Naarden-Bussum toevallig?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:00 schreef jack4ya het volgende:
Een tijd geleden was er "bij ons" ook een springster. Het leek mevrouw alleen wel een goed idee om vanaf het volle perron te "springen" (wtf had ze hoogtevrees ofzo?)
Een man die het geheel zag, twijfelde geen moment, maar reageer gelijk zonder na te denken... instant reactie zeg maar... je voelt 'm al aankomen: zij overleefde het geheel, maar de man is overleden, een vrouw en 2 jonge kinderen achterlatend.
Ik ken de personen in kwestie niet en vind het heel erg als iemand zo'n daad als enige uitweg ziet, maar ik ben echt WOEST geweest op de vrouw...
Rationeel? Nee, dat niet, maar ik vond het zo verschrikkelijk asociaal van haar!!
Ik denk dat slachtofferhulp ineens tientallen klanten had![]()
Tis zelfs in het nieuws geweest, plus dat ik vrienden in de buurt heb wonen en zelf ook redelijk in de buurt woon...quote:
Veel sterkte ed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:22 schreef eddoxpayne het volgende:
Ik vind het voor haar erger , het feit dat je het niet meer ziet zitten , en dan dit als enige uitweg ziet , ... kan je je voorstellen hoe ellendig je je moet voelen .
en voor diegene die denken dat het een egoistische actie was, die hebben nooit in zo'n situatie ( gevoelsmatig) gezeten , Op zo'n moment denk je niet aan jezelf , laat staan aan een ander , ... je zit met een enorm depressief gevoel en je ziet je LEVEN niet meer zitten , als je dan nog helder na kan denken zodat je nog rekening gaat houden met een machinist of diegene die je vind is dat knap . iemand in zo'n depressieve bui als waar zij in zat is daar al helemaal aan voorbij ,
Onderhands is het vandaag al 1 maand geleden , en nog kan ik het niet begrijpen , het lijkt nog zo onwerkelijk , ..
Heel veel sterkte..quote:Op maandag 5 november 2007 14:10 schreef irishcob1 het volgende:
Hallo,
Mijn vriendin werkt bij de spoorwegen er gaan met het vallen 2 / 3 per dag door het hele land. En zomers gaan er 1 per dag. op zondag 4 nov '07 is er een jongen man rond de 30 in Geldrop voor een dubbeldekker gesprongen hij was op slag dood. Maar zo iets kom zeker niet in de krant of nieuws om dat de na bestande daar geen toesteming voor geven het is best hefig als er een voor de trein gaat staan maar ze doen dat niet zomaar. Ze laten aan de buiten wereld niet merken ik heb het zelf helaas mee mogen maken mijn vader is in aug. '07 voor de trein gaan staan. nou jullie willen niet weten hoe dat er uit zag en hoe heftig dat is..en ik woon nog geen 50 meter van het spoor dus ik word er elke dag weer mee geconfronteerd.
Ja dat heet tegenwoordig de *wrijf-het-er-nog-us-in* humor..quote:Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef Neerio het volgende:
omg eikel
Er is een journalistieke ethische code dat je niet over zelfmoorden mag schrijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef ivosnivo het volgende:
ik hoor zo super vaak zulke verhalen van collega's die met de trein naar het werk komen. en je leest het nooit in de krant eigenlijk.
Tja, maar moord is ook wat anders. Moord is een strafbaar feit waar over bericht moet worden. Mensen willen weten wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:03 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Maar wel in vol ornaat de lijken van Theo van Gogh en Pim Fortuyn tonen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |