Wat wil je als jonge vrouw beginnen tegen een oudere man?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Weer een incident: Vrouw verkracht na pech met fiets
Mijn vraag is waarom vrouwen zich zo makkelijk laten verkrachten. Hebben ze nooit van "bijten" gehoord, of het indrukken van de oogkassen (gegarandeerd succes) of iets dergelijks gehoord? Zijn er nog andere tips voor vrouwen?
Ben je lekker als hij antwoordt dat hij toch al AIDS heeft, maar het zonder condoom zal doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 07:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat ons breng naar zwakke plek D, zijn risicoberekening. Roep heel hard dat je zelf [soa] hebt. Bij voorkeur een waar je dood van kunt gaan en die ook over te dragen is met een condoom om, mocht hij dat proberen.
Oogbal uitkrabben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat wil je als jonge vrouw beginnen tegen een oudere man?
Gaat voor mij wel op, maar dan wel door iemand die te vertrouwen is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:19 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Ach die vrouwtjes kicken daar allemaal op! Vrouwen vinden dat juist lekker; 90% van de vrouwen wilt graag genomen worden terwijl ze vastgebonden zijn. En zoals Falco altijd zei: "Augen sagen mehr als Worte".
Ook dat is wel waar. Het hoeft ook niet eens schrik te zijn, maar gewoon al het feit dat er iets gebeurt waar je totaal niet op gerekend had.. Pas nadat iets gebeurd is dringt het goed door wat er gebeurd is, en wat je eigenlijk had moeten doen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:52 schreef Soul79 het volgende:
Ik denk dat dit vaker een rol speelt, iemand die geen echt geweld of straatgeweld gewend is (zoals de meesten van ons), staan machteloos van de schrik.
Moet je het daarvoor al doen he, preventief ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zal vast heel goed gaan wanneer je op je rug ligt en hij je armen beet heeft.
Zoiets gebeurt in een aantal seconde, en ik denk dat als het mij zou gebeuren, dat de kans dan groot is dat eer ik besef wat er gaande is, het veel te laat is. Ik denk niet bij iedere man die ik zie dat het wel eens een verkrachter zou kunnen zijn..quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Moet je het daarvoor al doen he, preventief ofzo.
"Ow, een man die mij wil helpen met mn fiets wat leuk! Maar ja misschien is het wel een verkrachten laat ik z'n linker oog maar preventief indrukken!"quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Moet je het daarvoor al doen he, preventief ofzo.
En ik zie dan ook niet in waarom dit soort reacties niet gewoon gelijk verwijderd worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bestwel een kansloze trollactie ja
Gelukkige de sommige mannen toevoegingquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:34 schreef _Boo_ het volgende:
Dit topic laat maar weer eens zien hoe respectloos sommige mannen kunnen zijn als het op dit onderwerp aankomt. Stel dat je eigen moeder 's avonds tijdens het uitlaten van de hond de bosjes in wordt getrokken door een of andere gek, vraag je dan ook of ze het lekker vond?
Ik denk dat veel mannen zich ook niet beseffen dat het EN een onverwachte situatie is, EN dat gemiddelde vrouwen fysiek weinig beginnen tegen een gemiddelde man.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gelukkige de sommige mannen toevoegingIk heb namelijk soortgelijks meegemaakt bij een goeie vriendin van me, en weet dus wat het met iemand doet.
Maar er zijn volgens mij inderdaad genoeg mannen die dit geloof ik niet of nauwelijks beseffen, heel jammer want het is in principe gelijk/erger dan een moord.
Vreemd wanneer je je bedenkt dat een andere groep mannen zich maar al te goed beseft dat een de gemiddelde vrouw fysiek gezien weinig begint tegen de gemiddelde man.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen zich ook niet beseffen dat het EN een onverwachte situatie is, EN dat gemiddelde vrouwen fysiek weinig beginnen tegen een gemiddelde man.
Inderdaad. Misschien een gevolg van emancipatie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Vreemd wanneer je je bedenkt dat een andere groep mannen zich maar al te goed beseft dat een de gemiddelde vrouw fysiek gezien weinig begint tegen de gemiddelde man.
En belangrijker: sommige mannen lijken te denken dat zoiets voor vrouwen alleen maar een pretje kan zijn...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen zich ook niet beseffen dat het EN een onverwachte situatie is, EN dat gemiddelde vrouwen fysiek weinig beginnen tegen een gemiddelde man.
Jaa daar doen we jullie toch echt een plezier mee?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En belangrijker: sommige mannen lijken te denken dat zoiets voor vrouwen alleen maar een pretje kan zijn...
Ook dat nog ja, wat overigens ook imo wel dezelfde bron heeft. Mannen die er wel wat in zien om door een vrouw "verkracht" te worden, zien hierbij over het hoofd dat wanneer dat mocht gebeuren, zij waarschijnlijk zelf alsnog voor een groot deel de macht in handen hebben, en niet/veel minder machteloos zijn in een dergelijke situatie..quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En belangrijker: sommige mannen lijken te denken dat zoiets voor vrouwen alleen maar een pretje kan zijn...
Dat doet me meteen denken aan dat er ook vrouwen zijn die verkracht worden wel wat lijkt.. Dan ben je in mijn ogen toch ook niet helemaal lekker..quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook dat nog ja, wat overigens ook imo wel dezelfde bron heeft. Mannen die er wel wat in zien om door een vrouw "verkracht" te worden, zien hierbij over het hoofd dat wanneer dat mocht gebeuren, zij waarschijnlijk zelf alsnog voor een groot deel de macht in handen hebben, en niet/veel minder machteloos zijn in een dergelijke situatie..
Een verkrachtingsfantasie is iets anders dan de daadwerkelijke wil verkracht te worden. Het is heerlijk om machteloos bespeeld te worden, maar dan wel naar de wil van beide partijen. Bij verkracht worden denk ik vooral aan een persoon door wie ik niet machteloos bespeeld wil worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat doet me meteen denken aan dat er ook vrouwen zijn die verkracht worden wel wat lijkt.. Dan ben je in mijn ogen toch ook niet helemaal lekker..
Daar zullen die mannen het vast en zeker aan willen toeschrijven. Ik denk eerder aan een slechte/onvolledige opvoeding; gebrek aan empathie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien een gevolg van emancipatie?
Ik heb het nu niet over de verkrachters, maar over de mannen die menen dat je makkelijk iets tegen een verkrachter begint.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Daar zullen die mannen het vast en zeker aan willen toeschrijven. Ik denk eerder aan een slechte/onvolledige opvoeding; gebrek aan empathie.
Hmm ja ok, misschien wordt dan vaak de term verkracht worden verkeerd gebruikt, maar bedoelen ze dus in feite een vorm van machteloosheid in de vorm van dat de partner toch een beetje de handen bij elkaar houdt of aan bed vastgebonden wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een verkrachtingsfantasie is iets anders dan de daadwerkelijke wil verkracht te worden. Het is heerlijk om machteloos bespeeld te worden, maar dan wel naar de wil van beide partijen. Bij verkracht worden denk ik vooral aan een persoon door wie ik niet machteloos bespeeld wil worden.
Ik denk zelf vooral in de richting van bondage inderdaad, met een partner die "de touwtjes in handen neemt". Het verschil is echter dat dat een spel is..quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm ja ok, misschien wordt dan vaak de term verkracht worden verkeerd gebruikt, maar bedoelen ze dus in feite een vorm van machteloosheid in de vorm van dat de partner toch een beetje de handen bij elkaar houdt of aan bed vastgebonden worden
Voor hen gaat het ook op, als je denkt dat je in zo'n situatie je makkelijk kunt verzetten dan heb je echt een gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over de verkrachters, maar over de mannen die menen dat je makkelijk iets tegen een verkrachter begint.
Of een gebrek aan feitenkennis.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:16 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Voor hen gaat het ook op, als je denkt dat je in zo'n situatie je makkelijk kunt verzetten dan heb je echt een gebrek aan inlevingsvermogen.
Sterker nog, daar zijn complete religieuze wetten rondom opgetrokken. Dat de hoeren het maar weten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
zo makkelijk is dat niet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Weer een incident: Vrouw verkracht na pech met fiets
Mijn vraag is waarom vrouwen zich zo makkelijk laten verkrachten. Hebben ze nooit van "bijten" gehoord, of het indrukken van de oogkassen (gegarandeerd succes) of iets dergelijks gehoord? Zijn er nog andere tips voor vrouwen?
Er is natuurlijk een groep mensen die hun kinderen niet opvoedt of nog erger, zelf het slechte voorbeeld geeft (niet persee verkrachting, maar respectloos omgaan met vrouwen), maar voor de rest lijkt me dat dit altijd onderdeel moet uitmaken van de opvoeding. Zowel het respect opbrengen voor de mening van een ander maar ook hoe je moet verweren en je grenzen duidelijk maakt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:05 schreef Stayin het volgende:
Misschien stap ik nu te ver van het onderwerp af...
Voor de echt zieken der geest is misschien weinig preventief te doen, maar voor alle andere vormen van verkrachting (in relationele sfeer etc.) lijkt het me het meest zinnig als eens duidelijk aangeleerd wordt: Nee = Nee.
Hiermee bedoel ik gewoon degelijke opvoeding en daarbij de kids leren afstand te nemen/relativeren van de dingen in videoclips etc.
Of lijkt jullie dat niet haalbaar?
Jij vindt 33% van de dames die dit meemaken weinig???quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Vassili_Z het volgende:
Al die heisa rond verkrachtigen, zwaar overtrokken gedoe. Een vrouw kan best zonder gevaar s'avonds laat de straat op zonder dat er haar wat overkomt. Alleen omdat de media er meer aandacht aan besteed wil nog niet zeggen dat verkrachtingen meer aan het voorkomen zijn.
Net als met criminaliteit, mensen voelen zich onveilig op straat terwijl de criminaliteitscijfers tot een dieptepunt zijn gedaald.
Tja, maar we leven niet in de middeleeuwen, niet in een tijd waarin een vrouw nog minder waard was dan een stuk vee...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk dat er vroeger evenveel vrouwen werden verkracht als nu, zo niet veel meer. Sterker nog, ik denk dat het laten we zeggen in de Middeleeuwen een stuk onveiliger was om je als dame alleen over straat en in het bos te wagen.
Eerlijk gezegd, 1 op de 3? Kan ik bijna niet geloven...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Jij vindt 33% van de dames die dit meemaken weinig???
1 op de 3, 1 op de 4 wordt genoemd en dat is alleen wat bij de politie terrecht komt he, nu zal daar misschien wat nep gedoe tussen zitten, maar een hoop wordt ook niet aangegeven, dus reken er maar op dat dat cijfer iig niet lager gaat...
Tja, hier kan ik wel s'nachts over straat ja, het is dan ook uitgestorven hier dan, maar lekker op hoog catherijenen rondlopen is al minder verstandig, als je door de bijlmer heen moet ben je ook naar en zo heb je echt heel veel plekken...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[..]
Vooral omdat dit elkaar tegenspreekt vind ik de bewoording avondklok wat ver gaan. Dat je niet alleen door een donker bos moet lopen was vroeger ook al bekend, dan heb je het dus niet over gewoon op straat lopen, maar een extra uitnodigende (alleen in het donkere bos) situatie.
Juist plekken waar het niet uitgestorven is voel ik me veilig. Daar kun je niet zomaar verkracht worden zonder dat iemand iets ziet. Uitgestorven plekken is dat risico juist erg groot.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, hier kan ik wel s'nachts over straat ja, het is dan ook uitgestorven hier dan, maar lekker op hoog catherijenen rondlopen is al minder verstandig, als je door de bijlmer heen moet ben je ook naar en zo heb je echt heel veel plekken...
Je moet serieus wel oppassen, doe je dat niet dan kan dat je heel erg duur komen te staan.
Gezellig land.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Verkrachting van een hetero jongen/man is natuurlijk veeeeel erger want dat is iets onnatuurlijks en is natuurlijk een veel ergere ervaring.
Waarop baseer je dat ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:56 schreef cinnamongirl het volgende:
In Amerika zijn de straffen op verkrachting van vrouwen door mannen veel lager dan de straffen op verkrachting man-man (sodomie).
Waar haal je deze keer weer de cijfers vandaan? Want net als met je beweringen over kinderprostitutie in Brazilie klopt er volgens mijn weer weinig van je cijfers. 1 op 3 is volgens mijn weer beweerd op een leugen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef erodome het volgende:
Jij vindt 33% van de dames die dit meemaken weinig???
1 op de 3, 1 op de 4 wordt genoemd en dat is alleen wat bij de politie terrecht komt he, nu zal daar misschien wat nep gedoe tussen zitten, maar een hoop wordt ook niet aangegeven, dus reken er maar op dat dat cijfer iig niet lager gaat...
Het is geen geilo als in oh wat lekker, het is de macht die ze een euforisch gevoel geeft, het weerspiegeld zien van angst voor hen in de ogen van de vrouw, het gevoel dat ze oppermachtig zijn en alles met je kunnen doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:11 schreef denka het volgende:
Wat voor mij bij een verkrachting nog altijd een raadsel blijft is hoe de verkrachter überhaupt een stijve kan krijgen...
Echte psycho's die dan een harde kunnen krijgen..
Op het feit dat straffen daar van man-vrouw verkrachting veel lager zijn dan die voor man-man verkrachtingen.quote:
Extreme christenen in Amerika zien vaak ook mysterieuze paralellen tussen homoseksualiteit en pedoseksualiteit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:56 schreef cinnamongirl het volgende:
In Amerika zijn de straffen op verkrachting van vrouwen door mannen veel lager dan de straffen op verkrachting man-man (sodomie).
Argument is daar dat 'vrouwen uiteindelijk toch wel geneukt gaan/zullen worden' en als dat nou wat jaartjes te vroeg gebeurt/op een nare manier gebeurt, soit.
Verkrachting van een hetero jongen/man is natuurlijk veeeeel erger want dat is iets onnatuurlijks en is natuurlijk een veel ergere ervaring.
In een fantasie kan je alles zo maken dat het lekker is, als je die fantasie naspeelt heeft dat niets met een echte verrkachting van doen, wel probeer je gecontroleert bepaalde emotie's op te roepen die omdat ze gecontroleert opgeroepen worden absoluut niet negatief zijn, het uit handen geven van alles wat jij bent, daar is vertrouwen voor nodig tussen de spelers, iets wat er bij verkrachting niet is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm ja ok, misschien wordt dan vaak de term verkracht worden verkeerd gebruikt, maar bedoelen ze dus in feite een vorm van machteloosheid in de vorm van dat de partner toch een beetje de handen bij elkaar houdt of aan bed vastgebonden worden
Op plekken waar mensen zijn voel ik me juist minder veilig, te vaak meegemaakt dat een man je probeert vast te zetten in een drukke gelegenheid, niets wat niet met een paar fikse schoppen op te lossen was, maar je komt er wel achter dat de mensen om je heen maar bar weinig doen eraan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Juist plekken waar het niet uitgestorven is voel ik me veilig. Daar kun je niet zomaar verkracht worden zonder dat iemand iets ziet. Uitgestorven plekken is dat risico juist erg groot.
Ministerie van justitie...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:59 schreef OostenrijkRulez het volgende:
[..]
Waar haal je deze keer weer de cijfers vandaan? Want net als met je beweringen over kinderprostitutie in Brazilie klopt er volgens mijn weer weinig van je cijfers. 1 op 3 is volgens mijn weer beweerd op een leugen.
Ik begrijp echt niet hoe je iemand kan verkrachten of aanranden met allemaal mensen er om heen. Je kan toch wel schreeuwen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Op plekken waar mensen zijn voel ik me juist minder veilig, te vaak meegemaakt dat een man je probeert vast te zetten in een drukke gelegenheid, niets wat niet met een paar fikse schoppen op te lossen was, maar je komt er wel achter dat de mensen om je heen maar bar weinig doen eraan.
Hoe minder mensen, hoe beter ik me voel, ik voel me compleet veilig als ik midden in de nacht ergens diep in het kaapse bos ofzo vertoef, geen ziel in de buurt, iedereen die in de buurt wil komen merk je ontzettend goed op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |