... Mods..?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef FuifDuif het volgende:
Dat is waarschijnlijk omdat heel diep van binnen iedere vrouw wel haar plaats kent in de seksuele relatie. Het mannelijke lid moeten ontvangen is het mannelijke lid moeten ontvangen, onder welke omstandigheden dan ook.
Is dit een uitnodiging..? Oh, je had het niet tegen mij..quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, daar kan je dat aan afleiden. Spring me eens op mijn nek 's avonds. Kan je zien of ik het uit een film heb.
wat een infedel is het ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef djenneke het volgende:
Jij begint echt steeds meer achterlijke nonsens uit te kramen.
Nou, zo gek is die gedachte anders helemaal niet. Sociale acceptatie speelt een belangrijke rol in de mate waarin verkrachting als iets ergs wordt ervaren. Zee-olifanten, bijvoorbeeld, kennen wel degelijk een geaccepteerde vorm van verkrachting.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij begint echt steeds meer achterlijke nonsens uit te kramen.
En jij weet natuurlijk wat er omgaat in die zeeolifant die verkracht wordt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, zo gek is die gedachte anders helemaal niet. Sociale acceptatie speelt een belangrijke rol in de mate waarin verkrachting als iets ergs wordt ervaren. Zee-olifanten, bijvoorbeeld, kennen wel degelijk een geaccepteerde vorm van verkrachting.
Dat is de natuur, zo gaat het er aan toe in de wereld van de zeeolifant. Die wijfjes zijn op dat moment misschien wat ongelukkig, maar ze pakken de draad gewoon weer op hoor, na de daad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En jij weet natuurlijk wat er omgaat in die zeeolifant die verkracht wordt?
Dat niet alleen. Wat is nou toch het verschil tussen een zee-olifant, en ons mensen. Niets toch zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En jij weet natuurlijk wat er omgaat in die zeeolifant die verkracht wordt?
En in de natuur van de mens betreft het een zeer onwenselijke afwijkingquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is de natuur, zo gaat het er aan toe in de wereld van de zeeolifant. Die wijfjes zijn op dat moment misschien wat ongelukkig, maar ze pakken de draad gewoon weer op hoor, na de daad.
Dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Wat is nou toch het verschil tussen een zee-olifant, en ons mensen. Niets toch zeker?
Doe niet zo dom, djenneke. Het gaat om de instinctieve bron. Al het leven kenmerkt zich door een aantal basiselementen, waaronder competitie en daaraan verbonden ook voortplantingsdrift. Die zaken kunnen zich op diverse manieren manifesteren. Mensen zijn wat dat betreft niet anders dan dieren hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Wat is nou toch het verschil tussen een zee-olifant, en ons mensen. Niets toch zeker?
De meeste dieren kennen dan ook geen geweten, geen lange termijn geheugen, en dus geen trauma's op de manier zoals wij die wel kunnen hebben. Echt, je praat zoveel nonsens nu.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is de natuur, zo gaat het er aan toe in de wereld van de zeeolifant. Die wijfjes zijn op dat moment misschien wat ongelukkig, maar ze pakken de draad gewoon weer op hoor, na de daad.
Nee, alleen in de sociale constructie van onze samenleving is dat zo. Maar die staat los van onze natuur.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En in de natuur van de mens betreft het een zeer onwenselijke afwijking
Hij is bijna vol, ik beloof je dat ik mij niet zal mengen in deel 2.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef Black_Tulip het volgende:
Alsjeblieft Fuifduif, doe me een lol en verdwijn uit dit topic.
Maar de mens is zich wel veel beter dan een dier bewust wat hem/haar overkomt. Verkrachting is niet voor niets sociaal maatschappelijk bestempeld als immoreel en verwerpelijk, Fuifduif.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Doe niet zo dom, djenneke. Het gaat om de instinctieve bron. Al het leven kenmerkt zich door een aantal basiselementen, waaronder competitie en daaraan verbonden ook voortplantingsdrift. Die zaken kunnen zich op diverse manieren manifesteren. Mensen zijn wat dat betreft niet anders dan dieren hoor.
Aandachtshoer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef FuifDuif het volgende:
Doe niet zo dom, djenneke. Het gaat om de instinctieve bron. Al het leven kenmerkt zich door een aantal basiselementen, waaronder competitie en daaraan verbonden ook voortplantingsdrift. Die zaken kunnen zich op diverse manieren manifesteren. Mensen zijn wat dat betreft niet anders dan dieren hoor.
Dat ben ik met je eens, maar feit is wel dat de meest primitieve dierlijke instincten ook nog altijd aanwezig zijn in de mens en bij de één zijn die meer dominant dan bij de ander.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
De meeste dieren kennen dan ook geen geweten, geen lange termijn geheugen, en dus geen trauma's op de manier zoals wij die wel kunnen hebben. Echt, je praat zoveel nonsens nu.
We hebben het altijd over menselijke beschaving, humaniteit. Dat kennen dieren niet he?
Om dat te kunnen ondersteunen, zul je moeten aantonen dat zonder sociale regels alle of bijna alle mannen vervallen tot verkrachting. Kan je dat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, alleen in de sociale constructie van onze samenleving is dat zo. Maar die staat los van onze natuur.
Schat, voor de miljoenste keer: verkrachting heeft geen hol te maken met voorplantingsdrift. Ik deed alleen maar dom om jouw domheid aan te tonen, maar blijkbaar ging dat even aan jou voorbij, dus ik leg het nog maar even uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar de mens is zich wel veel beter dan een dier bewust wat hem/haar overkomt. Verkrachting is niet voor niets sociaal maatschappelijk bestempeld als immoreel en verwerpelijk, Fuifduif.
Ja gelezenquote:
Nou, als je de omvang van sommige vrouwen mensen zietquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Inderdaad, ik werp een mening op als een stelling. Je kunt het er mee eens zijn of niet. En zo niet, dan kunnen we gaan praten over de argumenten over en weer. Lijkt mij heel normaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja gelezen
En nu? Dit kan je toch wel op argumenten winnen?
Fuifduif heeft ook recht op een mening. Als je het daar niet mee eens bent dan ga je toch een lekkere pittige discussie aan?![]()
Ach, dat zijn we gewend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind wel dat er weer een vijandige sfeer jegens mij begint te ontstaan.
Dat was geen argument, dat was een trieste poging grappig over te komenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Inderdaad, ik werp een mening op als een stelling. Je kunt het er mee eens zijn of niet. En zo niet, dan kunnen we gaan praten over de argumenten over en weer. Lijkt mij heel normaal.
Dat is jouw mening gebaseerd op poep. Ik weet voor mijzelf dat ik serieus ben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Dat was geen argument, dat was een trieste poging grappig over te komen![]()
Zeur niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef OostenrijkRulez het volgende:
[..]
Ach, dat zijn we gewend.
Dat zegt hij ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Dat was geen argument, dat was een trieste poging grappig over te komen![]()
"Uit landelijk Nederlands onderzoek blijkt dat ruim vijftien procent van dequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:30 schreef erodome het volgende:
40% is zelfs meer dan 33%....
En dan hebben we het over het topje van de ijsberg he....
Waar praten we dan nog over?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar dat ben ik helemaal met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |