Maar dat kunnen verkrachters toch net zo goed gebruiken om te verkrachten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In Duitsland gewoon te koop en hier verboden.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Weer een incident: Vrouw verkracht na pech met fiets
Mijn vraag is waarom vrouwen zich zo makkelijk laten verkrachten. Hebben ze nooit van "bijten" gehoord, of het indrukken van de oogkassen (gegarandeerd succes) of iets dergelijks gehoord? Zijn er nog andere tips voor vrouwen?
Denk je nou echt dat alle vrouwen die verkracht worden zich niet verzetten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Weer een incident: Vrouw verkracht na pech met fiets
Mijn vraag is waarom vrouwen zich zo makkelijk laten verkrachten. Hebben ze nooit van "bijten" gehoord, of het indrukken van de oogkassen (gegarandeerd succes) of iets dergelijks gehoord? Zijn er nog andere tips voor vrouwen?
op de middelbare school waar 'k op gezeten heb wordt er zelfverdediging voor meisjes gegevenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Alle vrouwen verplicht op een blijf-van-mijn-lijf-want-ik-vecht-terug-cursus.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In Duitsland gewoon te koop en hier verboden.
Weet ik veel, ik ben geen vrouw en al helemaal niet verkracht, daarom een topic om erover te discussiëren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:44 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
[..]
Denk je nou echt dat alle vrouwen die verkracht worden zich niet verzetten?Veel geweld aan te pas door die verkrachters en ook gebruik van wapens... Hoe weet je nou wat er precies gebeurD is, je trekt conclusies uit nieuwsberichten...
Waarom zijn er zieke gasten die vrouwen verkrachten?
[..]
op de middelbare school waar 'k op gezeten heb wordt er zelfverdediging voor meisjes gegeven
Er zijn meerdere gaten natuurlijk. Kietel in d'r zij en je stopt hem in d'r mond als ze lacht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef Pumatje het volgende:
pcies, goed topic dit, ik snap dat nooit....
ik bedoel :\
het blijft een gat... waar zijn pik inmoet..
kruis je benen? No job?
Dat hier nooit iemand op gekomen is hè ?quote:moet ie zijn handen gebruiken om je benen uit mekaar te halen, Hops,
zwakke plek A. Zijn ballen
zwakke plek B. oogkassen, hops vingers erin
zwakke plek C. Overal.. tanden in , hops. ..tot bloedens toe bijten..altijd effectief.
Ouchquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Niet vergeten uit te doen voor je vriendje![]()
.
dit is de beste optie denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier gewoon te koop.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |