Das een bug volgens mij...had ik pas ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef Fokkedop het volgende:
waarom staat ie niet bij active topics?
nee, eerder uit vriendelijkheid.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef Tobbes het volgende:
Je wilt gewoon sex
kap eens met dat kinderachtige gekankerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef bolletje_25 het volgende:
IJsmeis.zip heb ik toch al
Wanneer komt brechtje.zip?![]()
joh. stoer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef bolletje_25 het volgende:
IJsmeis.zip heb ik toch al
Wanneer komt brechtje.zip?![]()
Naar schoolquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef skiczukie het volgende:
Waar gaan jullie heen?
Dat is waarschijnlijk het enige waar zij jullie van kennen..quote:
Newbiesquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk het enige waar zij jullie van kennen..![]()
daar mag ik niet over oordelenquote:
Misschien is het ook wel daarom dat IJsmeis stopt, dat gezeik van jullie met die .zipquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef NiekieW. het volgende:
Daar gaan onze enige 'chickas'![]()
maar goed dat we nog fotos hebben (****.zip)
Volgens mij heeft ze het druk met haar sociale leven, en de examens komen eraan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel daarom dat IJsmeis stopt, dat gezeik van jullie met die .zip
Sjeez.
Dat ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het druk met haar sociale leven, en de examens komen eraan.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar boeie.
Ga ons nou maar uitzwaaien!![]()
Hahahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef NiekieW. het volgende:
Daar gaan onze enige 'chickas'![]()
maar goed dat we nog fotos hebben (****.zip)
Je bent te oud, pik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maaaaaar ik kom de boel opvolgen hoor
Oh.quote:
Nee, de mods, het forum blijft. Zie ook MEDquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
PUB gaat weg?
Joechei!
Niet echt, nu gaat al dat kutvolk naar ONZ.
En wie mod erna?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de mods, het forum blijft. Zie ook MEDijsmeis
brechtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |