abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34883194
Ik zat dinsdag in de trein toen er werd omgeroepen dat de trein niet na Almere niet door zou rijden naar Lelystad omdat een 'persoonlijk voorval' had plaatsgevonden, waarbij 'een trein betrokken was'.

Ik dacht meteen aan een zelfmoorder..

Kan niets vinden op internet. Wie weet of er idd iemand voor de trein is gesprongen? Of wat er anders aan de hand was?
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:38:43 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_34883264
denk dat de machinist in zijn broek gescheten had...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_34883867
Het was een zelfmoorddoodmaker

Maar wat is het belang om dat te weten? Kick je op dat soort berichten?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_34883927
zelfmoorder?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  Donald Duck held woensdag 8 februari 2006 @ 22:51:34 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34883983
dat gebeurt echt enorm vaak, maar het komt normaal nooit in het nieuws
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34883997
Een stickerplakker.

Zulke incidenten komen eigenlijk nooit in de landelijk media. Meeste kans dat je er iets van terug vind is in een regionaal dagblad die daar later in de week uitkomt.
pi_34884031
Een Eigendoodmaker

Ze moesten er een speciaal baanvak voor openen om vertragingen tegen te gaan
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_34884313
Van bekenden die werkzaam waren bij de spoorwegen weet ik dat de "springer" een bijna dagelijks voorkomend fenomeen is. In bepaalde perioden zelfs meerdere per dag in Nederland. Dus even snel geschat kan het best wel een keer of 300 per jaar gebeuren.
-
pi_34884414
o ja daar hoorde ik ook iets over..

Was iemand in Almere-stad helemaal door het lint aan het gaan tegen connexxion omdat er geen directe buslijn is naar Lelystad... compleet nutteloos, aangezien connexxion er niets aan kan doen.

Verder was er vandaag ook eentje bij weesp? of Hilversum. Zelfde bericht andere plaatsen.
pi_34884542
Klopt er heeft inderdaad iemand zelfmoord gepleegd door voor de trein te springen het was een meid van 22 jaar en zat bij een vriendin van mij in de klas. De reden is onbekend het was altijd een vrolijke meid klasgenootjes waren daarom dus ook zeer verbaast en natuurlijk ook bedroeft toen ze het nieuws hoorde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Scheurtje op 08-02-2006 23:05:52 (leeftijd gecorrigeerd) ]
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:16:38 #11
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_34885078
Mooi, nu dat duidelijk is zullen we dan 1123920 "rip " posts gaan maken?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_34885182
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef Scheurtje het volgende:
Klopt er heeft inderdaad iemand zelfmoord gepleegd door voor de trein te springen het was een meid van 22 jaar en zat bij een vriendin van mij in de klas. De reden is onbekend het was altijd een vrolijke meid klasgenootjes waren daarom dus ook zeer verbaast en natuurlijk ook bedroeft toen ze het nieuws hoorde.
Vrolijkheid is vaak een masker voor diepe ellende, hopelijk heeft ze haar rust gevonden.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_34887231
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:19 schreef longinus het volgende:

[..]

Vrolijkheid is vaak een masker voor diepe ellende, hopelijk heeft ze haar rust gevonden.
Ja ik hoop het ook voor deze jonge vrouw alleen laat ze nu wel een hoop diepe ellende achter voor degene die haar liefhadden en de getuige van dit ongeluk. Morgen zou ik de rest van het verhaal te horen krijgen dus ook de indentiteit van het meisje achter haar vrolijke lach.
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:46:57 #14
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_34894592
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:46 schreef Maar-T het volgende:
het zou ook deze kunnen zijn
http://www.nu.nl/news/670(...)treinverkeer_op.html
neu dat was vandaag pas, dus die kan het niet zijn.....

heb wel eerder gehad dat een trein moest stoppen omdat iemand z'n hond aan het uitlaten was op het spoor 5km voor almere oostvaarders.
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:17:49 #16
3542 Gia
User under construction
pi_34895520
Volgens mij was het een zelfmoordenaar.

Zelfmoorder!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:19:57 #17
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34897568
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:58 schreef quo_ het volgende:
Van bekenden die werkzaam waren bij de spoorwegen weet ik dat de "springer" een bijna dagelijks voorkomend fenomeen is. In bepaalde perioden zelfs meerdere per dag in Nederland. Dus even snel geschat kan het best wel een keer of 300 per jaar gebeuren.
djiezz. Ik wist niet dat het zo vaak voorkomt.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34903854
Lijkt me toch best zeer doen.
pi_34999634
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef Scheurtje het volgende:
Deze?

http://dj-d-isnt-crazzzy.almere4you.nl/
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2006 @ 15:21:54 #20
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_35000842
quote:
Goh, geeneens een depri site met allemaal depri verhalen
pi_35016221
quote:
Er was dus nog genoeg van Sammy over om Sammy te kunnen herkennen.
Een hele prestatie hoor.
Toen ik nog vlakbij het spoor woonde kwamen ze altijd met een brilletje langs en of ik maar ff wilde identificeren.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2006 @ 21:55:13 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_35153236
quote:
oud-klasgenote van me
4 jaar bij in de klas gezeten...
hoorde het 2 dagen nadat het gebeurd was, toch wel ff schrikken...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_35162162
Hierbij meld ik:

Beste 2de jaars student,

Gisteren ontving de school het bericht van de ouders van Samantha Haberland dat de doodsoorzaak van Samantha geen zelfmoord is maar een ongeluk. De ouders van Samantha stellen het zeer op prijs als dit medegedeeld wordt aan de 2de jaars studenten en docenten.

Het verdriet blijft even groot maar het gevoel erbij is toch wezenlijk anders.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 23:44:38 #25
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_35495841
ik hoor zo super vaak zulke verhalen van collega's die met de trein naar het werk komen. en je leest het nooit in de krant eigenlijk.

al weet ik niet of ze het als smoes verzinnen omdat ze te laat zijn .
ada fare stop stalking me
pi_35503188
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef ivosnivo het volgende:
ik hoor zo super vaak zulke verhalen van collega's die met de trein naar het werk komen. en je leest het nooit in de krant eigenlijk.

al weet ik niet of ze het als smoes verzinnen omdat ze te laat zijn .
beetje lullig om zoiets als smoes te gebruiken
pi_35503196
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:17 schreef Scheurtje het volgende:
Hierbij meld ik:

Beste 2de jaars student,

Gisteren ontving de school het bericht van de ouders van Samantha Haberland dat de doodsoorzaak van Samantha geen zelfmoord is maar een ongeluk. De ouders van Samantha stellen het zeer op prijs als dit medegedeeld wordt aan de 2de jaars studenten en docenten.

Het verdriet blijft even groot maar het gevoel erbij is toch wezenlijk anders.
geloof er niks van...
pi_35503214
Dat zou ik zoooo graag eens willen zien, iemand die voor de trein springt.
pi_35503998
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:02 schreef swingerandfree het volgende:
Dat zou ik zoooo graag eens willen zien, iemand die voor de trein springt.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=jumping+in+front+of+train&btnG=Google+zoeken&meta=
pi_35504010
Neeee ik bedoel in het echt, dat je flatschhh de knal hoort en er vlak bij staat.
pi_35504202
ik denk dat je dan wel erg ziek in je hoofd moet zijn als je dat echt graag wil...

misschien eens een weekje gaan rond hangen in Ermelo (zit een inrichting naast het spoor)
pi_35504460
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:19 schreef Binkster het volgende:
ik denk dat je dan wel erg ziek in je hoofd moet zijn als je dat echt graag wil...

misschien eens een weekje gaan rond hangen in Ermelo (zit een inrichting naast het spoor)
Oww doen ze dat vaak in die regio? Goede tip
pi_35506167
quote:
Met dat hoofd zou je zeggen dat ze al eerder een keer een poging had gewaagd. .
pi_35523848
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:34 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

ik zie die foto dus niet, kom op het profiel van een of andere Dennis. Wie hem wel ziet, post ff die foto.
pi_35537706
quote:

[..]

soms is zwijgen beter dan spreken
  maandag 27 februari 2006 @ 13:33:25 #36
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35540142
quote:

[..]

kutopmerking en onterecht. Eikel
pi_35540680
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:19 schreef longinus het volgende:

[..]

Het licht aan het eind van de tunnel......is vaak een aankomende trein ....
Dubbel zo gepast onder deze omstandigheden
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_35542512
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:33 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

kutopmerking en onterecht. Eikel
Net weer een knul geramt door een trein van een carnavalsvereniging...

en ik mis het weer
pi_35543325
Die knul wasd een ongelukje .....eigen schuld...zwaar bezopen....maar ik dacht een ongeluk.

Springers zijn enorme losers, Onvakkundig en slechte planning voor zelfmoord
Afgezien dat het de meest schreeuwerige arogante manier is om je leven te beeindigen
Zoveel anderen last en ellende bezorgen is gewoon hufterig
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_35675905
Helaas , ondanks wat haar ouders zeggen , is het geen ongeluk geweest ,

Ik ben Ed , de vriend van sam , we hebben 3,5 jaar verkering gehad ,

Ik vond het even genoodzaakt hierop te reageren om misverstanden te voorkomen ,

Sam had een vrij zware studie , en liep daarnaast stage bij de kindertelefoon . In onze relatie ging ook niet alles goed .en vaak heeft zij aangegeven depressief te zijn . Ik weet gewoon zeker dat zij dit met opzet heeft gedaan , en dat dit geen ongeluk is geweest ,

Haar ouders hebben er vrede mee denkend dat het een ongeluk is geweest , dit is hun manier om hiermee om te kunnen gaan en dit een plekje te kunnen geven . en dat is dan goed toch .(?)

Wie ben ik om hun dan te overtuigen van het feit dat het geen ongeluk was , iedereen gaat er op hun eigen manier mee om .

Voor mensen die wat meer willen weten van sam , is er een site gemaakt voor dr op hyves .

http://samanthahaberland.hyves.nl/
pi_35733387
Wat erg voor je, Ed...
pi_35777178
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef desiredbard het volgende:
Die knul wasd een ongelukje .....eigen schuld...zwaar bezopen....maar ik dacht een ongeluk.

Springers zijn enorme losers, Onvakkundig en slechte planning voor zelfmoord
Afgezien dat het de meest schreeuwerige arogante manier is om je leven te beeindigen
Zoveel anderen last en ellende bezorgen is gewoon hufterig
Ja daarom moet je het uitbuiten en op Ogrish plaatsen
pi_35823226
Ik vind het voor haar erger , het feit dat je het niet meer ziet zitten , en dan dit als enige uitweg ziet , ... kan je je voorstellen hoe ellendig je je moet voelen .

en voor diegene die denken dat het een egoistische actie was, die hebben nooit in zo'n situatie ( gevoelsmatig) gezeten , Op zo'n moment denk je niet aan jezelf , laat staan aan een ander , ... je zit met een enorm depressief gevoel en je ziet je LEVEN niet meer zitten , als je dan nog helder na kan denken zodat je nog rekening gaat houden met een machinist of diegene die je vind is dat knap . iemand in zo'n depressieve bui als waar zij in zat is daar al helemaal aan voorbij ,

Onderhands is het vandaag al 1 maand geleden , en nog kan ik het niet begrijpen , het lijkt nog zo onwerkelijk , ..
pi_35836259
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:22 schreef eddoxpayne het volgende:
Ik vind het voor haar erger , het feit dat je het niet meer ziet zitten , en dan dit als enige uitweg ziet , ... kan je je voorstellen hoe ellendig je je moet voelen .

en voor diegene die denken dat het een egoistische actie was, die hebben nooit in zo'n situatie ( gevoelsmatig) gezeten , Op zo'n moment denk je niet aan jezelf , laat staan aan een ander , ... je zit met een enorm depressief gevoel en je ziet je LEVEN niet meer zitten , als je dan nog helder na kan denken zodat je nog rekening gaat houden met een machinist of diegene die je vind is dat knap . iemand in zo'n depressieve bui als waar zij in zat is daar al helemaal aan voorbij ,

Onderhands is het vandaag al 1 maand geleden , en nog kan ik het niet begrijpen , het lijkt nog zo onwerkelijk , ..
Tja das dan pech, als iemand zich ellendig voelt daar gaat de wereld niet minder hard van draaien. Over de hele wereld leven miljarden in ellende en die springen ook niet allemaal voor de trein.
pi_35904507
btw nog een freaky fact: Ik fietste dus 7 feb langs haar huis en dacht nog "heej, die heb ik lang niet meer gezien of gesproken, hoe zou het met haar gaan?"

isn't it ironic
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:39:56 #46
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35904533
Altijd weer dat tuig uit Lelystad he.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_35904601
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Altijd weer dat tuig uit Lelystad he.
anders lees je ff het topic voordat je blaat
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:43:49 #48
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35904636
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:42 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

anders lees je ff het topic voordat je blaat
Dat was sarcastisch, klapdeurjosti.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_35904878
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Dat was sarcastisch, klapdeurjosti.
ik ben niet zo goed in het herkennen van sarcasme
Personal Flaw so to speak
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:00:37 #50
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_35905015
Een tijd geleden was er "bij ons" ook een springster. Het leek mevrouw alleen wel een goed idee om vanaf het volle perron te "springen" (wtf had ze hoogtevrees ofzo?)

Een man die het geheel zag, twijfelde geen moment, maar reageer gelijk zonder na te denken... instant reactie zeg maar... je voelt 'm al aankomen: zij overleefde het geheel, maar de man is overleden, een vrouw en 2 jonge kinderen achterlatend.

Ik ken de personen in kwestie niet en vind het heel erg als iemand zo'n daad als enige uitweg ziet, maar ik ben echt WOEST geweest op de vrouw...
Rationeel? Nee, dat niet, maar ik vond het zo verschrikkelijk asociaal van haar!!

Ik denk dat slachtofferhulp ineens tientallen klanten had
pi_35905292
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:00 schreef jack4ya het volgende:
Een tijd geleden was er "bij ons" ook een springster. Het leek mevrouw alleen wel een goed idee om vanaf het volle perron te "springen" (wtf had ze hoogtevrees ofzo?)

Een man die het geheel zag, twijfelde geen moment, maar reageer gelijk zonder na te denken... instant reactie zeg maar... je voelt 'm al aankomen: zij overleefde het geheel, maar de man is overleden, een vrouw en 2 jonge kinderen achterlatend.

Ik ken de personen in kwestie niet en vind het heel erg als iemand zo'n daad als enige uitweg ziet, maar ik ben echt WOEST geweest op de vrouw...
Rationeel? Nee, dat niet, maar ik vond het zo verschrikkelijk asociaal van haar!!

Ik denk dat slachtofferhulp ineens tientallen klanten had
Naarden-Bussum toevallig?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:42:26 #52
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_35906023
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:12 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Naarden-Bussum toevallig?
Ja dus! Hoe weet je dat?
pi_35906567
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:42 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ja dus! Hoe weet je dat?
Tis zelfs in het nieuws geweest, plus dat ik vrienden in de buurt heb wonen en zelf ook redelijk in de buurt woon...

Ik vraag me trouwens af of die vrouw het uiteindelijk wel een keer met succes geprobeerd heeft
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:03:49 #54
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35906614
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:22 schreef eddoxpayne het volgende:

Veel sterkte ed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marietje_34 op 10-03-2006 12:09:18 ]
pi_54379823
Hallo,
Mijn vriendin werkt bij de spoorwegen er gaan met het vallen 2 / 3 per dag door het hele land. En zomers gaan er 1 per dag. op zondag 4 nov '07 is er een jongen man rond de 30 in Geldrop voor een dubbeldekker gesprongen hij was op slag dood. Maar zo iets kom zeker niet in de krant of nieuws om dat de na bestande daar geen toesteming voor geven het is best hefig als er een voor de trein gaat staan maar ze doen dat niet zomaar. Ze laten aan de buiten wereld niet merken ik heb het zelf helaas mee mogen maken mijn vader is in aug. '07 voor de trein gaan staan. nou jullie willen niet weten hoe dat er uit zag en hoe heftig dat is..en ik woon nog geen 50 meter van het spoor dus ik word er elke dag weer mee geconfronteerd.
  maandag 5 november 2007 @ 14:31:06 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54380346
heftig allemaal.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54380395
Jaren terug toen ik nog in de flat woonde vlak voor een spoorlijn, was er ook een man voorgesprongen. Zijn dochter woonde ook in die flats, ze is later wel verhuist..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 5 november 2007 @ 14:58:51 #58
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_54380971
stond een keer op het mededelingen bord op rotterdam centraal: Vertraging in verband met botsing met persoon
pi_54381098
Door die springers is er bijna elke dag wel een wissel storing
............................
pi_54385711
Een hele goeie vriendin van mij is een jaar of 3/4 geleden ook in Geldrop voor de trein gesprongen..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  † In Memoriam † maandag 5 november 2007 @ 22:46:52 #61
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_54392303
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:10 schreef irishcob1 het volgende:
Hallo,
Mijn vriendin werkt bij de spoorwegen er gaan met het vallen 2 / 3 per dag door het hele land. En zomers gaan er 1 per dag. op zondag 4 nov '07 is er een jongen man rond de 30 in Geldrop voor een dubbeldekker gesprongen hij was op slag dood. Maar zo iets kom zeker niet in de krant of nieuws om dat de na bestande daar geen toesteming voor geven het is best hefig als er een voor de trein gaat staan maar ze doen dat niet zomaar. Ze laten aan de buiten wereld niet merken ik heb het zelf helaas mee mogen maken mijn vader is in aug. '07 voor de trein gaan staan. nou jullie willen niet weten hoe dat er uit zag en hoe heftig dat is..en ik woon nog geen 50 meter van het spoor dus ik word er elke dag weer mee geconfronteerd.
Heel veel sterkte..
pi_54392932
-edit-
Neuh.

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 06-11-2007 07:12:49 ]
0023
pi_54394117
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef ikJur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 5 november 2007 @ 23:39:09 #64
163306 Neerio
is aan het zijn
pi_54394120
omg eikel
My favorite thing about the Internet is that you get to go into the private world of real creeps without having to smell them.
pi_54394362
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef Neerio het volgende:
omg eikel
Ja dat heet tegenwoordig de *wrijf-het-er-nog-us-in* humor..
pi_54397292
Stel je aan zeg, dit gebeurt toch minimaal 1 keer per week...
pi_54404245
Zelfmoord komt heel vaak voor, maar het komt nooit in de krant. Vandaar dat veel mensen denken dat moord vaker voorkomt. Dat is dus niet zo.

In Nederland plegen gemiddeld 1600 mensen per jaar zelfmoord, dat zijn er ongeveer twee maal zoveel als er slachtoffers vallen in het verkeer.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfmoord

Vergelijk dat eens met het aantal moorden per jaar.
In de afgelopen tien jaar zijn in Nederland gemiddeld 230 mensen per jaar slachtoffer geworden van moord of doodslag, zo meldt het CBS

http://www.om.nl/dossier/(...)euwsberichten/29985/
pi_54404325
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef ivosnivo het volgende:
Er is een journalistieke ethische code dat je niet over zelfmoorden mag schrijven.
pi_54404529
Maar wel in vol ornaat de lijken van Theo van Gogh en Pim Fortuyn tonen.
pi_54404952
Je kunt ook op www.112BRABANT.NL kijken daar worden ze ook nog wel eens op gezet.

04-11
21:46
Geldrop
Parallelweg
Aanrijding met een persoon thv station
21:49 - Geen treinverkeer tussen Eindhoven en Weert
22:05 - 734 opgeroepen voor reinigen spoor + ovd
23:06 - Spoor vrijgegeven, treinverkeer komt weer op gang.

pi_54405046
zwemmerseczeem screef het volgde Maar wel in vol ornaat de lijken van Theo van Gogh en Pim Fortuyn tonen.

dat de springer niet in het nieuws komen heeft te maken dat de na bestande het mee stal niet willen wegen ramptoeristen. ik wilde het ook niet dat het bekend werd toen ik van de politie kreeg te horen dat mijn vader voor de trein was gesprongen dat was het 2 wat ik zij tegen hun.
pi_54441555
Ik weet dat ramptoeristen irritant zijn, uit eigen ervarig. Waar komen die gasten in godsnaam vandaan, ik weet het niet, maar als er een ambulance opduikt staan er ineens honderd man. Maar Pim en theo hebben er net zo goed recht op dat hun dode lichamen niet aan de hele wereld tentoongesteld worden, vandaar dat ik dat dus krom vind.
pi_54443564
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:03 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Maar wel in vol ornaat de lijken van Theo van Gogh en Pim Fortuyn tonen.
Tja, maar moord is ook wat anders. Moord is een strafbaar feit waar over bericht moet worden. Mensen willen weten wat er aan de hand is.

Zelfmoord zie ik meer als een ziekte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')