lees het topic dan niet pikkiequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
En bedankt klootzak... er zijn ook mensen die pas na hun werk South Park kijken![]()

Ja echt 1 of 2 seconden van wtf? Maar toen dacht ik toch nog wat beter naquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het begin alleen al, snelle fragmenten van een aflevering die nooit bestaan heeft, bedoeld om mensen weer even te laten herinneren wat er ookalweer gebeurd was.
ik had btw heeel even de gedachte dat de super adventure club echt bestond![]()
het einde vond ik alleen niet zo heel leuk, maar wel iets moois om chef in het progamma te houden zonder isaac
lets go home and Make loooveee

ik vond hem echt geniaal...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Steve.Porter het volgende:
vond er echt niets aan, haast amper gelachen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks

quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
That's right.goodbye CHILDREN!

Blijkbaar nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
super adventure club = scientology.
maar dat had iedereen toch wel door mag ik hopen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Steve.Porter het volgende:
vond er echt niets aan, haast amper gelachen!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje flauwe aflevering, maar dat ben ik ondertussen wel gewend
Ik ga maar weer eens een paar oude afleveringen kijken

Waarom vond je hem dan in godsnaam niet grappig?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ok nu vind ik de aflevering geweldig!
Tuurlijk had ik dat wel door

Ik begrijpte ook alles...Maar ik heb echt veeel betere afleveringen gezien dan deze...Het lag er een beetje te dik bovenop allemaal...En dat sex met kinderen was wel een klein beetje afgezaagt....quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom vond je hem dan in godsnaam niet grappig?

Alle afleveringen zijn last minute, ze worden in 1 week in elkaar geflanst.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan gewoon merken dat het een last minute aflevering is. Een leuk idee, maar weinig leuke grappen erin verwerkt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |