Ik zal er niet verbaasd over zijn als 't idd een andere naam krijgt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Geruchten blijven geruchten
Misschien gaat heel de iBook reeks er wel uit zoals wat waarschijnlijk met de Macbook reeks gaat gebeuren.

Reality Disortion Effectquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:07 schreef Rock-shocker het volgende:
Halo effect.

de iPod doet z'n werkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:07 schreef Rock-shocker het volgende:
Halo effect.

Thanks, dat was hemquote:
Om eerlijk te zijn verbaast dat mij wel, het is qua media-center redelijk beperkt. Ik krijg zelfs het gevoel dat je met iPhoto en iTunes veel sneller bent. Of kun je ook je keyboard gebruiken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind Frontrow eerlijk gezegd best handig maar dat komt omdat het de iPod interface enigszins volgt en die ben ik ook al aardig gewend.

Ja dat is ook zo, maar ik bedoel ook vooral dat mensen met een iPod eerder eens verder neuzen in de Apple shop dan mensen zonder iPod. En windows users die iTunes heerlijk vinden werken en dan te weten komen dat het heel OS X + apps zo'n beetje op die heerlijke manier in elkaar steekt dan wordt men al snel wat nieuwschierigerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:12 schreef Tijn het volgende:
Het is vooral ook Mac OS X denk ik die de Mac weer tot een succes maakt. Natuurlijk helpt het succes van de iPod en natuurlijk helpt het dat hun machines er tof uitzien. Maar uiteindelijk moet je er dan toch mee werken en dat het zo goed werkt, is voornamelijk te danken aan Mac OS X.

Met het keyboard en muis gaat het allemaal wat sneller doordat je kunt klikken en scrollen. Maar ik vind iPhoto prima werken onder FrontRow en ook DVD kijken gaat m.i. heel rap.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Thanks, dat was hem
[..]
Om eerlijk te zijn verbaast dat mij wel, het is qua media-center redelijk beperkt. Ik krijg zelfs het gevoel dat je met iPhoto en iTunes veel sneller bent. Of kun je ook je keyboard gebruiken?

Het heeft toch een bepaalde Apple "feel en touch", en ik vind trouwens iTunes op mijn P4 3ghz PC niet traag hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:17 schreef Geqxon het volgende:
iTunes op Windows is anders stronttraag![]()
Dus zoveel mensen zullen ze niet winnen via iTunes for Windows

Voorbeeld:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het heeft toch een bepaalde Apple "feel en touch", en ik vind trouwens iTunes op mijn P4 3ghz PC niet traag hoor

Ik vroeg mij dus af of je in dit venster:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Met het keyboard en muis gaat het allemaal wat sneller doordat je kunt klikken en scrollen. Maar ik vind iPhoto prima werken onder FrontRow en ook DVD kijken gaat m.i. heel rap.

Met video heb ik nog niet veel gedaan, en grote album covers stop ik er zowiso nooit in. Maximaal 500px oid.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
-knip-
Muziek gaat wel razendsnel, maar muziek met albumart (op bv. een resolutie van 1400*1400 of 1024*1024) is niet meer "instant", daar duur het even voordat het geopend is.
En de search dan, dat is verre van instant. Daar duurt het op zijn minst 500ms voordat hij het gevonden heeft. En dan moet ik het nog los aanklikken ipv. dat hij gelijk speelt als ik op afspelen klik.
P4, 2.8GHZ, 512mb

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |