quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind die Viola maar een zeekoewijf met een bejaardenbank heel sympathiek mens
lies was zeker niet mijn favoriete persoon maar ik vind het tof van haar dat ze zich zo goed heeft gehouden in de groep en daarvoor heb ik respect voor haar! en ik kon ook vaak om haar lachen!quote:
yoh hoe kom je daar bij?? kheb altijd tv gehad en ben altijd verzekerd geweest, heb altijd alles keurig betaald, er was een moment dat het daar wel op uit liep, bijna, en toen kwam dat woeste hoeve verhaal, maar werd gered door het uizendburo, maar kben wel benieuwd hoe je aan die info komt...quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:18 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nee geintje tann..hoewel, je was van zoveel dingen "afgesloten".
Je had geen tv meer, was ook niet meer verzekerd dacht ik. but i can be wrong.![]()
hoe moet dat dan met Jos? wel leuk idee van je, maar Bart is al weg dus nx meer aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk, dat is nu wel weer geinig van je.![]()
Heb je die echt verstuurd??![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:23 schreef Suikeroom het volgende:
Rob zette altijd wel zn beste beentje voor in het huis
gister leuk mailtje gehad nav een mail van mij...quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:23 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
heb je echt goed contact met rob???
Dan ga ik er toch samen met jou in. Alle Fokkers een paar knaken en we zitten goed voor een maandje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:28 schreef tann het volgende:
[..]
hoe moet dat dan met Jos? wel leuk idee van je, maar Bart is al weg dus nx meer aan
nou, ik viel er bij in slaapquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om haar eeeeeuwigdurende verhalen
ik denk dat rob de beroerdste niet is. Hij speelde ook een spelletje in het huis. maar ik denk dat het een lieve man is hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
[..]
ik laat me niet gek maken, maar gewoon hallo en hoe gaat et enzo, maar wel lief
Ja, vraag maar aan Tanja, die heb ik het BCC doorgestuurdquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk, dat is nu wel weer geinig van je.![]()
Heb je die echt verstuurd??![]()
dealquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ga ik er toch samen met jou in. Alle Fokkers een paar knaken en we zitten goed voor een maandje.![]()
Oh jee, de Woeste Hoeve.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:30 schreef Suikeroom het volgende:
Ik weet niet meer Tann ik kon hem niet echt bijbenen
dat denk ik dus ook, ook lieve vader voor zn zoon en dochter, echt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:31 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ik denk dat rob de beroerdste niet is. Hij speelde ook een spelletje in het huis. maar ik denk dat het een lieve man is hoor
Manipulator eerste klasse vond ik hem.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:31 schreef MandyD1985 het volgende:
ik denk dat rob de beroerdste niet is. Hij speelde ook een spelletje in het huis. maar ik denk dat het een lieve man is hoor
hahaahaaaquote:
dat geloof ik ook zeer zeker. In het huis moest ik hem totaal niet , maar ik weet zeker dat het een lieve man is en buiten het huis voor iedereen klaar staat. Was in het huis ook al zo, maar met gedachten erachter denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:34 schreef tann het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook, ook lieve vader voor zn zoon en dochter, echt!
De Big Boss van nu mag toch ook tig keer per dag naar buiten? In dat huisje ernaast bijvoorbeeld? Babyfoon erbij.... KLAAR Ik kan het zeggen ik heet ook Robquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:28 schreef tann het volgende:
[..]
hoe moet dat dan met Jos? wel leuk idee van je, maar Bart is al weg dus nx meer aan
Hé Tann, ik kijk net op je profiel want ik wilde een meel sturen en ik zag dat je bijna jarig ben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
[..]
ik laat me niet gek maken, maar gewoon hallo en hoe gaat et enzo, maar wel lief
Dat bewijs kan alleen maar ondersteund worden met een foto, want dit is wel FOK! he?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:35 schreef tann het volgende:
[..]
hahaahaaanou mn dingen hangen idd net zo als die vrouw bij mij, Jos heeft er al veel aan gelurkt
![]()
Ik ben er alquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:29 schreef Coos het volgende:
Waar is die Eend nu weer gebleven net nu ik in de stemming ben om eens flink de waarheid boven tafel wil halen. Ook over jou eend!! Ik heb ook altijd gedacht dat je een nicht was.Maar de laatste tijd bespeur ik toch een drang naar het Noorden.
![]()
Ik kom er niet meer uir!!![]()
ahá zegt de paranoia geestquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben er al
Ik ben alleen nicht als roache er is...
Nu is tann hier![]()
bedankt!! tis de 17 enk word 28, gefeli met je vriendin, zo kan et ook idd...quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé Tann, ik kijk net op je profiel want ik wilde een meel sturen en ik zag dat je bijna jarig ben.![]()
25 of 26?? Gefeliciteerd alvast voordat ik het vergeet. Je moet wel vaker een fotootje van die kleine hier plaatsen hoor. Een spaanse vriendin van mij heeft eind april haar eerste gekregen. (van de spermabank!) We hebben veel contact. Het kan nu iedere dag zijn dat zij meldt dat "Abril" b.v. loopt. Heerlijk om te volgen maar ben blij dat de mijne per auto reist. >:O
\quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is volgens mij de 17 jarig, heb ik tenminste op die datum ff op de kalender gezet
28?? Heeft Talpa gesjoemeld met je leeftijd??quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:44 schreef tann het volgende:
[..]
bedankt!! tis de 17 enk word 28, gefeli met je vriendin, zo kan et ook idd...
Als hij de "van Noodgelden" liquide wil maken is hij welkom toch??quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom heb ik het rare idee dat suikeroom Rob is
of Dynabite...ghehehequote:Op donderdag 9 februari 2006 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom heb ik het rare idee dat suikeroom Rob is
Tanja zei dat ze gisteren een mailtje had gestuurd. En suikeroom post alleen maar in BBH gerelateerde topics, en maakte grapjes over dat been.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Als hij de "van Noodgelden" liquide wil maken is hij welkom toch??![]()
-4 lettersquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:49 schreef Suikeroom het volgende:
Ik ben geen gimmick, ik ben de suikeroom en ik pak uit gewoon
? hoezo? vertel....quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
28?? Heeft Talpa gesjoemeld met je leeftijd??![]()
Ik eis dan een schadevergoeding.![]()
Ik dacht dat jij 24 of 25 was.quote:
duhquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja zei dat ze gisteren een mailtje had gestuurd. En suikeroom post alleen maar in BBH gerelateerde topics, en maakte grapjes over dat been.
Tanja? Heb je hem ook gezegd dat je op FOK! zit?
Sjééésssss.....dat je dat allemaal volgt!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan niet, want die heeft nog gepost toen Rob nog in het huis zat...
Merg en been, of merg en benen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
Die grapjes gaan me ook door merg en been LS
jij heet toch ook rob?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan niet, want die heeft nog gepost toen Rob nog in het huis zat...
en jou ook, of had ik dat net niet al tegen je gezegd...quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ssssstttttttt die foto op MSN is fake, dat ben ik niet
En je ziet er in het echt ook niet uit als een hond, zoals je usericon?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
ssssstttttttt die foto op MSN is fake, dat ben ik niet
Wat denk je van Golfer dan hierboven??quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier hap je ook wel snel, want die quote was tegen mij![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
En je ziet er in het echt ook niet uit als een hond, zoals je usericon?
Geen commentaar over mijn hondje he? Dan krijg je met Tanja uhhh mij te maken, want alleen zijn naam is al om van te houden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
En je ziet er in het echt ook niet uit als een hond, zoals je usericon?
Jeetje,wat een teleurstelling weer.
Vertel me alstjeblieft dan ik minder snel hap dan Golferquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat denk je van Golfer dan hierboven??![]()
Kon je het niet bijbenen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:59 schreef Suikeroom het volgende:
ik bedoel die quote daarboven LS, ging ff te snel hier
Gokje: Adolfquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
want alleen zijn naam is al om van te houden.
Is het nou al afgelopen dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:00 schreef Coos het volgende:
Eend, klik alle schermen dicht, leg je keukenrol weg en ga nog effe achter je toetsenbord anders ga ik ook naar bed.![]()
Je gaat het pas zien als je het doorhebt......aldus johan cruiff......quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:59 schreef Suikeroom het volgende:
ik bedoel die quote daarboven LS, ging ff te snel hier
Toch heb ik een beetje mijn twijfelsquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:01 schreef MandyD1985 het volgende:
ik geloof nie dat rob hier is hahahahha
Dat doe ik dan wel per meel ouwe pisnicht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vertel me alstjeblieft dan ik minder snel hap dan Golfer
ik weet het niet hoor kan hij toch gewoon zeggen dan maar ja het is natuurlijk welleujk om undercover te komen he;)quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toch heb ik een beetje mijn twijfels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |