Cut...verkeerde account...quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef juiced het volgende:
Ja heel leuk! Dankje!
quote:
Ik heb je geblocked.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
yvonne, lang niet gezien, kom eens op MSN.
Ah, je lift mee op mijn onwaarschijnlijke populairiteit hedentendage. Wat lief, kun je het zelf niet?quote:
Wat loop je nou te zeuren. Jullie zijn beiden klonen van me.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, je lift mee op mijn onwaarschijnlijke populairiteit hedentendage. Wat lief, kun je het zelf niet?![]()
B?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, je lift mee op mijn onwaarschijnlijke populairiteit hedentendage. Wat lief, kun je het zelf niet?![]()
Dat is ook een behoorlijke lovestackquote:
Ik heb de rest van de serie ook nog; aanbid mequote:
18 is ze, optieven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:25 schreef Scorpie het volgende:
Gefeliciteerd met je 35e verjaardag!
Ga je nu posten in het klusforum?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:23 schreef MUUS het volgende:
Ik zat al een week in het stof in mijn nieuwe huis te schelden dat niks wil lukken. Gisteren dus ook..
Maar dit doet me goed, want ik heb graag dat mensen mijn 18e verjaardag meevieren..
Get real! MUUS is een beeb.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo ziet ze er niet uit, beste admin. Zelfs jij ziet er beter uit dan haar.
Is je bril stuk?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo ziet ze er niet uit, beste admin. Zelfs jij ziet er beter uit dan haar.
Leg deze eens uit?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:40 schreef Tafkahs het volgende:
gefeliciteerd
Ik monitor ALLES!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]!
Je post in ONZ!!!
Snakey!!! Oplettuh!
Ik zie wel meer posts van hem in ONZ.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]!
Je post in ONZ!!!
Snakey!!! Oplettuh!
Nah, ik kwam af op die o zo belangrijke hoofdletters..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]!
Je post in ONZ!!!
Snakey!!! Oplettuh!
Hij schijnt 19 te zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:56 schreef yvonne het volgende:
Heb jij tieten Stofje?
En dan hebben mannen tieten?quote:
Tegenwoordig wel ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:01 schreef yvonne het volgende:
Heb JIJ dan tieten snakey?
Is je buikje omhooggeschoven?quote:
Weet ik veel wat jij ziet in 19-jarigen.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:03 schreef boebiedoe het volgende:
Joh over dat 19 he, ik krijg nog steeds wiet van je Yvonne..
Die bhurka's hè, is nieteens zo'n slecht kledingsstukquote:
Herman Brood zwoer er bij en die is heel oud gewordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jij ziet in 19-jarigen.
leuk cadeau voor je dochterquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die bhurka's hè, is nieteens zo'n slecht kledingsstuk
Die krijgt een ketting,quote:
Mijn vriendin ziet er gewoon goed uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die bhurka's hè, is nieteens zo'n slecht kledingsstuk
In een bhurka?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Mijn vriendin ziet er gewoon goed uit.
Kjoetquote:
Hè ja, gaan we naar een Metalfestival in Bhurkaquote:
Opvallen zullen we!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hè ja, gaan we naar een Metalfestival in Bhurka
Gothic is uit, Bhurka is in!quote:
Welke gaan we dit jaar?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hè ja, gaan we naar een Metalfestival in Bhurka
Graspop is fun, doe maar met onze autoquote:
Niks mis met mijn auto.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Graspop is fun, doe maar met onze auto
Niet eens borstspieren een sixpack?quote:
Lazien!quote:
Ik ben gewoon zo'n typische internetnerd, zo'n lelijke, met een raar hoofd.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:11 schreef NJ het volgende:
Trouwens, Snakey. En Stofje.
http://forum.fok.nl/topic/816242
idd. laat de "doos"verpakking maar zien van muusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil bewijs zien dat MUUS 18 is!!!![]()
Strak plan kerel... maar geeft me toch maar tietenfotos. Daarop kan ik net wat beter beoordelen hoe oud ze is, begrijp jequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:42 schreef iDex het volgende:
[..]
idd. laat de "doos" maar zien van muus
Ik durf niet.quote:
Ik smeek je!!! Ga niet in het Klusforum posten!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:58 schreef MUUS het volgende:
Dank allen.
Had ik al gezegd dat ik een teringhekel aan verjaardagen heb?.
[..]
Ik durf niet.. Het komt ook noooooooit meer goed.
.
Mens, ik ben gisteren hard scheldend door de Gamma, Praxis én de Karwei gegaan, omdat ik niet weet welke tegels, vloeren of behangetjes ik wil. Als ik het nieuwe huis binnen ga, sta ik binnen twee seconden grienend in het puin, omdat het echt noooooit meer goed komt. Alles wat ik wil, kan niet of lukt niet. Alles wat kan instorten, stort ook in en alles wat kapot kan, gaat ook kapot.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik smeek je!!! Ga niet in het Klusforum posten!!
Dan ben je verloren!!!
MAAK GEEN GRAPPEN MET EEN VROUW IN KLUSNOOD, TERINGSLANG.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je een boerderie uit 1203 gekocht?![]()
Nee natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:18 schreef yvonne het volgende:
Dit kun je beter bij "ons"in ONZ delen
Wij zijn niet zo wreed, wij zeggen ach en wee.
In Klussen zeggen ze vast : "oooooooooh wat mooi!!" Ook al is het een Siberische cel in Hoogeveen
Het is net F&F
Je bent toch niet in Hoogeveeen gaan wonen hè?
quote:
Voor "the gateway to her guts" moet je in SEX zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe dan ook, ik ken het gevoel, dat alles fout gaat en je maar geen besluit kan nemen welk tegel of lampje je zal nemen, je het gevoel hebt in een oneindige put staart.
Schopje R&P.quote:Je moet je richten op 1 ding, als dat af is richt je je op de volgende ding. Na een tijdje zie je ineens dat je al heel ver bent gekomen en dat is al een goede movitatie om verder te gaan met je huis!
FOK! is geen uitzendbureau.quote:Mocht het toch echt zo zijn dat je geen meter verder komt, zoek dan klussers? Als ik het goed heb heb je alleen een tegelaar en een eventuele loodgieter nodig?
Verveel jij je ook zo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef ShaoliN het volgende:
Gefeliciteerd ofzo.
Weer geen reltopic.
Excuse me?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:34 schreef Snakey het volgende:
Voor "the gateway to her guts" moet je in SEX zijn.![]()
Zal ik jou eens schoppen?quote:Schopje R&P.![]()
Zeg ik dat ergens?quote:FOK! is geen uitzendbureau.![]()
Dat is je eigen schuld.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verveel jij je ook zo?
Zelfs FB is kut
Jij wilde Mod wordenquote:
Voor de overige beroepskruikzeikers zoals die snakey: Ik herkende gwoon waar MUUS over schreef, in mijn eigen werkervaring heb ik zulke dingen wel eens meegemaakt. Ik wou gwoon haar een beetje de goede kant op helpen. Ja?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk das weer een andere MUUS dan ik ken....
Hoe dan ook, ik ken het gevoel, dat alles fout gaat en je maar geen besluit kan nemen welk tegel of lampje je zal nemen, je het gevoel hebt in een oneindige put staart.
Je moet je richten op 1 ding, als dat af is richt je je op de volgende ding. Na een tijdje zie je ineens dat je al heel ver bent gekomen en dat is al een goede movitatie om verder te gaan met je huis!
Mocht het toch echt zo zijn dat je geen meter verder komt, zoek dan klussers? Als ik het goed heb heb je alleen een tegelaar en een eventuele loodgieter nodig?
Och jochie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor de overige beroepskruikzeikers zoals die snakey: Ik herkende gwoon waar MUUS over schreef, in mijn eigen werkervaring heb ik zulke dingen wel eens meegemaakt. Ik wou gwoon haar een beetje de goede kant op helpen. Ja?![]()
Ah, je bloed sliertjes en bonkjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mens, ik ben gisteren hard scheldend door de Gamma, Praxis én de Karwei gegaan, omdat ik niet weet welke tegels, vloeren of behangetjes ik wil.
En FC dan? Daar zou hij de boel wel even rechtzetten. Is dat al gebeurd?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verveel jij je ook zo?
Zelfs FB is kut
Hey wijffie, weer even onder je steen vandaan gekomen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En FC dan? Daar zou hij de boel wel even rechtzetten. Is dat al gebeurd?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey wijffie, weer even onder je steen vandaan gekomen?
Note.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Ga jij nou maar tags zetten. Of topics te snel op slot flikkeren.
Jij bent nog slotjesgeiler dan meneer Nemef.
quote:
Zullen we het maar op je leeftijd houden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |