Vrolijkheid is vaak een masker voor diepe ellende, hopelijk heeft ze haar rust gevonden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef Scheurtje het volgende:
Klopt er heeft inderdaad iemand zelfmoord gepleegd door voor de trein te springen het was een meid van 22 jaar en zat bij een vriendin van mij in de klas. De reden is onbekend het was altijd een vrolijke meid klasgenootjes waren daarom dus ook zeer verbaast en natuurlijk ook bedroeft toen ze het nieuws hoorde.
Ja ik hoop het ook voor deze jonge vrouw alleen laat ze nu wel een hoop diepe ellende achter voor degene die haar liefhadden en de getuige van dit ongeluk. Morgen zou ik de rest van het verhaal te horen krijgen dus ook de indentiteit van het meisje achter haar vrolijke lach.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:19 schreef longinus het volgende:
[..]
Vrolijkheid is vaak een masker voor diepe ellende, hopelijk heeft ze haar rust gevonden.![]()
neu dat was vandaag pas, dus die kan het niet zijn.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:46 schreef Maar-T het volgende:
het zou ook deze kunnen zijn
http://www.nu.nl/news/670(...)treinverkeer_op.html
djiezz. Ik wist niet dat het zo vaak voorkomt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:58 schreef quo_ het volgende:
Van bekenden die werkzaam waren bij de spoorwegen weet ik dat de "springer" een bijna dagelijks voorkomend fenomeen is. In bepaalde perioden zelfs meerdere per dag in Nederland. Dus even snel geschat kan het best wel een keer of 300 per jaar gebeuren.
Deze?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef Scheurtje het volgende:
Klopt er heeft inderdaad iemand zelfmoord gepleegd door voor de trein te springen het was een meid van 22 jaar en zat bij een vriendin van mij in de klas. De reden is onbekend het was altijd een vrolijke meid klasgenootjes waren daarom dus ook zeer verbaast en natuurlijk ook bedroeft toen ze het nieuws hoorde.
Goh, geeneens een depri site met allemaal depri verhalenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Deze?
http://dj-d-isnt-crazzzy.almere4you.nl/
[afbeelding]
Er was dus nog genoeg van Sammy over om Sammy te kunnen herkennen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Deze?
[afbeelding]
oud-klasgenote van mequote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Deze?
[afbeelding]
beetje lullig om zoiets als smoes te gebruikenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef ivosnivo het volgende:
ik hoor zo super vaak zulke verhalen van collega's die met de trein naar het werk komen. en je leest het nooit in de krant eigenlijk.
al weet ik niet of ze het als smoes verzinnen omdat ze te laat zijn.
geloof er niks van...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:17 schreef Scheurtje het volgende:
Hierbij meld ik:
Beste 2de jaars student,
Gisteren ontving de school het bericht van de ouders van Samantha Haberland dat de doodsoorzaak van Samantha geen zelfmoord is maar een ongeluk. De ouders van Samantha stellen het zeer op prijs als dit medegedeeld wordt aan de 2de jaars studenten en docenten.
Het verdriet blijft even groot maar het gevoel erbij is toch wezenlijk anders.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=jumping+in+front+of+train&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op zondag 26 februari 2006 10:02 schreef swingerandfree het volgende:
Dat zou ik zoooo graag eens willen zien, iemand die voor de trein springt.![]()
![]()
Oww doen ze dat vaak in die regio? Goede tipquote:Op zondag 26 februari 2006 11:19 schreef Binkster het volgende:
ik denk dat je dan wel erg ziek in je hoofd moet zijn als je dat echt graag wil...
misschien eens een weekje gaan rond hangen in Ermelo (zit een inrichting naast het spoor)
Met dat hoofd zou je zeggen dat ze al eerder een keer een poging had gewaagd.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Deze?
[afbeelding]
ik zie die foto dus niet, kom op het profiel van een of andere Dennis. Wie hem wel ziet, post ff die foto.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Met dat hoofd zou je zeggen dat ze al eerder een keer een poging had gewaagd..
soms is zwijgen beter dan sprekenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
kutopmerking en onterecht. Eikelquote:Op zondag 26 februari 2006 12:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het licht aan het eind van de tunnel......is vaak een aankomende trein ....quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:19 schreef longinus het volgende:
[..]
Vrolijkheid is vaak een masker voor diepe ellende, hopelijk heeft ze haar rust gevonden.![]()
Net weer een knul geramt door een trein van een carnavalsvereniging...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
kutopmerking en onterecht. Eikel![]()
Ja daarom moet je het uitbuiten en op Ogrish plaatsenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef desiredbard het volgende:
Die knul wasd een ongelukje .....eigen schuld...zwaar bezopen....maar ik dacht een ongeluk.
Springers zijn enorme losers, Onvakkundig en slechte planning voor zelfmoord
Afgezien dat het de meest schreeuwerige arogante manier is om je leven te beeindigen
Zoveel anderen last en ellende bezorgen is gewoon hufterig
Tja das dan pech, als iemand zich ellendig voelt daar gaat de wereld niet minder hard van draaien. Over de hele wereld leven miljarden in ellende en die springen ook niet allemaal voor de trein.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:22 schreef eddoxpayne het volgende:
Ik vind het voor haar erger , het feit dat je het niet meer ziet zitten , en dan dit als enige uitweg ziet , ... kan je je voorstellen hoe ellendig je je moet voelen .
en voor diegene die denken dat het een egoistische actie was, die hebben nooit in zo'n situatie ( gevoelsmatig) gezeten , Op zo'n moment denk je niet aan jezelf , laat staan aan een ander , ... je zit met een enorm depressief gevoel en je ziet je LEVEN niet meer zitten , als je dan nog helder na kan denken zodat je nog rekening gaat houden met een machinist of diegene die je vind is dat knap . iemand in zo'n depressieve bui als waar zij in zat is daar al helemaal aan voorbij ,
Onderhands is het vandaag al 1 maand geleden , en nog kan ik het niet begrijpen , het lijkt nog zo onwerkelijk , ..
anders lees je ff het topic voordat je blaatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Altijd weer dat tuig uit Lelystad he.
Dat was sarcastisch, klapdeurjosti.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:42 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
anders lees je ff het topic voordat je blaat![]()
ik ben niet zo goed in het herkennen van sarcasmequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch, klapdeurjosti.![]()
Naarden-Bussum toevallig?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:00 schreef jack4ya het volgende:
Een tijd geleden was er "bij ons" ook een springster. Het leek mevrouw alleen wel een goed idee om vanaf het volle perron te "springen" (wtf had ze hoogtevrees ofzo?)
Een man die het geheel zag, twijfelde geen moment, maar reageer gelijk zonder na te denken... instant reactie zeg maar... je voelt 'm al aankomen: zij overleefde het geheel, maar de man is overleden, een vrouw en 2 jonge kinderen achterlatend.
Ik ken de personen in kwestie niet en vind het heel erg als iemand zo'n daad als enige uitweg ziet, maar ik ben echt WOEST geweest op de vrouw...
Rationeel? Nee, dat niet, maar ik vond het zo verschrikkelijk asociaal van haar!!
Ik denk dat slachtofferhulp ineens tientallen klanten had![]()
Tis zelfs in het nieuws geweest, plus dat ik vrienden in de buurt heb wonen en zelf ook redelijk in de buurt woon...quote:
Veel sterkte ed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:22 schreef eddoxpayne het volgende:
Ik vind het voor haar erger , het feit dat je het niet meer ziet zitten , en dan dit als enige uitweg ziet , ... kan je je voorstellen hoe ellendig je je moet voelen .
en voor diegene die denken dat het een egoistische actie was, die hebben nooit in zo'n situatie ( gevoelsmatig) gezeten , Op zo'n moment denk je niet aan jezelf , laat staan aan een ander , ... je zit met een enorm depressief gevoel en je ziet je LEVEN niet meer zitten , als je dan nog helder na kan denken zodat je nog rekening gaat houden met een machinist of diegene die je vind is dat knap . iemand in zo'n depressieve bui als waar zij in zat is daar al helemaal aan voorbij ,
Onderhands is het vandaag al 1 maand geleden , en nog kan ik het niet begrijpen , het lijkt nog zo onwerkelijk , ..
Heel veel sterkte..quote:Op maandag 5 november 2007 14:10 schreef irishcob1 het volgende:
Hallo,
Mijn vriendin werkt bij de spoorwegen er gaan met het vallen 2 / 3 per dag door het hele land. En zomers gaan er 1 per dag. op zondag 4 nov '07 is er een jongen man rond de 30 in Geldrop voor een dubbeldekker gesprongen hij was op slag dood. Maar zo iets kom zeker niet in de krant of nieuws om dat de na bestande daar geen toesteming voor geven het is best hefig als er een voor de trein gaat staan maar ze doen dat niet zomaar. Ze laten aan de buiten wereld niet merken ik heb het zelf helaas mee mogen maken mijn vader is in aug. '07 voor de trein gaan staan. nou jullie willen niet weten hoe dat er uit zag en hoe heftig dat is..en ik woon nog geen 50 meter van het spoor dus ik word er elke dag weer mee geconfronteerd.
Ja dat heet tegenwoordig de *wrijf-het-er-nog-us-in* humor..quote:Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef Neerio het volgende:
omg eikel
Er is een journalistieke ethische code dat je niet over zelfmoorden mag schrijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef ivosnivo het volgende:
ik hoor zo super vaak zulke verhalen van collega's die met de trein naar het werk komen. en je leest het nooit in de krant eigenlijk.
Tja, maar moord is ook wat anders. Moord is een strafbaar feit waar over bericht moet worden. Mensen willen weten wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:03 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Maar wel in vol ornaat de lijken van Theo van Gogh en Pim Fortuyn tonen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |