Street Fighter moet deze week binnen zijn =Dquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil ook weer is een spel gaan kopen voor mijn PSP, maar ik heb geen id welke.
heb me al genoeg verveeld met deel 1 en 2 op de pc, laat staan dat ik nog aan een PSP versie wil beginnen. Ik wacht momenteel op Budokai, en daarna wil ik verdomme nog een diepe RPG.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:23 schreef this-is-life het volgende:
need for speed most wanted is aan te raden zeer mooi en leuk spel
Ik heb hem ook en ik vind het echt een erg goed spel!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:04 schreef number50 het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds heel fanatiek bezig met ToE..... m'n vriendin heeft spijt als haren op 'r hoofd dat ze die PSP ooit voor me gekocht heeft.... heheheh
Maarre ... niemand anders bezig met ToE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:08 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik heb hem ook en ik vind het echt een erg goed spel!
Ik heb er al 10 uur opzitten en ben nuBij mij staat de teller nu op 56 uur..... ben aan het levellen en zit nu op level 52........ en het mooie is dat er nog zoo veel te doen is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand een goede site met reviews van PSP games?
http://psp.ign.comquote:
Altijd vervelend dit soort dingen. Valt toch onder oplichterijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
voor de mensen die de laatste tijd een 2GB memorystick hebben gekocht, kijk hier even naar
http://www.vrforums.com/showthread.php?t=53801
Ik heb er ook eentje gekocht, en vrees dat het een fake is. Het voldoet aan de beschrijving in ieder geval. Ik ga de verkoper erover mailen, en ga contact opnemen met mijn creditcardmaatschappij, paypal en ebay.
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:04 schreef number50 het volgende:
[..]
Bij mij staat de teller nu op 56 uur..... ben aan het levellen en zit nu op level 52........ en het mooie is dat er nog zoo veel te doen is....
Ik zit nu ongeveer op 16 uur en heb ze op level 31 zitten. Hoe lang duurt het ongeveer voordat je het verhaal hebt uitgespeeld? Ik zit nu inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sites die overigens ook gewoon in de OP staan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:48 schreef brtausi het volgende:
www.gamespot.com
goeie site met reviews
Cool!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef JanaX het volgende:
yeah! vandaag (precies 1 week geleden dat ik mn defecte psp heb opgestuurd) mn nieuwe psp gekregen! compleet nieuw value pack! (heb nu 2x oordopjes 2x afstand bediening 2x 32 mb en 2x bescherm hoes![]()
)
hulde aan sony![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |