misschien heeft Belsen's trein vertraging of auto een lekke band.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:05 schreef Z het volgende:
En hoezo 'hoop'?
't Is nog niet uitverkocht, maar ik heb nog geen kaartje, nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef schaap001 het volgende:
Da's uitverkocht en misschien gaat ie er op de gok heen, Belsen (vandaar 'hoop')...
Vive La Fete bedoelde ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:43 schreef belsen het volgende:
[..]
't Is nog niet uitverkocht, maar ik heb nog geen kaartje, nee.
Hmmm. Ik heb ze al 3 keer gezien ... Heb nog niet echt de behoeft ze nog een keer te zien.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:43 schreef belsen het volgende:
[..]
't Is nog niet uitverkocht, maar ik heb nog geen kaartje, nee.
Art Brut natuurlijk, ga je ook nog Z?
Ranja +2
Nee he.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:46 schreef ranja het volgende:
Wie zouden dit zijn?
[afbeelding]
nu voor 2 punten
Ik heb van ze gedroomd vannacht...quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
het zijn in elk geval niet de Cyclesluts from Hell
Had je de hints gelezen in het vorige topic? goeie nwobhm band, verkeerde naam.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef schaap001 het volgende:
Rocket?
Ow ehh nee... ga ik ff naar kijken dan... new wave of british heavy metal.. Rock Goddess ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Had je de hints gelezen in het vorige topic? goeie nwobhm band, verkeerde naam.
+2 schaap001quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:36 schreef schaap001 het volgende:
John Garcia waarschijnlijk? Ze deden Kyuss nummers, neem ik dan aan...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |