduizend UMD-schijfjes verkocht. Sony, Paramount en Warner zouden daarom minder films voor het mobiele platform willen uitbrengen. Alleen komedies verkopen redelijk goed; die zouden het beste bij de doelgroep van jonge, mannelijke gamers aansluiten. Volgens Sony hebben de winkels bovendien nogal te lijden van de thuiskopieerder, die een normale dvd-versie van de film eenvoudig op een Memory Stick kan zetten en de UMD-schijfjes daarmee helemaal niet meer nodig heeft.
UMD-schijfje Opmerkelijk genoeg hoopt Sony het tij mede te kunnen keren door het uitbrengen van een adapter waarmee de films op een normale televisie bekeken kunnen worden, waarmee de PSP de concurrentie met reguliere dvd-spelers en multimediaconsoles aan mag gaan. Met zo'n adapter, die voor eind maart op de markt moet zijn, hoopt Sony tegemoet te komen aan het veelgehoorde bezwaar dat consumenten een film tweemaal zouden moeten aanschaffen, als ze die zowel op hun PSP als op de tv willen bekijken. Voor wie geen adapter koopt moet het goedkoper worden om een film op beide formaten tegelijk aan te schaffen. Volgens diverse analisten zullen UMD-films echter geen succes worden; pas als de films in groten getale via het internet verkocht worden, zou de PSP als minibioscoopje een commercieel succes kunnen worden.
Des te sneller moeten ze met die DVD/UMD-combo pakketen komen (die niet veel duurder zijn dan een DVD alleen).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
-UMD-
nouja dis wiskunde les kan ik ook niet missen maar het ging om het ideequote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, tis dat mijn wiskunde gewoon te moeilijk is om te missen, maar koelere wat een saai college is dat momenteel. Ligt dan ook vooral aan de docent, die man is zo'n persoon die geniaal is maar het daardoor niet kan overbrengen op ons minder intelligente wezens.
dat is inderdaad een heel groot nadeel, je kunt ze alleen op de psp afspelen en nergens anders.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef Tain het volgende:
Ik zie sowieso geen reden om een UMD schijfje te kopen ipv dezelfde film op DVD
Inderdaad. I.p.v zeker niet nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef Tain het volgende:
Ik zie sowieso geen reden om een UMD schijfje te kopen ipv dezelfde film op DVD
Zijn er eigenlijk al Sony apparaten die ook UMD's kunnen uitlezen? (Behalve de PSP dan)quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:05 schreef Tain het volgende:
Zijn er eigenlijk al Sony apparaten die ook UMD's kunnen uitlezen? (Behalve de PSP dan)
Dan vind ik het gek dat ze verbaast zijn dat de verkopen tegenvallen eigenlijk...quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:09 schreef Tain het volgende:
Dan vind ik het gek dat ze verbaast zijn dat de verkopen tegenvallen eigenlijk...
Hèhè... ik denk toch eigenlijk dat iedereen die 'm destijds geregistreerd heeft de spider-man 2 UMD inmiddels heeft ontvangen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:35 schreef err het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen maareh....zijn er hier mensen die net als ik nog steeds op hun beloofde spiderman umd zitten te wachten? Heb mn psp op launchdag gekocht, 5 maanden terug dus
Hmmm... Alles goed gegaan bij de registratie? Heb je nu bijv. een account waarmee je kunt inloggen op YourPSP.com?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:39 schreef err het volgende:
ik dus niet.
In Europa moest je je PSP registreren en dan krijg je m toegestuurd, de eerste lading iig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef H.Flick het volgende:
Die UMD zat toch gewoon in de doos?! Of was dat alleen bij de US versie?
Street Fighter moet deze week binnen zijn =Dquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil ook weer is een spel gaan kopen voor mijn PSP, maar ik heb geen id welke.
heb me al genoeg verveeld met deel 1 en 2 op de pc, laat staan dat ik nog aan een PSP versie wil beginnen. Ik wacht momenteel op Budokai, en daarna wil ik verdomme nog een diepe RPG.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:23 schreef this-is-life het volgende:
need for speed most wanted is aan te raden zeer mooi en leuk spel
Ik heb hem ook en ik vind het echt een erg goed spel!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:04 schreef number50 het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds heel fanatiek bezig met ToE..... m'n vriendin heeft spijt als haren op 'r hoofd dat ze die PSP ooit voor me gekocht heeft.... heheheh
Maarre ... niemand anders bezig met ToE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:08 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik heb hem ook en ik vind het echt een erg goed spel!
Ik heb er al 10 uur opzitten en ben nuBij mij staat de teller nu op 56 uur..... ben aan het levellen en zit nu op level 52........ en het mooie is dat er nog zoo veel te doen is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand een goede site met reviews van PSP games?
http://psp.ign.comquote:
Altijd vervelend dit soort dingen. Valt toch onder oplichterijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
voor de mensen die de laatste tijd een 2GB memorystick hebben gekocht, kijk hier even naar
http://www.vrforums.com/showthread.php?t=53801
Ik heb er ook eentje gekocht, en vrees dat het een fake is. Het voldoet aan de beschrijving in ieder geval. Ik ga de verkoper erover mailen, en ga contact opnemen met mijn creditcardmaatschappij, paypal en ebay.
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:04 schreef number50 het volgende:
[..]
Bij mij staat de teller nu op 56 uur..... ben aan het levellen en zit nu op level 52........ en het mooie is dat er nog zoo veel te doen is....
Ik zit nu ongeveer op 16 uur en heb ze op level 31 zitten. Hoe lang duurt het ongeveer voordat je het verhaal hebt uitgespeeld? Ik zit nu inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sites die overigens ook gewoon in de OP staan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:48 schreef brtausi het volgende:
www.gamespot.com
goeie site met reviews
Cool!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef JanaX het volgende:
yeah! vandaag (precies 1 week geleden dat ik mn defecte psp heb opgestuurd) mn nieuwe psp gekregen! compleet nieuw value pack! (heb nu 2x oordopjes 2x afstand bediening 2x 32 mb en 2x bescherm hoes![]()
)
hulde aan sony![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |