Das een bug volgens mij...had ik pas ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef Fokkedop het volgende:
waarom staat ie niet bij active topics?
nee, eerder uit vriendelijkheid.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef Tobbes het volgende:
Je wilt gewoon sex
kap eens met dat kinderachtige gekankerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef bolletje_25 het volgende:
IJsmeis.zip heb ik toch al
Wanneer komt brechtje.zip?![]()
joh. stoer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef bolletje_25 het volgende:
IJsmeis.zip heb ik toch al
Wanneer komt brechtje.zip?![]()
Naar schoolquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef skiczukie het volgende:
Waar gaan jullie heen?
Dat is waarschijnlijk het enige waar zij jullie van kennen..quote:
Newbiesquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk het enige waar zij jullie van kennen..![]()
daar mag ik niet over oordelenquote:
Misschien is het ook wel daarom dat IJsmeis stopt, dat gezeik van jullie met die .zipquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef NiekieW. het volgende:
Daar gaan onze enige 'chickas'![]()
maar goed dat we nog fotos hebben (****.zip)
Volgens mij heeft ze het druk met haar sociale leven, en de examens komen eraan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel daarom dat IJsmeis stopt, dat gezeik van jullie met die .zip
Sjeez.
Dat ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het druk met haar sociale leven, en de examens komen eraan.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar boeie.
Ga ons nou maar uitzwaaien!![]()
Hahahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef NiekieW. het volgende:
Daar gaan onze enige 'chickas'![]()
maar goed dat we nog fotos hebben (****.zip)
Je bent te oud, pik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maaaaaar ik kom de boel opvolgen hoor
Oh.quote:
Nee, de mods, het forum blijft. Zie ook MEDquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
PUB gaat weg?
Joechei!
Niet echt, nu gaat al dat kutvolk naar ONZ.
En wie mod erna?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de mods, het forum blijft. Zie ook MEDijsmeis
brechtje
Waarschijnlijk pubers huh?quote:
Mwoh, dat zit er dik in. Is dat niet iets voor jou, PUB mod worden? En op is ook nog een vacature voor MODquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwoh, dat zit er dik in. Is dat niet iets voor jou, PUB mod worden? En op is ook nog een vacature voor MOD
Ah, dus je hebt een duidelijke visie! Dat is alweer een pluspunt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]Ik denk dat ik iets te hard zal zijn voor ze.
Qua spelling, postgedrag en onderwerp per topic.
Ik denk eerder dat zeker 4/5e van de nieuwe topics het daglicht nooit zullen zien.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt een duidelijke visie! Dat is alweer een pluspunt.
Ontopic:Ijsmeis
Brechtje
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:43 schreef Basil_Fawlty het volgende:
![]()
"Gelukkig hebben we de foto's nog"![]()
Zo erg waren ze toch nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:16 schreef Ayaxola het volgende:
Hopelijk krijgen we nu niet nog ergere zeikerds![]()
Dat is alleen de laatste weken zoquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Zo erg waren ze toch niet
tenminste, als je ze niet zo vaak ziet, dan valt er ook neit veel te zeiken![]()
ijsmeis en Brechtje stoppen.quote:
hans teeuwen. beatrixquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dag lieve mensen! Daaag lieve mensen!![]()
wel ontopic he!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef Koentje3 het volgende:
Eindelijk die terreur mod ijsmeis weg, zij bakt echt niej..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef VASND het volgende:
[..]
hans teeuwen. beatrixijsmeisje & brechtje!
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar boeie.
Ga ons nou maar uitzwaaien!![]()
Ik ga volgend jaar pas examen doen. Maar ik stop vanwege mijn RSI, die alsmaar erger wordt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ijsmeis en Brechtje!
Dat jullie je examen (of wat je dan ook gaat doen) mag halen.
Waarom niet tijdelijk stoppen dan eigelijk
Duh, eerst nieuwe modjes, dan zijn wij pas wegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:05 schreef taart het volgende:
duurt lang
Heb je echt RSI?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar pas examen doen. Maar ik stop vanwege mijn RSI, die alsmaar erger wordt.
En ik wil niet tijdelijk stoppen voor bijvoorbeeld een maand. Wie moet PUB dan in de gaten houden?
Doeeg!
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb je echt RSI?
En ga je dan ook een beetje weg van Fok!?
Ohhhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. De hele dag door computeren is niet goed blijkbaar
. Vooral met mijn zithouding.
Ja een beetje voor altijd weg van fok!.
Je blijft toch wel zwart aanwezig?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. De hele dag door computeren is niet goed blijkbaar
. Vooral met mijn zithouding.
Ja een beetje voor altijd weg van fok!.
ik ben nog niet blauwquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duh, eerst nieuwe modjes, dan zijn wij pas weg!
Jij bent grappig zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je kan toch lezen...
Ontopic:
[afbeelding]
Mag hopen van welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
Oeh, zijn er sollicitaties?
Ik vond het wel gevat eigenlijkquote:
Wel 1000 denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
Oeh, zijn er sollicitaties?
dan word het hier een nog grotere chaos.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mag hopen van wel![]()
Anders een forum zonder mods![]()
Misschien komt Yvonne hier wel moddenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan word het hier een nog grotere chaos.
Yvonne heeft ervaring met pubers..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien komt Yvonne hier wel modden![]()
Zo weer een roddel de wereld in![]()
Vanzelfsprekendquote:
Het lijkt me duidelijk dat ik het nog niet gelezen heb als ik het vraag.quote:
Gelukkig hebben we de fotos nogquote:
Er kwam bijna een normaal gezicht bij het lezen op mijn gelaat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de fotos nog
Niet dat ik ze heb want zo leuk vond ik ze ook weer niet
Jouw vriendin trekt volle zalen zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de fotos nog
Niet dat ik ze heb want zo leuk vond ik ze ook weer niet
Ik denk omdat het al 6 keer is gezegd hierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er kwam bijna een normaal gezicht bij het lezen op mijn gelaat.
Jammer.
Vraagje: schat eens hoeveel mij dat iets boeit ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er kwam bijna een normaal gezicht bij het lezen op mijn gelaat.
Jammer.
Wanneer komt er eindelijk eens een normaal gezicht op jou gelaat?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vraagje: schat eens hoeveel mij dat iets boeit ?
Vraagje: schat eens hoeveel wij er voor over hebben dat jouw computer een niet te repareren virus krijgt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nogmaals het bewijs dat er ook non-intellectuelen op forum.fok.nl vertoevenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Misschien dat jij me kan vertellen waarom mijn avatar is verwijderdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:52 schreef kLowJow het volgende:
Kap eens met dat gezeik. Dit is een zwaai topic. Dag Maikuuul.
Ja. Via de mail werkt prima, maar het heeft iets met plaatjes van rotten.com o.i.d. die erin verwerkt waren te maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Misschien dat jij me kan vertellen waarom mijn avatar is verwijderd
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Yes nu kan ik moderator worden !
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
![]()
ben wel benieuwd wie het wordt trouwens. Al bekend?
Je kan nog tot zondag mailen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
![]()
ben wel benieuwd wie het wordt trouwens. Al bekend?
Ach ja, dan hebben we achter de schermen ook wat te lachen.quote:
Wat doe je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach ja, dan hebben we achter de schermen ook wat te lachen.
Was jij niet bezig?quote:
Jawel, je probeert mijn gheyheid te promoten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
Tobbes, dit was niet misbruiken, en dat weet je zelf ook.
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan nog tot zondag mailen.
Nou, niks mis mee, mijns inziens.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jawel, je probeert mijn gheyheid te promoten.
Ja, dat is een hint.quote:
Jawel. Homoseksualiteit is een virus dat gestopt moet worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, niks mis mee, mijns inziens.
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vraagje: schat eens hoeveel wij er voor over hebben dat jouw computer een niet te repareren virus krijgt?
Nou, dan moet je niet zeggen "nogmaals"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wrom bij mij
BTw heb 2 computers..
En ik zwaai eigenlijk pas echt voor de eerste maal.
Je moet alles niet zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan moet je niet zeggen "nogmaals". Je komt op mij gewoon nogal postopkrikkend over.
gelukkig ben jij altijd nog even droogquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef MaRySe het volgende:
Ja doei he
Nix mis mee toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan moet je niet zeggen "nogmaals". Je komt op mij gewoon nogal postopkrikkend over.
Ah zwart. Kunnen we rellenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
Nou doei![]()
!
Nu kan er wel een slotje op.
Heb je niet eens mijn mooie icon in gebruikquote:
Die scherpere?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je niet eens mijn mooie icon in gebruik!
Jaquote:
Jaquote:Op maandag 13 februari 2006 21:24 schreef Renesite het volgende:
Goed, zwart dus, IJsmeisSucces met je RSI
![]()
En BrechtjeIk pas goed op je fokke kind hoor
Messenga ook wel he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |