Toch welquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:11 schreef peaceman het volgende:
status quo toch?
nee... in mijn beleving zou je 2 redenen kunnen noemen, maar ik geef toe dat ie nogal pittig is. En 1 van de 2 is misschien zelfs wel vergezocht...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:16 schreef GLO het volgende:
Omdat-ie een popbiopic regisseert/regisseerde?
Ach ja, die ook natuurlijk. ö van HG ken ík dan weer niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:19 schreef ranja het volgende:
Ik ken ze niet allemaal maar ik geloof jullie wel
Glo +2
Nog een paar:
1 - Beatles
ö - Herbert Gronemeyer
4 - Foreigner
en ik twijfel over R - Queens of teh stone age
Zou het helpen als je vertelt wie Joe Carnahan is, of is dat dan een spoiler?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee... in mijn beleving zou je 2 redenen kunnen noemen, maar ik geef toe dat ie nogal pittig is. En 1 van de 2 is misschien zelfs wel vergezocht...
Die heeft een nogal opvallende hoes dus die vergeet je niet zo snelquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:22 schreef GLO het volgende:
ö van HG ken ík dan weer niet.
Joseph Aaron Carnahan (born May 9, 1969) is an American independent film director best known for his films Blood, Guts, Bullets, and Octane andquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Zou het helpen als je vertelt wie Joe Carnahan is, of is dat dan een spoiler?
1 van de 2 mogelijke redenen is dat ja, maar wie he?! Dat wil ik dan wel weten....quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef bukgeit het volgende:
Joe Carnahan is een regisseur. Is het omdat muzikanten soms een rol in zijn films spelen?
niet dat ik weet...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:31 schreef ranja het volgende:
Is dat die Kiss-film? Hoe heet die ook weer. Detroit Rock City ofzo?
Is die van hem? Die heb ik in de kast staan!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:31 schreef ranja het volgende:
Is dat die Kiss-film? Hoe heet die ook weer. Detroit Rock City ofzo?
Nee, dat niet, was een gok, maar een foutequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Is die van hem? Die heb ik in de kast staan!
is dat zo? zo ver reikt mijn info niet...als het al waar is....quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef bukgeit het volgende:
Alicia Keys speelt een hoofdrol in een nog te verschijnen film van Carnahan.
Je pist wel in je broek van het lachen, dus van mij mag hetquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef ranja het volgende:
Over een groepje jeugd die naar een Kiss concert wil en dan van alles beleefd. Geen idee of dat een thriller is eigenlijk
Michael Jackson?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
hint voor reden 2: dat de bewuste zanger in een film van de bewuste regisseur gaat spelen, mag een wonder heten. En wel omdat het een klein mirakel is dat de man nog altijd (vrij) rondloopt....
neen.. had gekund inderdaad, maar zowel qua uiterlijk als muzikaal gezien zijn MJ en de door mij bedoelde zanger 2 verschillende werelden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |