10:00:quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:15 schreef XL het volgende:
De sneeuw in Tilburg is Apple-wit vandaag![]()
Ik quote mezelf even. Anderen mogen ook antwoorden overigensquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:43 schreef De_Hertog het volgende:
Anthraxx: Heb jij als mede-developer enig idee wat ik met 'can't map file: /Developer/wxMac-2.6.2/build-release/lib ((os/kern) invalid argument)' moet?
Daar heb ik dezelfde vraag ook al gesteld, maar alle beetjes helpenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:52 schreef Geqxon het volgende:
Misschien maak je op Tweakers.net meer kans?
Sorry niet gelezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even. Anderen mogen ook antwoorden overigens
Zet er een spiegel voor en maak een foto met iSightquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iMac is binnen![]()
Eerst ff spelen en foto's maken: zal ze straks wel posten!
Als alternatief voor de digitale camera een goed ideequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zet er een spiegel voor en maak een foto met iSight
Partities maken, overbodige bestanden niet installeren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:26 schreef Geqxon het volgende:
Clean install? Was hij niet clean genoeg?
Komt het ooit voor dat je een nieuwe installatie uit moet voeren dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Omdat ik in het geval van een clean install van OSX niet alles kwijt ben als ik het op 1 partitie laat staan. Afwijking overgehouden uit mijn Windows periode.
Nope, but just in case.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Komt het ooit voor dat je een nieuwe installatie uit moet voeren dan?
Ik heb het iig nooit hoeven doen in de 2,5 jaar dat ik m'n iBook had.
Niet dat dat probleem oplost trouwens.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:12 schreef De_Hertog het volgende:
Juist. Staat er ergens in een verstopt readme-bestandje dat je bij het configureren een --enable-odbc hebt. En alle andere bronnen praten alleen maar over wxUSE_ODBC in setup.h. Leuk is dat. Laat ik de compiler weer eens aanslingeren
USBoverdrive kan je installeren als je de snelheid van de Mighty Mouse voldoende vind eh!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nope, but just in case.
Vreemd: OSX moest zojuist herstarten tijdens de installatie. Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt.
Bedankt, begint erop te lijken dat de demo veel meer geheugen (expres?) in beslag neemt dan de complete versie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:16 schreef Hugster het volgende:
voor Furious, de resources voor EarthDesk
[afbeelding]
Wat gebruikt hij bij jou dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:31 schreef Furious het volgende:
[..]
Bedankt, begint erop te lijken dat de demo veel meer geheugen (expres?) in beslag neemt dan de complete versie.
iMac staat nu data te ontvangen via Firewire van de PB maar ik zal er zo wat plaatsen. Goeie pic hostsites ?? Of kan Fok! alweer via imageshack?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:41 schreef Geqxon het volgende:
Walter verdorie, wij willen pics!
webspace van je provider?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
iMac staat nu data te ontvangen via Firewire van de PB maar ik zal er zo wat plaatsen. Goeie pic hostsites ?? Of kan Fok! alweer via imageshack?
Die gaat dus gestolen wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:03 schreef super-muffin het volgende:
De accu van mij iPod was binnen anderhalf uur leeg
En ik heb niets geskipt, ben 1 keer van Immortal naar Metallica gegaan.
Dan maar met mn PowerBook in de bus muziek luisteren.![]()
Mogen we nu alweer exif-grappen maken, of is dat nog not donequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier alvast twee pics![]()
[[url=http://img129.imagevenue.com/loc178/th_ad92c_DSC00009.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img142.imagevenue.com/loc96/th_bce1c_DSC00012.JPG]afbeelding][/URL]
Ik heb je 'helpdesk' benadert.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat gebruikt hij bij jou dan?![]()
Als je me even mailt op m'n msn adres dan kan ik je wat uitleg geven
Ik heb dat ook gedaan, maar dan met een d op het einde.quote:
Ik ben blij om te zien dat ook in de Apple slowchat de Nederlandse taal niet wordt verwaarloosdquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:06 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gedaan, maar dan met een d op het einde.![]()
Wat gebruikt hij dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Crap...de nieuwe iMac gebruikt notebook geheugen en Paradigit had enkel trage SO-Dimms. Dan maar ff met 512 werken.
4200 langzaam?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Yup...ff bestellen bij Alternate of zo. Paradigit had enkel 4200 en da's wat langzaam.
Eigenlijk maakt het ook vrij weinig uit als ik een FF scherm voor me zie, of het nou Windows of Ubuntu is. Dat scherm ziet er vrijwel hetzelfde uit. Klein verschil zijn de fonts, maar dat is eerder in het voordeel van Windows dan Ubuntu. En het is wel weer eens fijn om een 17" scherm te zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |