Cut...verkeerde account...quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef juiced het volgende:
Ja heel leuk! Dankje!
quote:
Ik heb je geblocked.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
yvonne, lang niet gezien, kom eens op MSN.
Ah, je lift mee op mijn onwaarschijnlijke populairiteit hedentendage. Wat lief, kun je het zelf niet?quote:
Wat loop je nou te zeuren. Jullie zijn beiden klonen van me.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, je lift mee op mijn onwaarschijnlijke populairiteit hedentendage. Wat lief, kun je het zelf niet?![]()
B?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, je lift mee op mijn onwaarschijnlijke populairiteit hedentendage. Wat lief, kun je het zelf niet?![]()
Dat is ook een behoorlijke lovestackquote:
Ik heb de rest van de serie ook nog; aanbid mequote:
18 is ze, optieven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:25 schreef Scorpie het volgende:
Gefeliciteerd met je 35e verjaardag!
Ga je nu posten in het klusforum?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:23 schreef MUUS het volgende:
Ik zat al een week in het stof in mijn nieuwe huis te schelden dat niks wil lukken. Gisteren dus ook..
Maar dit doet me goed, want ik heb graag dat mensen mijn 18e verjaardag meevieren..
Get real! MUUS is een beeb.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo ziet ze er niet uit, beste admin. Zelfs jij ziet er beter uit dan haar.
Is je bril stuk?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo ziet ze er niet uit, beste admin. Zelfs jij ziet er beter uit dan haar.
Leg deze eens uit?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:40 schreef Tafkahs het volgende:
gefeliciteerd
Ik monitor ALLES!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]!
Je post in ONZ!!!
Snakey!!! Oplettuh!
Ik zie wel meer posts van hem in ONZ.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]!
Je post in ONZ!!!
Snakey!!! Oplettuh!
Nah, ik kwam af op die o zo belangrijke hoofdletters..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]!
Je post in ONZ!!!
Snakey!!! Oplettuh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |